Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik dacht dat jij samen woonde met jouw ex en dat jij was verhuist...Zusje schreef:Storm schreef:Maple wanneer ga je Jordana meeten?
Zusje, goed dat je je sleutels terug hebt, kan me wel voorstellen dat het gek is om je ex weer te zien....waar woon je nu?
? Ik woon gewoon in mijn huisje .
Gast- Gast
Maple schreef:Alex:
Rotopmerkingen zijn dat he? Ik heb dat ook wel eens gehad... Liep ik op de zwarte Markt, staan daar van die lui gasten naar hun eettentjes te lokken. Zegt er eentje: Kom, kom, isch gggoed voor jou, en ook voor die kleine!! En wijst zo naar m'n buik. Ben gewoon doorgelopen en m'n toen nog vriend reageerde ook nonchalant. Mannen snappen dat niet...
Ik had het eens dat iemand mij vroeg of ze me mocht feliciteren (met zo´n wijzend vingertje). Echt TE erg!
Gast- Gast
Storm schreef:Ik dacht dat jij samen woonde met jouw ex en dat jij was verhuist...Zusje schreef:Storm schreef:Maple wanneer ga je Jordana meeten?
Zusje, goed dat je je sleutels terug hebt, kan me wel voorstellen dat het gek is om je ex weer te zien....waar woon je nu?
? Ik woon gewoon in mijn huisje .
Nee, hij was altijd bij mij maar had nog een eigen etage ergens. Hij betaalde ook mee met mijn hypotheek enzo dus het was een beetje half half samenwonen.
Gast- Gast
Maple schreef:En volgens mij heb je nog gelijk ookChocolate Cookie schreef:Jordana schreef:Maple schreef:Weet je, Jordana, CC, ik slaap er nog even twee nachtjes over, dan gaat CC morgen gewoon op date mét Jordana erbij.
En dan hoort Jordana het zaterdag wel
Neee mevrouw... Jij komt maandag gewoon
CC moet is niet zo stoken
Ik stook niet. Ik vertel gewoon eerlijk hoe je bent
Storm: a.s. maandag!
Dat weet ik.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het ook eens gehad hoor, best wel genant. Ik heb ooit Marin eens gekwetst door te zeggen dat ze er zwanger uitzag in een truitje en dat vond ik achteraf heel erg lullig van mezelf, ondanks dat ik het niet zo bedoeld heb.
Gast- Gast
Ja. En ik vind het eigenlijk niet eens zo eng als dat ik zelf van tevoren al die jaren gedacht hadStorm schreef:Voor het eerst?
Gast- Gast
Wat een kutopmerking Alex! Ik vond het al verschrikkelijk dat mijn vader tegen me zij dat ik dikker was geworden (op een aardige toon), en die opmerking naar jou was nog wel 100000x zo erg.. Bah! Je bent ECHT niet dik Alex, ik zou willen dat ik er uit zag zoals jij, maar dat jij hartstikke mooi bent moet je zelf in gaan zien, hopelijk helpen onze berichtjes hier en vind je steun bij je man.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Ohh Alex wat een rotopmerking! Waar bemoeien mensen zich toch mee, ze snappen toch ook wel dat niemand zoiets leuk vind om te horen?
Mijn vader noemde mij laatst mollig toen ik daar kwam eten, ik was al ontzettend moe, en toen ben ik boven mn bord in huilen uitgebarsten...
Hij was zich van geen kwaad bewust..!
Mijn vader noemde mij laatst mollig toen ik daar kwam eten, ik was al ontzettend moe, en toen ben ik boven mn bord in huilen uitgebarsten...
Hij was zich van geen kwaad bewust..!
Gast- Gast
Maple schreef:Ja. En ik vind het eigenlijk niet eens zo eng als dat ik zelf van tevoren al die jaren gedacht hadStorm schreef:Voor het eerst?
Ik ben helemaal niet eng CC niets zeggen jij.....
Heet stuiterbal en try!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Het zal vast enorm meevallen Maple, en daarna heb je een meeting verslaving te pakken
Gast- Gast
Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik voel me zo kut, en dan komt er bovenop dat morgen dus weer stressen wordt omdat mijn man op het laatste moment nog een pak moet gaan kopen en hij wil een bruin pak kopen en dat past dus totaaaaal niet bij mijn outfit. Dat is toch raar, als je als stel niet matcht op een bruiloft?
Gast- Gast
Jordana schreef:Maple schreef:Ja. En ik vind het eigenlijk niet eens zo eng als dat ik zelf van tevoren al die jaren gedacht hadStorm schreef:Voor het eerst?
Ik ben helemaal niet eng CC niets zeggen jij.....
Heet stuiterbal en try!!
Je bent eng, maar wel een super schat!
Chocolate Cookie- Ratel
Ik zie het probleem niet zo maar goed, ik heb het niet op bruiloften en formeel gedoe..kan me opzich wel voorstellen dat het stressen is dat je man op het laatste moment nog een pak moet gaan kopen, had dat eerder gedaan denk ik dan.Alex schreef:Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik voel me zo kut, en dan komt er bovenop dat morgen dus weer stressen wordt omdat mijn man op het laatste moment nog een pak moet gaan kopen en hij wil een bruin pak kopen en dat past dus totaaaaal niet bij mijn outfit. Dat is toch raar, als je als stel niet matcht op een bruiloft?
Gast- Gast
ach na 2 dagen te hebben genoten en me goed gevoeld te hebben voel ik me nu gewoon weer kut.
Vanmiddag verjaardag gehad waar mijn ex uiteraard ook was met S.
En ik vind het dan heerlijk om mijn zoon te zien maar zodra ze dan naar huis gaan en ik weer afscheid moet nemen valt gewoon zwaar.
Daarnaast keek ik ook vandaag even op mijn rekening en ik geloof dat mijn hart ook even stil stond. Al met al gewoon weer een kut dag
Vanmiddag verjaardag gehad waar mijn ex uiteraard ook was met S.
En ik vind het dan heerlijk om mijn zoon te zien maar zodra ze dan naar huis gaan en ik weer afscheid moet nemen valt gewoon zwaar.
Daarnaast keek ik ook vandaag even op mijn rekening en ik geloof dat mijn hart ook even stil stond. Al met al gewoon weer een kut dag
Gast- Gast
Daar heb ik geen ervaring mee Alex, is dat gek? Doe jij die mooie jurk aan?
Hoi Jordana!
Hebben jullie allemaal vrij morgen, of moeten jullie werken? Leuke plannen?
Hoi Jordana!
Hebben jullie allemaal vrij morgen, of moeten jullie werken? Leuke plannen?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Ik zou dat ook niet leuk vinden, Lex, als de match niet klopt met mijn (denkbeeldige) partner.
Hallo trouwens
Hallo trouwens
Gast- Gast
Ik moet ook gewoon werken morgen en daarna met CC op stap voor haar date
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik moet ook werken morgen en zit ook nog eens alleen terwijl ik niks kan haha. Dat wordt wat... Even nog een date regelen trouwens voor morgenavond!
Gast- Gast
Jordana schreef:Ik moet ook gewoon werken morgen en daarna met CC op stap voor haar date
:face:
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: