Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Knip
En hoe is het met jullie? Storm, is M. weer helemaal opgeknapt?
Ahhww... crap.. nee hoor Alex.. En ja ik kan nu 100000 keer gaan zeggen dat die opmerking echt slaat als een lul op een drumstel en het alles behalve waar is, en ik het een mega lage zwakke opmerking van haar vind... maar je bent zelf degene die dat ook MOET geloven!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een k*t opmerking zeg. Ik neem toch aan dat ze weet wat je hebt. Dat doe je niet. En voor het zelfde geld was je wel zwanger en wou je het nog niet zeggen. Mensen moeten eens nadenken voor ze dingen vragen. Nu echt boos op haar ken haar niet eens.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Lejow schreef:*dubbel*
+10000000000000000000
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik zou er eigenlijk even flink hard om willen huilen. Dat lukt niet. Het enige wat al die tijd al door mijn hoofd gaat is 'zie je nou wel' (x 100000000).
Gast- Gast
Wat zei je man ervan dan?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Zie je nou NIET wel x 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
God, echt lieve schat, als de dag mag komen dat je kunt gaan beseffen wat voor prachtmens je bent wat voor prachtfiguur je hebt, hang ik hier de vlag uit. Het is verdorie zooooooooooooooooooo zonde dit! En dat mensen die dicht bij je staan dit tegen je zeggen vind ik misschien nog wel het ergste. Uberhaupt gezien vind ik het een klote opmerking
God, echt lieve schat, als de dag mag komen dat je kunt gaan beseffen wat voor prachtmens je bent wat voor prachtfiguur je hebt, hang ik hier de vlag uit. Het is verdorie zooooooooooooooooooo zonde dit! En dat mensen die dicht bij je staan dit tegen je zeggen vind ik misschien nog wel het ergste. Uberhaupt gezien vind ik het een klote opmerking
Lejow- Lady Post-a-lot
Chocolate Cookie schreef:Maple schreef:Als ik na maandag een meetingverslaving ga overhouden dan is dat een deal En volgens mij gaat die verslaving er wel komenChocolate Cookie schreef:Maple schreef:Maar ze zegt: Ik schijt hém, niet ik schijt haar of ik schijt Jordana of ik schijt hun allebeiJordana schreef:Maple schreef:Moejeniedoen, arme jongen.Chocolate Cookie schreef:Thanks lady's! Ik schijt hem alleen echt honderd kleuren haha!
Hallllooooo,,,,, Ik ben er ook nog ja
Hahaha Maple, volgens mij moeten we nog eens met zn 3en meeten!
Haha, ik hoor het wel Pas je wel op, Jordana bijt een beetje
Oh crap, ik krijg bedenkingen over maandag
Gast- Gast
Maple schreef:Chocolate Cookie schreef:Maple schreef:Als ik na maandag een meetingverslaving ga overhouden dan is dat een deal En volgens mij gaat die verslaving er wel komenChocolate Cookie schreef:Maple schreef:Maar ze zegt: Ik schijt hém, niet ik schijt haar of ik schijt Jordana of ik schijt hun allebeiJordana schreef:Maple schreef:Moejeniedoen, arme jongen.Chocolate Cookie schreef:Thanks lady's! Ik schijt hem alleen echt honderd kleuren haha!
CC:
Je gaat morgen maar alleen
Jordana- Ratel
Dan bel ik af hoor!!!Jordana schreef:Maple schreef:Chocolate Cookie schreef:Maple schreef:Als ik na maandag een meetingverslaving ga overhouden dan is dat een deal En volgens mij gaat die verslaving er wel komenChocolate Cookie schreef:Maple schreef:Maar ze zegt: Ik schijt hém, niet ik schijt haar of ik schijt Jordana of ik schijt hun allebeiJordana schreef:Maple schreef:Moejeniedoen, arme jongen.Chocolate Cookie schreef:Thanks lady's! Ik schijt hem alleen echt honderd kleuren haha!
CC:
Je gaat morgen maar alleen
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Fairytale schreef:Wat zei je man ervan dan?
Ze zei het toen we samen waren. Later buiten vertelde ik het aan mijn man en die haalde wat nonchalant z'n schouders op als in 'trek het je niet aan'. Daar heb ik dus ook niks aan.
Gast- Gast
Alex, waarom zegt je zusje dit soort dingen? Weet ze wat dit met jou doet? En heb je dit ook aangegeven? Ik vind het behoorlijk kwalijk als je weet dat je zus dit soort problemen heeft je dan dit soort opmerkingen gaat plaatsen eerlijk gezegd. En wat ik gezien heb van foto´s slaat het ook nog eens helemaal nergens op. Ik zou willen dat ik zo´n lijntje had zeg pfff... Maar! Drie kilo ben ik afgevallen dus het begin is er haha.
Gast- Gast
Ahh nee Alex wat een kut opmerking en die kan je flink onzeker maken ja! Maar weet je zeker dat die opmerking lullig was bedoelt van je zusje? Hoe dan ook vind ik het absoluut niet gepast om zoiets te zeggen...dus jij hebt ook al niet zo'n goede band met je zus? (ik ook niet)
Fijn dat het met A. al beter gaat, met M. gaat het ook beter maar hij kreeg net weer verhoging, dus weer zetpil gegeven. Hij ligt er net pas in....
Fijn dat het met A. al beter gaat, met M. gaat het ook beter maar hij kreeg net weer verhoging, dus weer zetpil gegeven. Hij ligt er net pas in....
Gast- Gast
Alex schreef:Fairytale schreef:Wat zei je man ervan dan?
Ze zei het toen we samen waren. Later buiten vertelde ik het aan mijn man en die haalde wat nonchalant z'n schouders op als in 'trek het je niet aan'. Daar heb ik dus ook niks aan.
Hij heeft wel gelijk, het is alleen veeeeeeeeeeeele malen makkelijker gezegd dan gedaan..
Lejow- Lady Post-a-lot
Weet je, Jordana, CC, ik slaap er nog even twee nachtjes over, dan gaat CC morgen gewoon op date mét Jordana erbij.
En dan hoort Jordana het zaterdag wel
Gast- Gast
Maple schreef:Weet je, Jordana, CC, ik slaap er nog even twee nachtjes over, dan gaat CC morgen gewoon op date mét Jordana erbij.
Haha is prima hoor
Chocolate Cookie- Ratel
Ik heb mijn huissleutels terug van mijn ex... Was wel raar om hem te zien, het was net of we nooit iets hebben gehad...
Gast- Gast
Maple schreef:Weet je, Jordana, CC, ik slaap er nog even twee nachtjes over, dan gaat CC morgen gewoon op date mét Jordana erbij.
Neee mevrouw... Jij komt maandag gewoon
CC moet is niet zo stoken
Jordana- Ratel
Maple wanneer ga je Jordana meeten?
Zusje, goed dat je je sleutels terug hebt, kan me wel voorstellen dat het gek is om je ex weer te zien....waar woon je nu?
Zusje, goed dat je je sleutels terug hebt, kan me wel voorstellen dat het gek is om je ex weer te zien....waar woon je nu?
Gast- Gast
Jordana schreef:Maple schreef:Weet je, Jordana, CC, ik slaap er nog even twee nachtjes over, dan gaat CC morgen gewoon op date mét Jordana erbij.
Ik stook niet. Ik vertel gewoon eerlijk hoe je bent
Chocolate Cookie- Ratel
Alex:
Rotopmerkingen zijn dat he? Ik heb dat ook wel eens gehad... Liep ik op de zwarte Markt, staan daar van die lui gasten naar hun eettentjes te lokken. Zegt er eentje: Kom, kom, isch gggoed voor jou, en ook voor die kleine!! En wijst zo naar m'n buik. Ben gewoon doorgelopen en m'n toen nog vriend reageerde ook nonchalant. Mannen snappen dat niet...
Rotopmerkingen zijn dat he? Ik heb dat ook wel eens gehad... Liep ik op de zwarte Markt, staan daar van die lui gasten naar hun eettentjes te lokken. Zegt er eentje: Kom, kom, isch gggoed voor jou, en ook voor die kleine!! En wijst zo naar m'n buik. Ben gewoon doorgelopen en m'n toen nog vriend reageerde ook nonchalant. Mannen snappen dat niet...
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Jordana schreef:Maple schreef:Weet je, Jordana, CC, ik slaap er nog even twee nachtjes over, dan gaat CC morgen gewoon op date mét Jordana erbij.
Dat ga ik dat morgenavond doen....Owww wacchttttt
*pak tel*
Storm: Wij zien elkaar maandagmiddag..
Jordana- Ratel
En volgens mij heb je nog gelijk ookChocolate Cookie schreef:Jordana schreef:Maple schreef:Weet je, Jordana, CC, ik slaap er nog even twee nachtjes over, dan gaat CC morgen gewoon op date mét Jordana erbij.
Storm: a.s. maandag!
Gast- Gast
Storm schreef:Maple wanneer ga je Jordana meeten?
? Ik woon gewoon in mijn huisje .
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: