Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Maple> ja snap dat het ook moeilijk is. Misschien kun je hem als tip geven om met iemand anders te gaan praten (therapeut of weet ik wie, ben niet zo bekend met die mensen;) Maar hoop dat je snapt wat ik bedoel). En dat jij er wel voor hem bent op jouw manier.
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Angel Blue Eyes schreef:Chocolate Cookie schreef:
Vertel!
Morgen een soort van date (jordana gaat me aan een dude voorstellen)
Ow, en weet je al of ie leuk is?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Chocolate Cookie schreef:Angel Blue Eyes schreef:Chocolate Cookie schreef:
Vertel!
Heb een foto gezien en sms regelmatig met m heen en weer
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
En ik vind het ook keispannend hahaha.. Ik ken hem en haar en morgen zien ze elkaar voor het eerst..
Maar Td: Hier gaat het wel...
Maar Td: Hier gaat het wel...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
*
CC: heel veel plezier morgen!!
CC: heel veel plezier morgen!!
Laatst aangepast door Maple op do 2 jun 2011 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Angel Blue Eyes schreef:Chocolate Cookie schreef:Angel Blue Eyes schreef:Chocolate Cookie schreef:
Vertel!
Heb een foto gezien en sms regelmatig met m heen en weer
Veel plezier morgen!
Gast- Gast
Jordana> klinkt nog niet zo.
Maple> oow dat is wel goed van hem. Misschien door hem te ondersteunen hierin en misschien 1e keer samen gaan of zo? Ik weet niet wat hij wil.
Maple> oow dat is wel goed van hem. Misschien door hem te ondersteunen hierin en misschien 1e keer samen gaan of zo? Ik weet niet wat hij wil.
Gast- Gast
Maple, ik vind het lastig om je advies te geven. Je moet jezelf niet zo veel voorbij lopen maar ik begrijp ook wel dat je bang bent om het aan te geven. Zou er een vorm van hulp zijn waar jullie beide iets aan hebben, dat jullie samen geholpen worden zeg maar... Het lijkt me niet goed om zo door te gaan. Je ontziet hem wel nu maar uiteindelijk zak jij er zelf steeds verder in en daar is hij net zo goed niet bij gebaat... Dikke knuffel voor jou . En jij bent echt wel leuk!
Gast- Gast
Thanks lady's! Ik schijt hem alleen echt honderd kleuren haha!
Chocolate Cookie- Ratel
Moejeniedoen, arme jongen.Chocolate Cookie schreef:Thanks lady's! Ik schijt hem alleen echt honderd kleuren haha!
Gast- Gast
Maple schreef:Moejeniedoen, arme jongen.Chocolate Cookie schreef:Thanks lady's! Ik schijt hem alleen echt honderd kleuren haha!
Hallllooooo,,,,, Ik ben er ook nog ja
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Maple schreef:Moejeniedoen, arme jongen.Chocolate Cookie schreef:Thanks lady's! Ik schijt hem alleen echt honderd kleuren haha!
Hahahaha
Chocolate Cookie- Ratel
Oh, Zusje, dank je wel voor je lieve berichtje! Ik vind het alleen zo moeilijk om m'n eigen grenzen aan te geven, maar da's iets wara ik in moet groeien, denk ik.
Gast- Gast
Maple: Je eigen grenzen aangeven is gewoon ontzettend moeilijk.
Jordana- Ratel
Maar ze zegt: Ik schijt hém, niet ik schijt haar of ik schijt Jordana of ik schijt hun allebeiJordana schreef:Maple schreef:Moejeniedoen, arme jongen.Chocolate Cookie schreef:Thanks lady's! Ik schijt hem alleen echt honderd kleuren haha!
Gast- Gast
Maple schreef:Maar ze zegt: Ik schijt hém, niet ik schijt haar of ik schijt Jordana of ik schijt hun allebeiJordana schreef:Maple schreef:Moejeniedoen, arme jongen.Chocolate Cookie schreef:Thanks lady's! Ik schijt hem alleen echt honderd kleuren haha!
Hahaha Maple, volgens mij moeten we nog eens met zn 3en meeten!
Chocolate Cookie- Ratel
Als ik na maandag een meetingverslaving ga overhouden dan is dat een deal En volgens mij gaat die verslaving er wel komenChocolate Cookie schreef:Maple schreef:Maar ze zegt: Ik schijt hém, niet ik schijt haar of ik schijt Jordana of ik schijt hun allebeiJordana schreef:Maple schreef:Moejeniedoen, arme jongen.Chocolate Cookie schreef:Thanks lady's! Ik schijt hem alleen echt honderd kleuren haha!
Gast- Gast
Maple schreef:Als ik na maandag een meetingverslaving ga overhouden dan is dat een deal En volgens mij gaat die verslaving er wel komenChocolate Cookie schreef:Maple schreef:Maar ze zegt: Ik schijt hém, niet ik schijt haar of ik schijt Jordana of ik schijt hun allebeiJordana schreef:Maple schreef:Moejeniedoen, arme jongen.Chocolate Cookie schreef:Thanks lady's! Ik schijt hem alleen echt honderd kleuren haha!
Haha, ik hoor het wel Pas je wel op, Jordana bijt een beetje
Chocolate Cookie- Ratel
Storm schreef:Hoi Alex! Hoe is het met A? En met jou natuurlijk
daar ben ik ook wel benieuwd naar
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Met A. gaat het goed! Met mij gaat het kut! Het cadeau voor morgen lukt niet, mijn man ging net zijn pak bij de stomerij ophalen (kan normaal 24/7) en die is dicht tot maandag en mijn zusje maakte een fantastische opmerking (hou je je buik niet in of ben je zwanger?) die ik haar zeer kwalijk neem en die mij gelijk weer de bevestiging geeft dat ik inderdaad te dik ben. Al met al dikke klasse.
En hoe is het met jullie? Storm, is M. weer helemaal opgeknapt?
En hoe is het met jullie? Storm, is M. weer helemaal opgeknapt?
Gast- Gast
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: