Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Daar begint het wel op te lijken, he!ProudMama schreef:Heb jij een kastjes- tic?
Liep in de IKEA, en de kast die ik al zo lang wil was opeens betaalbaar en gaat uit het assortiment. Had geen keus dus
Gast- Gast
Zusje schreef:Welke kast is het Smikkel?
Hoooi Maple!
Ik ben shoarma aan het maken, jum!
De laatste keer dat ik shoarma at was bij jou...
Gast- Gast
Nee, dan heb je geen keus...Smikkell schreef:Daar begint het wel op te lijken, he!ProudMama schreef:Heb jij een kastjes- tic?
Liep in de IKEA, en de kast die ik al zo lang wil was opeens betaalbaar en gaat uit het assortiment. Had geen keus dus
Gast- Gast
Hallo Ik dacht laat is eens in het Dagcafe gaan kijken! Hoe is het met jullie? Bruin geworden vandaag?
Gast- Gast
Nee, bruin gaat het niet worden dit jaar, hooguit uit een potje. Ik vind zonnen niet lekker.
Gast- Gast
bruin geworden door in bed liggen ?
Ik heb wel even op de stretcher gelegen, maar ben daarna snel mijn bed in gedoken.
Ik heb wel even op de stretcher gelegen, maar ben daarna snel mijn bed in gedoken.
Gast- Gast
Ben wel uren buiten geweest op de skates en tussendoor picknickend op een kleedje Geen flauw idee of ik verkleurd ben, had me wel heel goed ingesmeerd
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Nee, bruin gaat het niet worden dit jaar, hooguit uit een potje. Ik vind zonnen niet lekker.
Ik vind het nu wel nog lekker, maar als het te warm is niet meer. Had van de week een patient die vroeg of ik een fijne vakantie had gehad. Ik zeg: Ik ben nog niet op vakantie geweest, hoezo vraagt u dat? Zei ze dat ze me zo lekker bruin vond. Neuh, dat is mn normale huidskleur
Gast- Gast
Maple schreef:Ik eet vanavond niks meer, denk ik
Wat heb je allemaal al gegeten vandaag dan?
Smikkel, wat een gave kast zeg! Heel mooi! En zo vaak eet ik eigenlijk geen shoarma maar had het maar weer eens meegenomen met de boodschappen van de week. Heb eergister ook te veel gemaakt, kan er nog twee keer van eten dus dat staat nu lekker in de vriezer .
Ik ben alleen maar binnen geweest vandaag. Wel even op balkon gezeten toen ik visite had (de buurman ahum) maar het was er te heet en toen ik hem de deur uit heb gewerkt ben ik nog even langs Vruchtenhagel gegaan om haar kitten te bewonderen. Zo´n schatje!
Nu gegeten en zo afgesproken met mijn ex om mijn sleutels terug te halen. Ben benieuwd...
Gast- Gast
De buurman of DE buurman??Zusje schreef:Maple schreef:Ik eet vanavond niks meer, denk ik
Smikkel, wat een gave kast zeg! Heel mooi! En zo vaak eet ik eigenlijk geen shoarma maar had het maar weer eens meegenomen met de boodschappen van de week. Heb eergister ook te veel gemaakt, kan er nog twee keer van eten dus dat staat nu lekker in de vriezer .
Ik ben alleen maar binnen geweest vandaag. Wel even op balkon gezeten toen ik visite had (de buurman ahum) maar het was er te heet en toen ik hem de deur uit heb gewerkt ben ik nog even langs Vruchtenhagel gegaan om haar kitten te bewonderen. Zo´n schatje!
Nu gegeten en zo afgesproken met mijn ex om mijn sleutels terug te halen. Ben benieuwd...
Gast- Gast
Jaloers!!Lize schreef:ProudMama schreef:Nee, bruin gaat het niet worden dit jaar, hooguit uit een potje. Ik vind zonnen niet lekker.
Ik vind het nu wel nog lekker, maar als het te warm is niet meer. Had van de week een patient die vroeg of ik een fijne vakantie had gehad. Ik zeg: Ik ben nog niet op vakantie geweest, hoezo vraagt u dat? Zei ze dat ze me zo lekker bruin vond. Neuh, dat is mn normale huidskleur
Ik ben van mezelf aardig blank, en doordat ik wat bloedarmoede heb zie ik nog iets bleker. Als ik zonder make up de deur uit ga vragen ze gelijk of ik ziek/ moe ben...
Gast- Gast
Valt wel mee, beetje moe, maar moet toch rustig aan doen, dus kan slapen wanneer ik wil
Gast- Gast
Zusje schreef:Maple schreef:Ik eet vanavond niks meer, denk ik
Vlaamse friet, een broodje hotdog en daarna nog 3 grote bollen ijs in een bakje. En meestal als ik tussen de middag vrij machtig eet, dan ben ik er voor de rest van de dag wel een beetje klaar mee. Of ik krijg tegen achten 's avonds een knorrende maag...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zusje schreef:DE buurman...
Wat? Ik weet nog altijd niet of hij mijn fiets sloopt, hij is altijd gewoon aardig...
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: