Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Nee ik vaak ook niet, maar nu lag ik echt lekker te genieten in mijn mooie nieuwe tuintje hahaha! En ik ben moe, dus als je wegdoezelt is er zo een half uurtje voorbij
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, collega van mij zal ieder moment wel voor de deur staan, ff lekker bijkletsen
Mis m'n werk, collega's en clienten echt...
Mis m'n werk, collega's en clienten echt...
Gast- Gast
Ja dan is het zeker wel te doen De laatste keer dat ik in slaap viel in de zon is me niet zo goed bevallen, was echt knalrood!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kan nu echt niet meer tegen de zon, vind het al snel te warm. Kon altijd uren bakken, maar dat is echt over.
Gast- Gast
PM, ik kan het me helemaal voorstellen. Je situatie is nou niet echt iets waar je zelf voor gekozen hebt en je hebt er maar mee te dealen. Maar wel leuk dat ze op visite komt! Even een beetje afleiding
Dikke knuffel voor jou!
May, ik heb het geluk dat ik niet gauw verbrand. Ben eigenlijk nog nooit verbrand... alleen op Kreta een keer alleen het stukje van mijn pols waar normaal altijd mijn horloge zat. Dat was minder fijn
Dikke knuffel voor jou!
May, ik heb het geluk dat ik niet gauw verbrand. Ben eigenlijk nog nooit verbrand... alleen op Kreta een keer alleen het stukje van mijn pols waar normaal altijd mijn horloge zat. Dat was minder fijn
Goedemiddag, meld me ook weer even. Zit nog wel even in de trein. Vannacht met mijn nichtje wezen stappen. Werd vanochtend wakker en dacht huh zit ze nou te ontbijten hoorde bestek enzo dus ik kijken nee ze slaapt nog. Vervolgens hoorde ik een telefoongesprek. Dacht nou ja zal wel dromen. Maar nee haar kamer is nogal gehorig.
@ donnaa is dat die tattoo voor je neefje?? of een andere?
@ donnaa is dat die tattoo voor je neefje?? of een andere?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Oh dat is wel fijn!
Maar ik ga even aan de slag nu! Fijne middag!
Maar ik ga even aan de slag nu! Fijne middag!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
In het zonnetje nog. Laatste stukje dan is hij weg in de tuin.
Dacht oh ja moet nog lunchen. 4rijstwafels met kaas en komkommer, lekker!
Vanavond uiteten met vriend, moeder van vriend, zijn tante, zijn broertje en vriendin. Heb er totaal geen zin in!
Dacht oh ja moet nog lunchen. 4rijstwafels met kaas en komkommer, lekker!
Vanavond uiteten met vriend, moeder van vriend, zijn tante, zijn broertje en vriendin. Heb er totaal geen zin in!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Sjaan: Ik moest van een op andere moment stoppen, dus geen tijd gehad om mensen enz gedag te zeggen, en dat is zo jammer.
Tuurlijk kom ik terug, maar dat zal pas nov/ dec zijn, en dan zijn er een aantal waarschijnlijk niet meer. Uit zorg, beter of overleden. En dat is zo'n raar idee.
Tuurlijk kom ik terug, maar dat zal pas nov/ dec zijn, en dan zijn er een aantal waarschijnlijk niet meer. Uit zorg, beter of overleden. En dat is zo'n raar idee.
Gast- Gast
Zo, Sjaan is weer heerlijk frisgedoucht en aangekleed Nu even wat eten en een boterhammetje smeren voor straks, want ik ga etenstijd overslaan.
PM: juist dat abrupte maakt het moeilijker te accepteren. Normaal groei je naar een moment van afscheid toe en dat heb jij nu gemist. Je hebt niet meer kunnen zeggen wat je wilde zeggen tegen je cliënten en net wat je zegt: als jij terugkomt, zijn een aantal cliënten er niet meer, om wat voor reden dan ook. Dus het voelt heel erg 'onaf' lijkt me.
PM: juist dat abrupte maakt het moeilijker te accepteren. Normaal groei je naar een moment van afscheid toe en dat heb jij nu gemist. Je hebt niet meer kunnen zeggen wat je wilde zeggen tegen je cliënten en net wat je zegt: als jij terugkomt, zijn een aantal cliënten er niet meer, om wat voor reden dan ook. Dus het voelt heel erg 'onaf' lijkt me.
Manlief wilde net eens en Duitse braadworst proberen. Krijgt 'ie een megaworst van 50 cm op een broodje
Gast- Gast
Dan ga kleven zwaaien, wij rijden nu bij Veldhoven ;-)Alex schreef:Ga je straks naar Eindhoven, Sjaan? Of ben ik nu in de war?
Gast- Gast
Ja klopt, naar het vliegveld Ik vertrek zometeen een x als ik klaar ben met eten en boterhammetjes smeren
Hoe is het vandaag met je?
Wow Maple... Da's wel heeeeel veel worst! Maar check ook mijn onderschrift, dan weet je dat het wel goedkomt met je man en de worst
Hoe is het vandaag met je?
Wow Maple... Da's wel heeeeel veel worst! Maar check ook mijn onderschrift, dan weet je dat het wel goedkomt met je man en de worst
Maple schreef:Manlief wilde net eens en Duitse braadworst proberen. Krijgt 'ie een megaworst van 50 cm op een broodje
En kreeg hij 'm op? Of is hij nog bezig?
Gast- Gast
Whahaha, dan moet je wel echt honger hebben om die binnen te krijgen!Alex schreef:Maple schreef:Manlief wilde net eens en Duitse braadworst proberen. Krijgt 'ie een megaworst van 50 cm op een broodje
En kreeg hij 'm op? Of is hij nog bezig?
Gast- Gast
De worst heeft hij op, het broodje (ook nog eens inclusief een kilo zuurkool, ui en saus) ligt in de prullenbak We zijn alweer op weg terug
Hahaha Sjaan, man vraagt zich nu af waarom ik zo zit te lachen hier
Hahaha Sjaan, man vraagt zich nu af waarom ik zo zit te lachen hier
Gast- Gast
Snap ik, ik moest ook keihard lachen toen mijn oom laatst binnenkwam terwijl hij dat liedje aan het zingen was!
Jij maakt er dan meteen weer iets ranzigs van he... tsss....ProudMama schreef:Ik kan een grote worst wel waarderen, maar 50 cm gaat er bij mij echt niet in!!
Krijg jij een worst van 50cm opgegeten dan?Sjaantje schreef:Jij maakt er dan meteen weer iets ranzigs van he... tsss....ProudMama schreef:Ik kan een grote worst wel waarderen, maar 50 cm gaat er bij mij echt niet in!!
Iets ranzigs? Ik zeg gewoon dat ik van grote worsten hou, knakworstjes vind ik bijv niet lekker. Maar 50 cm worsten vind ik te groot, dan zit ik bij de helft al propvol.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik kan een grote worst wel waarderen, maar 50 cm gaat er bij mij echt niet in!!
En ik maar denken dat jij zo'n nette vrouw bent ...
Gast- Gast
Dan zal het wel aan mijn eigen dirty mind gelegen hebben...
Edit: zie eens... Lex heeft ook al een dirty mind!
Edit: zie eens... Lex heeft ook al een dirty mind!
Zo ik ben er weer even. Net met zoontje naar het winkelcentrum gelopen, blijken de winkels dicht te zijn ik dacht gelezen te hebben dat op hemelvaart de openingstijden van een koopzondag aangehouden worden.
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: