Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Baas? Euhh... je denkt toch niet dat ik je voor iedere ontkenning van mijn omvang ga betalen?!?!Bimbam schreef:ProudMama schreef:Whahahaha, nu mag je het gewoon tegen me zeggen inderdaad, over een maand of 2 niet meer hoor, dan wil ik het niet meer horen.Bimbam schreef:PM, gewoon opeten, dik ben je nu toch al!
Dus bij deze: Over 2 maanden, na mijn bevalling, ontkennen jullie continue dat ik dik ben
Whahahaha, ja baas!
Gast- Gast
Nou ja, zoiets dus Nee ik snap wel dat je er toch rekening mee wilt houden en inderdaad als ik 2 tompoezen in de koelkast heb staan, gaan ze ook beide op. En dan nog verbaasd zijn als de broek een beetje strakker om de kont begint te zittenBimbam schreef:PM, gewoon opeten, dik ben je nu toch al!
Donnaa: haha zo bedoelde ik het eigenlijk niet maar nu ik het teruglees komt het wel zo over Maar ik ben wel heel benieuwd vanavond!
Patries: ow je bent nog een ukkie joh
Anousch, fotografeerze! Hier is het lekker weer in ieder geval
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Baas? Euhh... je denkt toch niet dat ik je voor iedere ontkenning van mijn omvang ga betalen?!?!Bimbam schreef:ProudMama schreef:Whahahaha, nu mag je het gewoon tegen me zeggen inderdaad, over een maand of 2 niet meer hoor, dan wil ik het niet meer horen.Bimbam schreef:PM, gewoon opeten, dik ben je nu toch al!
Dus bij deze: Over 2 maanden, na mijn bevalling, ontkennen jullie continue dat ik dik ben
Whahahaha, ja baas!
Hmm, zover had ik nog niet nagedacht, maareh, het lijkt mij eigenlijk wel een goed idee!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ja, ik dacht dat ik je bericht terug had gestuurd?pompidom schreef:
PM, had je mijn pm ooit nog gekregen?
Ik vind het nu een beetje eng, maar als ze over een paar weken nog zitten durf ik het wel aan hoor!! Als ik de 32 weken haal maken we een afspraak, is dat goed?
Gast- Gast
pompidom schreef:Anousch, is het toch niks geworden op je nieuwe werk?
Lekker fotograferen straks, ik hou alleen niet van te veel zon als ik foto's moet maken. Dan heb je veel te fel licht. Goed opletten met de belichting dus
Nee ben na 1,5 week ontslagen..
Nee teveel is ook niks, maar vorige keer had ik een zeikerd die had het koud dus WINTER!jas moest aan blijven, vind het zonder toch mooier
Laatst aangepast door Anousch op di 31 mei 2011 - 22:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahahahahaha, ik las de eerste keer HuisBAAS ipv huisvlieg...Bimbam schreef:Ik wil even klagen over de huisvlieg hier, hij presteerde het vannacht om steeds op mij te gaan zitten als ik bijna in slaap gevallen was, grrr...
Gast- Gast
Ehm... tja...ProudMama schreef:Hahahahahaha, ik las de eerste keer HuisBAAS ipv huisvlieg...Bimbam schreef:Ik wil even klagen over de huisvlieg hier, hij presteerde het vannacht om steeds op mij te gaan zitten als ik bijna in slaap gevallen was, grrr...
Haha Storm, ben je daar nu al blij mee? Hee, jij had toch afgelopen zaterdag een solli? Hoe was dat gegaan? Nog geslaagd voor kleding? Of verwar ik je nu met iemand anders?
Storm schreef:Ik ben maandag jarig!!!!
Alvast gefeliciteerd. Je hebt dan ieder geval mooi weer erbij, vier je het nog?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
a dirty mind is a joy forever..ProudMama schreef:Hahahahahaha, ik las de eerste keer HuisBAAS ipv huisvlieg...Bimbam schreef:Ik wil even klagen over de huisvlieg hier, hij presteerde het vannacht om steeds op mij te gaan zitten als ik bijna in slaap gevallen was, grrr...
Gast- Gast
Ik ben net een klein kind betreft mijn verjaardag...
Heb dan al 2 weken van te voren een zenuwachtige kriebel in mijn buik net als vroeger ik vind mijn eigen verjaardag gewoon leuk, al is de magie er de laatste jaren wel afgegaan helaas.
Mijn solicitatie ging niet zo goed, kreeg een paniekaanval en maar hopen dat ze niks hebben gemerkt...was een super formeel bedrijf met kaklui (sorry) en daar kan ik me gewoon niet aarden. Ze zouden me nog bellen, uiterlijk maandag maar ik heb nog niks gehoord.
Heb dan al 2 weken van te voren een zenuwachtige kriebel in mijn buik net als vroeger ik vind mijn eigen verjaardag gewoon leuk, al is de magie er de laatste jaren wel afgegaan helaas.
Mijn solicitatie ging niet zo goed, kreeg een paniekaanval en maar hopen dat ze niks hebben gemerkt...was een super formeel bedrijf met kaklui (sorry) en daar kan ik me gewoon niet aarden. Ze zouden me nog bellen, uiterlijk maandag maar ik heb nog niks gehoord.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ehm... tja...ProudMama schreef:Hahahahahaha, ik las de eerste keer HuisBAAS ipv huisvlieg...Bimbam schreef:Ik wil even klagen over de huisvlieg hier, hij presteerde het vannacht om steeds op mij te gaan zitten als ik bijna in slaap gevallen was, grrr...
Whaha, van een huisbaas die op mij zou gaan zitten zou het niet beter worden, dan toch liever die irritante vlieg!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb zaterdagavond een feestje bij mij thuis, als het doorgaat tenminste want mijn zoontje is ziek. Als hij dan nog steeds zo ziek is blaas ik het af.Fearie schreef:Storm schreef:Ik ben maandag jarig!!!!
Alvast gefeliciteerd. Je hebt dan ieder geval mooi weer erbij, vier je het nog?
Gast- Gast
Anousch, wat balen dat je bent ontslagen zeg! Weet je ook waarom (als je dat kwijt wilt)?
Vorige week een winterjas aan? Hmm, da's wel overdreven ja! Heb je al foto's van die shoot op je hyves staan? Nou ja, succes straks!
PM, geen probleem hoor. Had geen bericht terug gezien, maar maakt niet uit Als je de 32w haalt, maken we een afspraak! Leuk!
Vorige week een winterjas aan? Hmm, da's wel overdreven ja! Heb je al foto's van die shoot op je hyves staan? Nou ja, succes straks!
PM, geen probleem hoor. Had geen bericht terug gezien, maar maakt niet uit Als je de 32w haalt, maken we een afspraak! Leuk!
Gast- Gast
Storm, ja die kriebel had ik vroeger ook, maar is er nu wel af Misschien word ik te oud daarvoor? Ik word over 2 maanden alweer 33 *ouwe muts*
Wat balen van je solli, maar als je al het gevoel hebt dat je daar niet op je plek bent, is het misschien niet zo'n heel grote ramp. Hoewel je natuurlijk wel liever wat vastigheid hebt i.p.v. helemaal niks. Jouw tijd komt nog wel!
Wat balen van je solli, maar als je al het gevoel hebt dat je daar niet op je plek bent, is het misschien niet zo'n heel grote ramp. Hoewel je natuurlijk wel liever wat vastigheid hebt i.p.v. helemaal niks. Jouw tijd komt nog wel!
maar het is nu dinsdag, dan zal ie zaterdag toch wel weer een heel stuk beter zijn
Gast- Gast
Er komen betere tijden aan want mijn manager had een berichtje ingesproken op mijn voicemail dat ze goed nieuws had. Ga haar in mijn pauze even terugbellen, ben benieuwdSjaantje schreef:Storm, ja die kriebel had ik vroeger ook, maar is er nu wel af Misschien word ik te oud daarvoor? Ik word over 2 maanden alweer 33 *ouwe muts*
Ja ik word 23 dus ik heb die kriebel gewoon nog al begint ie wel te slinken, jammer he....
Gast- Gast
Lily schreef:maar het is nu dinsdag, dan zal ie zaterdag toch wel weer een heel stuk beter zijn
Het is toch woensdag?
Morgen ladies!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jeetje Storm, wat ben jij nog jong
Ik heb trouwens echt veel zin in eind juli! Denk dat het echt súper gaaf gaat worden!
Ik heb trouwens echt veel zin in eind juli! Denk dat het echt súper gaaf gaat worden!
Gast- Gast
Het is woensdag vandaag maar inderdaad, ik ga er wel vanuit dat hij dan een stuk beter is.Lily schreef:maar het is nu dinsdag, dan zal ie zaterdag toch wel weer een heel stuk beter zijn
Gast- Gast
Jordana schreef:Lily schreef:maar het is nu dinsdag, dan zal ie zaterdag toch wel weer een heel stuk beter zijn
Het is toch woensdag?
Morgen ladies!
Volgens mij ook
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Jordana schreef:Lily schreef:maar het is nu dinsdag, dan zal ie zaterdag toch wel weer een heel stuk beter zijn
Het is toch woensdag?
Morgen ladies!
ochja wat stom haha
Gast- Gast
Eind juli wordt zéker gaaf, want dan ben ik jarig!pompidom schreef:Jeetje Storm, wat ben jij nog jong
Ooooh daar had je het niet over??? Waarover dan wel??
pompidom schreef:Jeetje Storm, wat ben jij nog jong
Ben nieuwsgierig heeft t te maken met foto's?
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: