Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Maple, voel je je alweer beter? Nog pijn in je keel?
Ik nies aan 1 stuk door, moet zakdoekjes bij de hand houden. Leuke is dat het stel dat morgen gaat trouwen hier maandag was en dat zij last had van keelpijn. Weten we gelijk van wie we het hebben.
Ik nies aan 1 stuk door, moet zakdoekjes bij de hand houden. Leuke is dat het stel dat morgen gaat trouwen hier maandag was en dat zij last had van keelpijn. Weten we gelijk van wie we het hebben.
Gast- Gast
Ik heb m`n neusspray!
Kan ik eindelijk weer dat lekkere geurtje ruiken wat ik gisteren gekregen heb!
Kan ik eindelijk weer dat lekkere geurtje ruiken wat ik gisteren gekregen heb!
Gast- Gast
Ik ben er ook niet fan van, maar toen ik het net gebruikt had voelde ik me ineens zielsgelukkig met m`n open neus.. Wat een opluchting..
Gast- Gast
Zo.. Zijkant koelkast is schoon, railsen van lamellen en de hoogglans witte kast glimt weer. Love dasty ontvetter van de wibra haha.
Ga straks lkkr zonnen
Ga straks lkkr zonnen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen allemaal!
Ik ben zo blij dat het festival wat hier jaarlijks is niet meer in mijn tuin is dit jaar, nu heb ik gewoon een lekker rustig dagje zonder dronken mensen aan mijn deur en verschrikkelijke muziek tot 12 uur 's nachts! Zo fijn!
Liv gefeliciteerd met je neefje!
Ik ben zo blij dat het festival wat hier jaarlijks is niet meer in mijn tuin is dit jaar, nu heb ik gewoon een lekker rustig dagje zonder dronken mensen aan mijn deur en verschrikkelijke muziek tot 12 uur 's nachts! Zo fijn!
Liv gefeliciteerd met je neefje!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Alex schreef:Maple, voel je je alweer beter? Nog pijn in je keel?
Ja, voel me alweer wat beter, dank je!
Gast- Gast
Auw! Krijg opeens vette buikpijn steken..
Ga me zo maar ff insmeren en in de tuin liggen misschien helpt het warme zonnetje
Ga me zo maar ff insmeren en in de tuin liggen misschien helpt het warme zonnetje
Fijn dat je je beter voelt, Maple! Hier gaat het ook weer wat beter.
Donnaa, ik ben ook heel benieuwd naar je nieuwe tattoo!
Donnaa, ik ben ook heel benieuwd naar je nieuwe tattoo!
Gast- Gast
Fijn dat het met jou ook beter gaat Lex!
Stomme Tomtom weet België niet te vinden en stuurt ons verkeerd... Zaten we bijna in Breda ipv België
Stomme Tomtom weet België niet te vinden en stuurt ons verkeerd... Zaten we bijna in Breda ipv België
Gast- Gast
Hey meiden! Sjaan is ook weer aanwezig tijdens het ontbijt
Kon uitslapen vanmorgen maar paps smste me vanmorgen tegen 9u al wakker. Hij en zijn vriendin komen vandaag terug van vakantie dus we gaan ze vanavond ophalen op het vliegveld in Eindhoven. Daarna heb ik tot 11.15 tv liggen kijken en vervolgens heb ik mijn bikini aangetrokken en heb heerlijk tot 12u in de zon gelegen. Dus tja, ik had nog niet eerder tijd voor ontbijt hahaha!
Maar wow, wat ligt mijn nieuwe ligbedje lekker... Heerlijk achterover gekiept en met voldoende ondersteuning onder mijn knieën dus het ligt veel beter dan een 'gewone' stoel met een voetenbankje erbij. I love it!
Kon uitslapen vanmorgen maar paps smste me vanmorgen tegen 9u al wakker. Hij en zijn vriendin komen vandaag terug van vakantie dus we gaan ze vanavond ophalen op het vliegveld in Eindhoven. Daarna heb ik tot 11.15 tv liggen kijken en vervolgens heb ik mijn bikini aangetrokken en heb heerlijk tot 12u in de zon gelegen. Dus tja, ik had nog niet eerder tijd voor ontbijt hahaha!
Maar wow, wat ligt mijn nieuwe ligbedje lekker... Heerlijk achterover gekiept en met voldoende ondersteuning onder mijn knieën dus het ligt veel beter dan een 'gewone' stoel met een voetenbankje erbij. I love it!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het fris als het waait! Lig ook buiten in bikini
Als de wind weg is is het heerlijk.
Wind ga weg!! Haha
Sjaan: goede aankoop gedaan dus;)
Ik lig op een echt veldbed van mijn vriends werk. Badlaken erop en een hoofdkussen:p
Jammer dat ik mijn nieuwe boek niet mee heb.
Als de wind weg is is het heerlijk.
Wind ga weg!! Haha
Sjaan: goede aankoop gedaan dus;)
Ik lig op een echt veldbed van mijn vriends werk. Badlaken erop en een hoofdkussen:p
Jammer dat ik mijn nieuwe boek niet mee heb.
Hahaha donnaa
Hoest met je nieuwe liefde:p
Hoest met je nieuwe liefde:p
Mijn vriend wil ook weer naar de tattooshop. Hij wilt zijn fam.wapen tussen zijn schouderbladen. Ik vind het niet goed haha.
Ben weer terug van wéér een half uurtje in de zon... bijna in slaap gevallen, zó lekker lag ik!
Donnaa, ik vind je tattoo erg mooi eruitzien! Zit er nog een betekenis achter?
Donnaa, ik vind je tattoo erg mooi eruitzien! Zit er nog een betekenis achter?
Zo ik ben mijn bed maar eens uitgekomen!
May- Ratel
May schreef:Zo ik ben mijn bed maar eens uitgekomen!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Luiwammes!!!!
Sjaantje schreef:May schreef:Zo ik ben mijn bed maar eens uitgekomen!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Luiwammes!!!!
Ja echt heerlijk, ben aan het genieten van eindelijk eens een rustige hemelvaartsdag in vijf jaar
May- Ratel
Nou ja, mijn plan was ook uitslapen, iig tot 11u want ik had wel een wekker gezet. Maar paps smste vanmorgen al vroeg om kwart voor 9 zodat ik al wakker was en niet meer heb geslapen. Ja net, bijna, in de tuin. OOOOOH I love my garden!!
Ga je nog wat doen vandaag? Of alleen maar lekker niksen?
Ga je nog wat doen vandaag? Of alleen maar lekker niksen?
Oh dat is wel minder. Ik heb heerlijk tot half 12 geslapen, en daarna mijn boek uitgelezen. Ik ga straks mijn kamer eens even opruimen, flink wat wassen draaien en verder heel weinig doen. Vanavond met een vriendin eten, misschien dat we daarna nog gezellig filmpje gaan kijken oid maar dat zien we vanavond wel.
En wat zijn jouw plannen voor vandaag?
En wat zijn jouw plannen voor vandaag?
May- Ratel
Ik ga zo even douchen en aankleden en daarna naar Eindhoven Airport. Paps en z'n vriendin komen begin vd avond daar aan en ik ga ze samen met zus en zwager en nichtje ophalen. Alleen zij rijden apart ivm de beschikbare ruimte in de auto en zij gaan eerst naar Ikea. Ik ga al eerder naar het vliegveld want dan kan ik mooi nog even vliegtuigspotten Camera mee en Sjaan = happy!
Ik ben vanmorgen ook niet gelijk opgestaan hoor heb lekker tv liggen kijken in bed en daarna heb ik mijn ligbedje in de tuin gezet en heerlijk in de zon gelegen. Eerst in mijn jurkje maar besloot om toch maar bikini aan te gaan doen. Goeie keuze, heb nu mooi bruin buikje gekregen
Ik ben vanmorgen ook niet gelijk opgestaan hoor heb lekker tv liggen kijken in bed en daarna heb ik mijn ligbedje in de tuin gezet en heerlijk in de zon gelegen. Eerst in mijn jurkje maar besloot om toch maar bikini aan te gaan doen. Goeie keuze, heb nu mooi bruin buikje gekregen
Oh dat klinkt ook echt als een heerlijk dagje! En heerlijk in de zon gelegen, jaloers, ik heb daar nooit het geduld voor hahha!
May- Ratel
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: