Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen
PM> wat vervelend dat je niet rustig zwanger kan zijn zeg maar. Ik hoop dat het toch wel goed gaat en je je verder geen zorgen meer hoeft te maken
PM> wat vervelend dat je niet rustig zwanger kan zijn zeg maar. Ik hoop dat het toch wel goed gaat en je je verder geen zorgen meer hoeft te maken
Gast- Gast
Ik ben gisteravond tante geworden en ik vind het zo leuk! Vandaag gaan we weer even kijken. Zo schattig!
PM, fijn dat je weer thuis bent.
PM, fijn dat je weer thuis bent.
Gast- Gast
Goedemorgen!
PM:
Liv, wat leuk dat je tante bent geworden, van harte gefeliciteerd!
Ik ga vandaag poetsen (ja....echt waar) en verder een beetje scharrelen in huis. Mijn zoon is al flink opgeknapt maar nog niet helemaal beter, maar hij eet en drinkt gelukkig weer gewoon en is weer een beetje zichzelf.
PM:
Liv, wat leuk dat je tante bent geworden, van harte gefeliciteerd!
Ik ga vandaag poetsen (ja....echt waar) en verder een beetje scharrelen in huis. Mijn zoon is al flink opgeknapt maar nog niet helemaal beter, maar hij eet en drinkt gelukkig weer gewoon en is weer een beetje zichzelf.
Gast- Gast
Gast- Gast
Gefeliciteerd met je neefje Liv!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik haat ook pollen!
Ga zo van ellende naar de dokterswacht met dienstapotheek om neusspray, whaha!
Ga zo van ellende naar de dokterswacht met dienstapotheek om neusspray, whaha!
Gast- Gast
Hahahaha, verklaar ons maar voor gek, maar wij gaan straks naar België om vlaamse frieten te eten en een uurtje te wandelen, vervolgens gaan we weer terug
Goeiemorgen allemaal!
Goeiemorgen allemaal!
Gast- Gast
Oh Maple, dat hebben wij ook wel eens gedaan hoor maar nu we geen auto meer hebben kunnen we nergens meer naartoe *jaloers*
Gast- Gast
Jammer dat je niet in de buurt woont Donnaa, heb nog een hele voorraad aan hooikoorts- rommel.
Gast- Gast
Ja, ik ga eerst bij de pomp kijken, dan bij de dokterswacht en dan heb ik vast wel spray gevondenProudMama schreef:Jammer dat je niet in de buurt woont Donnaa, heb nog een hele voorraad aan hooikoorts- rommel.
Gast- Gast
@ Donnaa: hoe is je tattoo?
Chocolate Cookie- Ratel
Ik ben heeel erg benieuwd haha!
Chocolate Cookie- Ratel
Maple schreef:Stuiterbal schreef:@Maple: Ben jij ff WEER GEK !!!!!
Weer?
Ja de vorige keer riep je ook Ik ben gek ! En je moest toen die bevestiging van mij hebben en die heb ik je gegeven ....
Gast- Gast
OhjaStuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:@Maple: Ben jij ff WEER GEK !!!!!
Weer?
Ja de vorige keer riep je ook Ik ben gek ! En je moest toen die bevestiging van mij hebben en die heb ik je gegeven ....
Gast- Gast
hahahahaa was je het alweer vergeten
Zo ik ben begonnen met schrijven. Ik ga mijn therapie ervaring op papier zetten. En het bevalt me goed moet ik zeggen haha. Tot nu toe is het een hylarisch verhaal aan het worden.
Ik wil dit bij houden tot ik ermee klaar ben. Ben benieuwd hoe het verhaal gaat worden
Zo ik ben begonnen met schrijven. Ik ga mijn therapie ervaring op papier zetten. En het bevalt me goed moet ik zeggen haha. Tot nu toe is het een hylarisch verhaal aan het worden.
Ik wil dit bij houden tot ik ermee klaar ben. Ben benieuwd hoe het verhaal gaat worden
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: