Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Haha daar heb je een punt!
Maar ik ga mijn bed in en lekker slapen!
Welterusten!
Maar ik ga mijn bed in en lekker slapen!
Welterusten!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:Hahaha smaakt het goed? Geniet ervan!
Ik heb ook zooo zin in een wijntje, maar helaas mag het niet.
Vanwieniet?
Gast- Gast
Mogguhh! Veel plezier allemaal met wat jullie op deze mooie dag gaan doen! Ik mag vandaag lekker werken
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Goedemorgen!
Voor mij wordt 't echt een klusdag vandaag. Moet eerst in de kerk spelen (koor begeleiden) en daarna gaan we de werkkamer schilderen, incl. plinten. Afhankelijk van hoeveel tijd er dan nog over is, willen we ook nog 2 horren in elkaar zetten en 's avonds de werkkamer zo veel mogelijk alvast inrichten.
Voor mij wordt 't echt een klusdag vandaag. Moet eerst in de kerk spelen (koor begeleiden) en daarna gaan we de werkkamer schilderen, incl. plinten. Afhankelijk van hoeveel tijd er dan nog over is, willen we ook nog 2 horren in elkaar zetten en 's avonds de werkkamer zo veel mogelijk alvast inrichten.
Gast- Gast
Goedemorgen !!!!
Eindelijk heb ik weer eens een goede nacht gehad. Wel om 7:00 uur even wakker omdat ik dacht dat ik mijn zoon hoorde. Maar dat kon niet want die is bij zijn papa haha.
Daarna geslapen tot 9:00 uur !
Nu lekker genieten van de zon en zo eens wat poetsen, vanmiddag naar een vriendin en haar nieuwe appartement. En in de namiddag een verjaardag met BBQ !!!!
Eindelijk heb ik weer eens een goede nacht gehad. Wel om 7:00 uur even wakker omdat ik dacht dat ik mijn zoon hoorde. Maar dat kon niet want die is bij zijn papa haha.
Daarna geslapen tot 9:00 uur !
Nu lekker genieten van de zon en zo eens wat poetsen, vanmiddag naar een vriendin en haar nieuwe appartement. En in de namiddag een verjaardag met BBQ !!!!
Gast- Gast
oww en het schiet me nu net binnen dat de winkels natuurlijk niet open zijn en ik ben een cadeau vergeten te halen voor mijn vriendin !
Gast- Gast
Oeps stuiterbal... Dan moet ze het maar tegoed houden van je. Wat wou je kopen?
Ik werd wakker van de wekker om 9u. Vaak wakker geweest maar wel lekker geslapen. Vriend moet eruit maar ligt nog naast me.
Ik werd wakker van de wekker om 9u. Vaak wakker geweest maar wel lekker geslapen. Vriend moet eruit maar ligt nog naast me.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Stuiterbal> kan je niet een soort van bon maken voor haar die ze bij je in kan leveren voor een uitje met haar? (naar de bios, uit eten, dierentuin etc)
Gast- Gast
uhmmm een leuk plantje ofzo ! maar idd dat houd ze dan nog van me tegoed. Kan alleen mij gebeuren dit ! Altijd alles tot het laatste moment uit stellen hahaha
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuiterbal> kan je niet een soort van bon maken voor haar die ze bij je in kan leveren voor een uitje met haar? (naar de bios, uit eten, dierentuin etc)
dat is wel een heel leuk idee ! Eens kijken wat ik kan maken !
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal,
PM: lig je nog steeds in het ziekenhuis (heb al een tijdje niet meegelezen) ?? En wat groeien je kindjes hard zeg, in de paar weken!
PM: lig je nog steeds in het ziekenhuis (heb al een tijdje niet meegelezen) ?? En wat groeien je kindjes hard zeg, in de paar weken!
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuiterbal> kan je niet een soort van bon maken voor haar die ze bij je in kan leveren voor een uitje met haar? (naar de bios, uit eten, dierentuin etc)
dat is wel een heel leuk idee ! Eens kijken wat ik kan maken !
Succes
Gast- Gast
Nee, ben weer thuis hoor, voor de 2e keer
Ja, het is iedere keer weer spannend of ik wel of niet naar huis mag na de controle, gister gelukkig weer wel, mijn bloeddruk was gezakt (die was maandag aan de hoge kant)
Ja, het is iedere keer weer spannend of ik wel of niet naar huis mag na de controle, gister gelukkig weer wel, mijn bloeddruk was gezakt (die was maandag aan de hoge kant)
Gast- Gast
ThnxStuiterbal schreef:ProudMama schreef:Mogge lady's!!
ik heb net je andere topic gelezen....
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: