Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Waarom is het vrouweneigen om maar te blijven malen over iets waar de uitkomst allang van is vastgesteld?
Gast- Gast
Naar is dat he als moeder zijnde. Ik kreeg van Hazeltje vanmorgen een PM dat nekkramp heerst (hersenvliesontsteking) en laat de symptomen nu net koorts, misselijk (braken) en sufheid zijn. Die had M. allemaal. Hij kon gelukkig zijn kinnetje nog wel op zijn borst leggen en had geen rare puntjes op zijn lichaam. Goed op letten bij A!Alex schreef:Storm schreef:Alex is je meisje al iets beter?
Ik heb net nog even bij haar gekeken en ze ligt te gloeien in haar bedje. Hopelijk slaapt ze het er vannacht uit ...
Gast- Gast
Ik ben een man/vrouw qua drank: ik lust veel (Storm schreef:Tot zaterdag meis! wat drink je graag eigenlijk? Ik heb witte zoete wijn en mixdranken in huis. En bier ofcourse.Snoes schreef:Nog effe melden dat ik het superlieve foto's vind Sjaan!
En verder breek ik hier weer uit en kom ik niet snel terug (niet voor zaterdag denk). Dus lieve storm, tot zaterdag!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Angel Blue Eyes schreef:Waarom is het vrouweneigen om maar te blijven malen over iets waar de uitkomst allang van is vastgesteld?
van mijn psychiater geleerd vandaag "Mensen zijn eigenlijk maar rare wezens....."
zal wellicht daarmee te maken hebben
Gast- Gast
@Alex houd haar idd maar goed in de gaten en Storm jij je manneke ook.
Ik hoor dat het heerst maar idd even opletten bij de symptomen van nekkramp.
Ik hoor dat het heerst maar idd even opletten bij de symptomen van nekkramp.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Waarom is het vrouweneigen om maar te blijven malen over iets waar de uitkomst allang van is vastgesteld?
van mijn psychiater geleerd vandaag "Mensen zijn eigenlijk maar rare wezens....."
zal wellicht daarmee te maken hebben
Ja, dat zal het zijn.
Gast- Gast
Reva schreef:Aaah Sjaan, ik vind dr altijd zó schattig Thanks voor t posten! Ze lijkt wel beetje op je, he?
Alex, ik weet niet of je honing lust, maar zo ja, dat moet je pas in je thee doen als het afgekoeld is, anders maak je de honing stuk en dan helpt het niet. Is echt zo! Ow en je kan de keelspray maar drie maanden open bewaren!
Lijkt ze op me? In welk opzicht?
En van die thee, is dat zo ja? Ik doe honing altijd gelijk erin, omdat ik denk dat het dan beter smelt en vermengt met de thee. Maar dat is dus niet zo?
Truste SunnyScience!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ja precies Stuiterbal, toen ik de mail kreeg van Hazeltje zat mijn hart wel even in mijn keel zeg, jeetje. Gelukkig is het niet erger geworden ofzo.
Snoesje dan moet het goed komen! van mij mag je veel drinken hoor, vind ik alleen maar leuk
Snoesje dan moet het goed komen! van mij mag je veel drinken hoor, vind ik alleen maar leuk
Gast- Gast
M heeft me gisteravond helemaal onder gespuugd, ineens vond het zo zielig voor het mannetje....heb je A al een paracetamol gegeven?Alex schreef:Oh gatver! A is niet misselijk gelukkig, maar ik hou het zeker in de gaten!
Gast- Gast
Storm schreef:Naar is dat he als moeder zijnde. Ik kreeg van Hazeltje vanmorgen een PM dat nekkramp heerst (hersenvliesontsteking) en laat de symptomen nu net koorts, misselijk (braken) en sufheid zijn. Die had M. allemaal. Hij kon gelukkig zijn kinnetje nog wel op zijn borst leggen en had geen rare puntjes op zijn lichaam. Goed op letten bij A!Alex schreef:Storm schreef:Alex is je meisje al iets beter?
Ik heb net nog even bij haar gekeken en ze ligt te gloeien in haar bedje. Hopelijk slaapt ze het er vannacht uit ...
Goed opletten idd! Kindjes hebben ook vaak 'luierpijn' dan, dus bij het optillen van de beentjes.
Gast- Gast
Ik word wel gezelliger (en mondiger) hoor, maar ik kan er gewoon écht niet tegen. Dus ik ga me niet belachelijk maken haha (Ik heb overigens een ziekte waarvoor ik medicatie neem, en die medicatie verdubbelt het alcoholgehalte in mijn bloed )Storm schreef:
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik zat wel even te zweten achter mijn bureau ja, en heb gelijk mijn moeder gebeld dat ze zeker op die symptomen moet letten.
Gast- Gast
bah ik word al naar bij de gedachte aan nekkramp.... ik ben daar ook altijd zo bang voor vooral toen de dokter een keer zei dat de inenting die ze krijgen niet de inenting is voor alle soorten nekkramp of zoiets. Dus de kans dat ze het kunnen krijgen ondanks de inenting is gewoon aanwezig !
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Reva schreef:Aaah Sjaan, ik vind dr altijd zó schattig Thanks voor t posten! Ze lijkt wel beetje op je, he?
Alex, ik weet niet of je honing lust, maar zo ja, dat moet je pas in je thee doen als het afgekoeld is, anders maak je de honing stuk en dan helpt het niet. Is echt zo! Ow en je kan de keelspray maar drie maanden open bewaren!
Lijkt ze op me? In welk opzicht?
En van die thee, is dat zo ja? Ik doe honing altijd gelijk erin, omdat ik denk dat het dan beter smelt en vermengt met de thee. Maar dat is dus niet zo?
Truste SunnyScience!
D'r ogen!
En is echt zo van de honing
Gast- Gast
Ik heb echt precies hetzelfde als ik ga drinken, dan word ik ook gezelliger, maar dat is juist de bedoelingSnoes schreef:Ik word wel gezelliger (en mondiger) hoor, maar ik kan er gewoon écht niet tegen. Dus ik ga me niet belachelijk maken haha (Ik heb overigens een ziekte waarvoor ik medicatie neem, en die medicatie verdubbelt het alcoholgehalte in mijn bloed )Storm schreef:
Ik heb vorig jaar echt een klote verjaardag gehad en ik wilde dit jaar eens een feestje geven, dat heb ik nog nooit gedaan maar het lijkt me zo leuk
Gast- Gast
A was twee weken oud toen ze met hoge koorts in het ziekenhuis werd opgenomen. De artsen hadden het toen over hersenvliesontsteking en ik ben nog nooit zo bang geweest. Reken maar dat ik er goed op let!
Gast- Gast
Ik ga zo even bij M checken, als hij zaterdag nog ziek is (wat ik niet verwacht) laat ik mijn feestje sowieso niet door gaan, ik wil hem niet uit logeren sturen.
Gast- Gast
Truste Lex! Dikke knuffel voor jou en A. Hopelijk is ze gauw opgeknapt voor het feest vrijdag!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: