Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
OH JA!! Nu ik toch aan het zeuren ben en ik de zeikerd van de avond ben: jullie hebben ook over mijn berichtje waarin ik vertel dat A. ziek is heen gelezen.
Reev, ik heb keelspray gekocht! Werkt goed! Maar de keelpijn is hardnekkig
Reev, ik heb keelspray gekocht! Werkt goed! Maar de keelpijn is hardnekkig
Gast- Gast
Ok... ik heb iemand geloof ik zojuist hevig teleurgesteld en diegene probeert me nu ook nog eens een schuldgevoel aan te praten
Gast- Gast
Haha echt leuk jouw reactieStorm schreef:Ooooh wat fijn dat jullie komen, echt! whaaa nu ben ik helemaal blij haha.
Ik PM jou en Okidoki wel even via Facebook, want ik neem aan dat Theedoosje ook wil komen.
En ik zie je PM wel tegemoet meid, ik kijk er naar uit! Ik denk dat Theedoosje ook wel even wil komen (al ging ze sowieso niet mee stappen had ze gezegd, maar ik moet ook nog afwachten of okidoki dat wel gaat doen, ik ga niet alleen mee denk, tenzij ik dronken ben )
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
ai dat is poep.SunnyScience schreef:Ok... ik heb iemand geloof ik zojuist hevig teleurgesteld en diegene probeert me nu ook nog eens een schuldgevoel aan te praten
@Alex: aahhh je meisje ook al ziek. Volgens mij hangt er weer wat in de lucht ! Beterschap
Gast- Gast
Deze twee had ik straks geplaatst, ik heb er nog wel meer maar ik zal maar niet zo spammen haha
*knip foto's weg*
En vooruit, deze er nog bij omdat ze zo schattig is...
*knip foto weg*
*knip foto's weg*
En vooruit, deze er nog bij omdat ze zo schattig is...
*knip foto weg*
Laatst aangepast door Sjaantje op wo 1 jun 2011 - 11:02; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Alex schreef:OH JA!! Nu ik toch aan het zeuren ben en ik de zeikerd van de avond ben: jullie hebben ook over mijn berichtje waarin ik vertel dat A. ziek is heen gelezen.
Shame on me...
Wat heeft ze dan? Ik hoop dat ze gauw weer beter is. Ze heeft toch hopelijk geen date gehad met Storm's zoontje? Samen te lang op het hoekje gestaan??
Ik heb jullie getagd in een notitie want ik kon geen prikbordbericht plaatsen :S die was te lang. Ja Theedoosje had gezegd dat ze eventueel wel wilde komen dus ik ben benieuwd!Snoes schreef:Haha echt leuk jouw reactieStorm schreef:Ooooh wat fijn dat jullie komen, echt! whaaa nu ben ik helemaal blij haha.
Ik PM jou en Okidoki wel even via Facebook, want ik neem aan dat Theedoosje ook wil komen.
En ik zie je PM wel tegemoet meid, ik kijk er naar uit! Ik denk dat Theedoosje ook wel even wil komen (al ging ze sowieso niet mee stappen had ze gezegd, maar ik moet ook nog afwachten of okidoki dat wel gaat doen, ik ga niet alleen mee denk, tenzij ik dronken ben )
Gast- Gast
Ja, ik zag je notitie. Je adres mag je ook nog PM'en als je wilt, anders kom ik er niet vrees ik
Snoes- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:Alex schreef:OH JA!! Nu ik toch aan het zeuren ben en ik de zeikerd van de avond ben: jullie hebben ook over mijn berichtje waarin ik vertel dat A. ziek is heen gelezen.
Shame on me...
Wat heeft ze dan? Ik hoop dat ze gauw weer beter is. Ze heeft toch hopelijk geen date gehad met Storm's zoontje? Samen te lang op het hoekje gestaan??
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:ai dat is poep.SunnyScience schreef:Ok... ik heb iemand geloof ik zojuist hevig teleurgesteld en diegene probeert me nu ook nog eens een schuldgevoel aan te praten
Een of ander iemand op msn wil graag met me meeten, alleen heb ik er niet zo'n trek in... Hij spreekt me nauwelijks aan en ik heb ook niet zoveel interesse. Hij loopt zelfs te zeuren dat ik altijd excuses heb om niet langs te komen Nou ik woon in het noorden, hij in het zuiden en ik kom niet echt in de regio dus! Vervolgens begint ie, misschien moet ik maar met psycholoog praten want dit overkomt me elke keer... Nou ene kant voelt het vreemd, maar aan de andere kant lach ik hard om hem!
Gast- Gast
Sjaan wat een lieverd. Echt zo tof dat je een speeltuintje in je tuin hebt gemaakt!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Alex schreef:OH JA!! Nu ik toch aan het zeuren ben en ik de zeikerd van de avond ben: jullie hebben ook over mijn berichtje waarin ik vertel dat A. ziek is heen gelezen.
Shame on me...
Zou kunnen, maar dat is zielig voor Stuiterbal's zoontje, hij gaat met A trouwen! Ze heeft bijna 39 graden koorts, hangerig, vanmiddag greep ze naar haar oor en zei 'au'. Ik hoop maar dat het geen oorontsteking is. Zal je net zien met de bruiloft vrijdag ...
Gast- Gast
Nog effe melden dat ik het superlieve foto's vind Sjaan!
En verder breek ik hier weer uit en kom ik niet snel terug (niet voor zaterdag denk). Dus lieve storm, tot zaterdag!
En verder breek ik hier weer uit en kom ik niet snel terug (niet voor zaterdag denk). Dus lieve storm, tot zaterdag!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja ik ben er ook echt zó blij mee! Ik voelde me vanmiddag zó gelukkig toen ze zo lekker zat te spelen buiten... Ze heeft de Ark van Noach (van Little People) hier staan en daar is ze gister en vandaag non-stop mee aan het spelen geweest dus ze zat buiten op het gras met alle spulletjes om haar heen en ik... ik smolt gewoon...
*knip foto weg*
Dankje, Snoes... en hierbij beloof ik plechtig dat ik niet nóg meer zal spammen
*knip foto weg*
Dankje, Snoes... en hierbij beloof ik plechtig dat ik niet nóg meer zal spammen
Laatst aangepast door Sjaantje op wo 1 jun 2011 - 11:01; in totaal 1 keer bewerkt
Aaah Sjaan, ik vind dr altijd zó schattig Thanks voor t posten! Ze lijkt wel beetje op je, he?
Alex, ik weet niet of je honing lust, maar zo ja, dat moet je pas in je thee doen als het afgekoeld is, anders maak je de honing stuk en dan helpt het niet. Is echt zo! Ow en je kan de keelspray maar drie maanden open bewaren!
Alex, ik weet niet of je honing lust, maar zo ja, dat moet je pas in je thee doen als het afgekoeld is, anders maak je de honing stuk en dan helpt het niet. Is echt zo! Ow en je kan de keelspray maar drie maanden open bewaren!
Gast- Gast
Alex schreef:Sjaantje schreef:Alex schreef:OH JA!! Nu ik toch aan het zeuren ben en ik de zeikerd van de avond ben: jullie hebben ook over mijn berichtje waarin ik vertel dat A. ziek is heen gelezen.
Shame on me...
Zou kunnen, maar dat is zielig voor Stuiterbal's zoontje, hij gaat met A trouwen! Ze heeft bijna 39 graden koorts, hangerig, vanmiddag greep ze naar haar oor en zei 'au'. Ik hoop maar dat het geen oorontsteking is. Zal je net zien met de bruiloft vrijdag ...
Uhmmmm Is A nu al vreemd aan het gaan .........
Ik denk dat ik als mama even een oogje in het zeil ga houden hierzo....
Gast- Gast
Storm schreef:Alex is je meisje al iets beter?
Ik heb net nog even bij haar gekeken en ze ligt te gloeien in haar bedje. Hopelijk slaapt ze het er vannacht uit ...
Gast- Gast
Tot zaterdag meis! wat drink je graag eigenlijk? Ik heb witte zoete wijn en mixdranken in huis. En bier ofcourse.Snoes schreef:Nog effe melden dat ik het superlieve foto's vind Sjaan!
Gast- Gast
Storm schreef:Nou SORRY hoor!!Stuiterbal schreef:Hallo Storm je NEGEERT me !!!!!!
Kusje?
NEE
KNUFFELEN !!!!!!!
Gast- Gast
Aaah, ze ziet er echt lief uit, Sjaan
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40