Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 10:16

OH JA!! Nu ik toch aan het zeuren ben en ik de zeikerd van de avond ben: jullie hebben ook over mijn berichtje waarin ik vertel dat A. ziek is heen gelezen. Twisted Evil

Reev, ik heb keelspray gekocht! Werkt goed! Maar de keelpijn is hardnekkig Sad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 10:17

Ok... ik heb iemand geloof ik zojuist hevig teleurgesteld en diegene probeert me nu ook nog eens een schuldgevoel aan te praten Neutral Sad

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 1 jun 2011 - 10:18

Storm schreef:Ooooh wat fijn dat jullie komen, echt! I love you whaaa nu ben ik helemaal blij haha.
Ik PM jou en Okidoki wel even via Facebook, want ik neem aan dat Theedoosje ook wil komen.
Haha echt leuk jouw reactie Very Happy

En ik zie je PM wel tegemoet meid, ik kijk er naar uit! Very Happy Ik denk dat Theedoosje ook wel even wil komen (al ging ze sowieso niet mee stappen had ze gezegd, maar ik moet ook nog afwachten of okidoki dat wel gaat doen, ik ga niet alleen mee denk, tenzij ik dronken ben nerd )

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 10:19

SunnyScience schreef:Ok... ik heb iemand geloof ik zojuist hevig teleurgesteld en diegene probeert me nu ook nog eens een schuldgevoel aan te praten Neutral Sad
ai dat is poep.

@Alex: aahhh je meisje ook al ziek. Volgens mij hangt er weer wat in de lucht ! Beterschap

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 1 jun 2011 - 10:19

Deze twee had ik straks geplaatst, ik heb er nog wel meer maar ik zal maar niet zo spammen haha Embarassed
*knip foto's weg*

En vooruit, deze er nog bij omdat ze zo schattig is... Dagcafé - Pagina 24 Smiley_heartbounce
*knip foto weg*

Laatst aangepast door Sjaantje op wo 1 jun 2011 - 11:02; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Sjaantje wo 1 jun 2011 - 10:20

Alex schreef:OH JA!! Nu ik toch aan het zeuren ben en ik de zeikerd van de avond ben: jullie hebben ook over mijn berichtje waarin ik vertel dat A. ziek is heen gelezen. Twisted Evil

Shame on me... Embarassed
Wat heeft ze dan? Ik hoop dat ze gauw weer beter is. Ze heeft toch hopelijk geen date gehad met Storm's zoontje? Samen te lang op het hoekje gestaan??
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 10:21

Snoes schreef:
Storm schreef:Ooooh wat fijn dat jullie komen, echt! I love you whaaa nu ben ik helemaal blij haha.
Ik PM jou en Okidoki wel even via Facebook, want ik neem aan dat Theedoosje ook wil komen.
Haha echt leuk jouw reactie Very Happy

En ik zie je PM wel tegemoet meid, ik kijk er naar uit! Very Happy Ik denk dat Theedoosje ook wel even wil komen (al ging ze sowieso niet mee stappen had ze gezegd, maar ik moet ook nog afwachten of okidoki dat wel gaat doen, ik ga niet alleen mee denk, tenzij ik dronken ben nerd )
Ik heb jullie getagd in een notitie want ik kon geen prikbordbericht plaatsen :S die was te lang. Ja Theedoosje had gezegd dat ze eventueel wel wilde komen dus ik ben benieuwd!

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 1 jun 2011 - 10:22

Ja, ik zag je notitie. Je adres mag je ook nog PM'en als je wilt, anders kom ik er niet vrees ik laughcry

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 10:23

Ook wel handig inderdaad :')

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 10:24

Sjaantje schreef:
Alex schreef:OH JA!! Nu ik toch aan het zeuren ben en ik de zeikerd van de avond ben: jullie hebben ook over mijn berichtje waarin ik vertel dat A. ziek is heen gelezen. Twisted Evil

Wat heeft ze dan? Ik hoop dat ze gauw weer beter is. Ze heeft toch hopelijk geen date gehad met Storm's zoontje? Samen te lang op het hoekje gestaan??
Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 10:24

Stuiterbal schreef:
SunnyScience schreef:Ok... ik heb iemand geloof ik zojuist hevig teleurgesteld en diegene probeert me nu ook nog eens een schuldgevoel aan te praten Neutral Sad
ai dat is poep.

Een of ander iemand op msn wil graag met me meeten, alleen heb ik er niet zo'n trek in... Hij spreekt me nauwelijks aan en ik heb ook niet zoveel interesse. Hij loopt zelfs te zeuren dat ik altijd excuses heb om niet langs te komen Mad Nou ik woon in het noorden, hij in het zuiden en ik kom niet echt in de regio dus! Vervolgens begint ie, misschien moet ik maar met psycholoog praten want dit overkomt me elke keer... Nou ene kant voelt het vreemd, maar aan de andere kant lach ik hard om hem!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 10:25

Sjaan wat een lieverd. Echt zo tof dat je een speeltuintje in je tuin hebt gemaakt!

Gast
Gast

Alex is je meisje al iets beter?

Gast
Gast

Hallo Storm je NEGEERT me !!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 10:26

Sjaantje schreef:

Zou kunnen, maar dat is zielig voor Stuiterbal's zoontje, hij gaat met A trouwen! Ze heeft bijna 39 graden koorts, hangerig, vanmiddag greep ze naar haar oor en zei 'au'. Ik hoop maar dat het geen oorontsteking is. Zal je net zien met de bruiloft vrijdag ... Sad

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 1 jun 2011 - 10:26

Nog effe melden dat ik het superlieve foto's vind Sjaan!

En verder breek ik hier weer uit en kom ik niet snel terug (niet voor zaterdag denk). Dus lieve storm, tot zaterdag! hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje wo 1 jun 2011 - 10:27

Ja ik ben er ook echt zó blij mee! Ik voelde me vanmiddag zó gelukkig toen ze zo lekker zat te spelen buiten... Ze heeft de Ark van Noach (van Little People) hier staan en daar is ze gister en vandaag non-stop mee aan het spelen geweest dus ze zat buiten op het gras met alle spulletjes om haar heen en ik... ik smolt gewoon...

*knip foto weg*

Dankje, Snoes... en hierbij beloof ik plechtig dat ik niet nóg meer zal spammen angel

Laatst aangepast door Sjaantje op wo 1 jun 2011 - 11:01; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 10:28

@Sjaan wat lief smile

Gast
Gast

Stuiterbal schreef:Hallo Storm je NEGEERT me !!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Nou SORRY hoor!!

Kusje? angel

Gast
Gast

Aaah Sjaan, ik vind dr altijd zó schattig Very Happy Thanks voor t posten! Ze lijkt wel beetje op je, he?

Alex, ik weet niet of je honing lust, maar zo ja, dat moet je pas in je thee doen als het afgekoeld is, anders maak je de honing stuk en dan helpt het niet. Is echt zo! Ow en je kan de keelspray maar drie maanden open bewaren!

Gast
Gast

Alex schreef:
Sjaantje schreef:

Zou kunnen, maar dat is zielig voor Stuiterbal's zoontje, hij gaat met A trouwen! Ze heeft bijna 39 graden koorts, hangerig, vanmiddag greep ze naar haar oor en zei 'au'. Ik hoop maar dat het geen oorontsteking is. Zal je net zien met de bruiloft vrijdag ... Sad

Uhmmmm Is A nu al vreemd aan het gaan .........
Ik denk dat ik als mama even een oogje in het zeil ga houden hierzo.... Laughing Laughing Laughing

Gast
Gast

Storm schreef:Alex is je meisje al iets beter?

Ik heb net nog even bij haar gekeken en ze ligt te gloeien in haar bedje. Hopelijk slaapt ze het er vannacht uit ...

Gast
Gast

Snoes schreef:Nog effe melden dat ik het superlieve foto's vind Sjaan!

En verder breek ik hier weer uit en kom ik niet snel terug (niet voor zaterdag denk). Dus lieve storm, tot zaterdag! hug
Tot zaterdag meis! hug wat drink je graag eigenlijk? Ik heb witte zoete wijn en mixdranken in huis. En bier ofcourse.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 10:29

Storm schreef:
Stuiterbal schreef:Hallo Storm je NEGEERT me !!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Nou SORRY hoor!!

Kusje? angel

NEE

KNUFFELEN !!!!!!! hug hug hug

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 1 jun 2011 - 10:29

Aaah, ze ziet er echt lief uit, Sjaan Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot