Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
SunnyScience schreef:May schreef:Ik denk dat het ook meer is dan alleen de post. Even ter relativatie op die van mij werd ook amper gereageerd. Maar ik kan wel begrijpen dat het misschien even de druppel is.
Op mijn ook niet
Ik ben denk ik even heel kippig maar die van jou zie ik echt niet Maar sowieso een Ik ga nog even verder zoeken!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ow ik doelde meer op de afgelopen dagen, dat ik kon posten wat ik wil zonder veel reactie!
Gast- Gast
Oh, maar ik had alleen maar een heel trots berichtje over A. geplaatst. Daar gaat het ook helemaal niet om. Ik word boos om kleine dingen, erger me aan kleine dingen en zit voornamelijk mezelf dwars.
Gast- Gast
Lex, trouwens, ik heb je post over A. en wat ze zei wel gelezen hoor, ik heb er alleen niet op gereageerd, sorry Ik zat zó vol in m'n eigen 'ding' eventjes dat ik uit enthousiasme vergat te reageren. Maar dat betekent niet dat ik je over het hoofd gezien heb, echt niet. Je hebt een pracht van een dochter die uitspraak was echt heel lief van haar. En jij bent gewoon een schat van een moeder, A. boft maar met jou als mama
Gast- Gast
Oh zo, ja het gebeurt mij ook regelmatig, maar dat kan gebeuren in het dagcafe. Er wordt altijd zoveel besproken en gesprekken lopen door elkaar dus dan zie je wel eens wat over het hoofd.
Zo had ik dus de reactie van Silly-One over het hoofd gezien, maar inderdaad heerlijk een weekje vakantie. De vakantieperiode is altijd extra heftig bij ons dus dan is een weekje vrij wel heel lekker.
Zo had ik dus de reactie van Silly-One over het hoofd gezien, maar inderdaad heerlijk een weekje vakantie. De vakantieperiode is altijd extra heftig bij ons dus dan is een weekje vrij wel heel lekker.
May- Ratel
Dat is wel echt het nadeel van zo'n dagcafé... als er veel mensen aanwezig zijn, lopen er vaak verschillende gesprekken door elkaar heen en ligt het tempo zó hoog dat je makkelijk ergens overheen leest. Maar ik ben ervan overtuigd dat dat echt niet expres gaat!
Maar Lex, wil je even je hart luchten om wat er verder allemaal dwarszit dan? Meer inhoudelijk? Misschien helpt het je om alles weer op een rijtje te krijgen waardoor je weer lekkerder in je vel komt te zitten?
En je mag me ook altijd pm'en hoor! voor jou!
Maar Lex, wil je even je hart luchten om wat er verder allemaal dwarszit dan? Meer inhoudelijk? Misschien helpt het je om alles weer op een rijtje te krijgen waardoor je weer lekkerder in je vel komt te zitten?
En je mag me ook altijd pm'en hoor! voor jou!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Supertrio?
*krijgt vreemde beelden op haar netvlies*
Dankjewel SunnyScience! terug!
*krijgt vreemde beelden op haar netvlies*
Dankjewel SunnyScience! terug!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik knuffel gezellig mee:
May- Ratel
wat een knuffels hier allemaal, ik zou bijna denken dat hier iets geks aan de hand is.
Gast- Gast
Een supertrio. Ik pas, want volgens mij zijn er al drie.Storm schreef: wat een knuffels hier allemaal, ik zou bijna denken dat hier iets geks aan de hand is.
Gast- Gast
Storm schreef: wat een knuffels hier allemaal, ik zou bijna denken dat hier iets geks aan de hand is.
Het schijnt iets van nationale buitenspeeldag te zijn, maar een goede knuffel op zijn tijd is toch niet verkeerd?
Gast- Gast
Ik hou niet zo van knuffelen met iemand anders dan mijn partner, dus ik pas ben niet zo knuffelig, ik hou er niet van als mensen te dicht bij mij komen.
Gast- Gast
Had ik vroeger ook niet zo, maar ik vind een knuffel op zijn tijd wel fijn. Al is het symbolisch als je even in de put zit, dan kan het wel even een oppeppertje zijn!Storm schreef:Ik hou niet zo van knuffelen met iemand anders dan mijn partner, dus ik pas ben niet zo knuffelig, ik hou er niet van als mensen te dicht bij mij komen.
Gast- Gast
Dat zal nog wat zijn op mijn verjaardag, dan zal vast iedereen me wel willen zoenen brrrr
Gast- Gast
@Storm: aaahh wat sneu. Je kunt idd beter gewoon een zetpil geven want meestal voelen ze zich juist even beter daardoor. Hopelijk voelt hij zich morgen weer wat beter arm ding.
@Alex: Wat rot dat je jezelf zo in de weg zit. Als ik het weg kon nemen deed ik het voor je !
@Alex: Wat rot dat je jezelf zo in de weg zit. Als ik het weg kon nemen deed ik het voor je !
Gast- Gast
Storm schreef:Dat zal nog wat zijn op mijn verjaardag, dan zal vast iedereen me wel willen zoenen brrrr
Als de kamer te vol zit, maak ik het me er makkelijk vanaf: HOoooooi gefeliciteerd allemaal!
Gast- Gast
Weet je, ik kan het niet zo goed uitleggen, geloof ik. Ik voel mezelf waardeloos, een nietsnut, en als men dan niet reageert op iets wat ik zeg voelt dat voor mij als een bevestiging dat ik er inderdaad niet toe doe. En ergens weet ik dat het onzin is, omdat er vaak zat wel op me wordt gereageerd, maar als ik me zo klote voel hoeft er maar iemand een scheet te laten om me in huilen te doen uitbarsten.
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: