Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
hallo allemaal
iets van 4uur in de auto gezeten vandaag pffff
eerst naar rotterdam, toen naar ridderkerk (verrassing voor 'omaatje')ze is jarig vandaag en ik stond als verrassing dus op de stoep
daarna naar vlaardingen, klein beetje geholpen met sjouwen van puin en helaas hadden ze al gegeten, dus moest net nog avondeten, koppijn!!
iets van 4uur in de auto gezeten vandaag pffff
eerst naar rotterdam, toen naar ridderkerk (verrassing voor 'omaatje')ze is jarig vandaag en ik stond als verrassing dus op de stoep
daarna naar vlaardingen, klein beetje geholpen met sjouwen van puin en helaas hadden ze al gegeten, dus moest net nog avondeten, koppijn!!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
May schreef:Jeeee ik heb in augustus toch een weekje vakantie
lekker joh
ga je wat leuks doen?
Ik ben ooit, toen ik nog bij de peuters werkte, ene keer bijna tot tranen geroerd geweest door een peuter. We hadden het toen over papa's, en ineens uit het niets zegt hij tegen mij: Jouw papa vindt jou héél erg lief!
Toen had ik even zo'n papa-momentje á la Stef Bos. De band met mijn vader is nooit echt sterk geweest, absoluut niet slecht, maar op de één of andere manier tonen we moeilijk genegenheid naar elkaar. Dus zo'n opmerking was wel even slikken, want het is ook gewoon heel erg waar, ookal spreken mijn vader en ik het nooit naar elkaar uit.
Toen had ik even zo'n papa-momentje á la Stef Bos. De band met mijn vader is nooit echt sterk geweest, absoluut niet slecht, maar op de één of andere manier tonen we moeilijk genegenheid naar elkaar. Dus zo'n opmerking was wel even slikken, want het is ook gewoon heel erg waar, ookal spreken mijn vader en ik het nooit naar elkaar uit.
Gast- Gast
Kinderen zijn zo lief A. zei vanavond ineens: mama, *naam bruid* thuis? Dus ik zei: ja ze is thuis, weet je wie daar ook is? Zegt ze: *naam bruidegom*. Daarop vroeg ik wat zij gaan doen vrijdag, toen zei ze: 'touwen!'
Echt cool
Echt cool
Gast- Gast
ExpressoB schreef:May schreef:Jeeee ik heb in augustus toch een weekje vakantie
lekker joh
ga je wat leuks doen?
Nog geen idee, ik hoorde het net 5 minuten geleden haha. Maar ik ga in elk geval genieten
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Lekker hoor May toch nog vakantie
@ zininzon: ik ga morgen lekker weinig doen. De wedstrijd Federer-Djokovic kijken en samen met een vriendin eten. Moeten nog bedenken wat en boodschappen doen, lang leve de appie die vanaf 16.00 open is . In de stad wonen heeft soms toch zijn voordelen haha.
@ zininzon: ik ga morgen lekker weinig doen. De wedstrijd Federer-Djokovic kijken en samen met een vriendin eten. Moeten nog bedenken wat en boodschappen doen, lang leve de appie die vanaf 16.00 open is . In de stad wonen heeft soms toch zijn voordelen haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
hellow allemaal, is er misschien iemand die de nokia c3 heeft? Ik wil een makkelijke telefoon zonder abbo, en er hoeven niet allemaal extra accesoires op te zitten... maar die kleur is gewoon al gaaf Nu is mijn vraag, hoe bevalt ie? wat zijn de nadelen enzo?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Heerlijk, die kids-verhalen!
Ik heb trouwens nog een leuke foto te spammen:
*knip foto weg*
Kleine prinses heeft vandaag voor het eerst in mijn nieuwe tuin kunnen spelen en heeft de glijbaan helemaal ontdekt!
Ik heb trouwens nog een leuke foto te spammen:
*knip foto weg*
Kleine prinses heeft vandaag voor het eerst in mijn nieuwe tuin kunnen spelen en heeft de glijbaan helemaal ontdekt!
Laatst aangepast door Sjaantje op wo 1 jun 2011 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Die telefoon heb ik gehad, wel als noodtelefoon want ik landde op mn eerste dag in Bulgarije op een eigen telefoon toen ik van de trap afviel...
Het is een heel simpel toestel, prima als je wilt bellen en smsen en verder geen poespas erop wilt!
Het is een heel simpel toestel, prima als je wilt bellen en smsen en verder geen poespas erop wilt!
Gast- Gast
+1Storm schreef:Wat leuk sjaan!!!
silly-one- Ratel
herkennen jullie dit?
vriend smst ff voor half 10 terug, ga zo weg en is dan nog steeds niet thuis! kan ik me zoooo aan irriteren bah!
vriend smst ff voor half 10 terug, ga zo weg en is dan nog steeds niet thuis! kan ik me zoooo aan irriteren bah!
Had het NL elftal geen oefeninterland met brazilie?Maple schreef:Is er vanavond iets van voetbal ofzo?
silly-one- Ratel
ExpressoB schreef:herkennen jullie dit?
Heel herkenbaar, misschien treft ie een bekende, waardoor ie nog even gezellig praat ofzo... en vergeet de tijd. Probeer je dan op iets anders te focussen, anders ga je elke 5 min op de klok kijken...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ja, dat bedacht ik me net ook, haha. Maar dat verklaart ook die malloten hier op de kruising.silly-one schreef:Had het NL elftal geen oefeninterland met brazilie?Maple schreef:Is er vanavond iets van voetbal ofzo?
Gast- Gast
Wat voor malloten heb je dan rondlopen?
silly-one- Ratel
@ maple, zie net dat de wedstrijd pas de 4de is. Dus vandaag kunnen ze niet daarom malloot doen.
silly-one- Ratel
Een deel loopt stomdronken te joelen en een ander deel loopt niet, maar maakt met de auto de boel onveiligsilly-one schreef:Wat voor malloten heb je dan rondlopen?
Gast- Gast
FryskeFlinter schreef:ExpressoB schreef:herkennen jullie dit?
Heel herkenbaar, misschien treft ie een bekende, waardoor ie nog even gezellig praat ofzo... en vergeet de tijd. Probeer je dan op iets anders te focussen, anders ga je elke 5 min op de klok kijken...
hij is in de a.s. club in vlaardingen, zijn ze de hele dag geweest en ik was er vanaaf ook ff
die gast kan lullen dat is echt niet normaal.. zijn Pa is daar denk ik nog en nog een maat
zeg dan niet; ik ga zo weg!! en dan geirriteerd doen als ik het ben, zo gaat dat altijd
ook met naar bed gaan, ik kom eraan of ff 1 peuk nog ..en dan vervolgens nog achter pc blijven zitten!
Hallo stuiterbal, stuiter je lekker ?
silly-one- Ratel
Maple schreef:Een deel loopt stomdronken te joelen en een ander deel loopt niet, maar maakt met de auto de boel onveiligsilly-one schreef:Wat voor malloten heb je dan rondlopen?
Gekke mensen met drank op, het moest verboden worden ( zegt iemand die zondag genoeg bier heeft gezien en maar andere mensen nog meer die totaal te weg kwijt waren)
silly-one- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: