Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb een lekkere tompouce gekregen van manlief... een knalroze Hij weet wel waar ik van hou
Laatst aangepast door Maple op wo 1 jun 2011 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
En ik ga een ijsje uit de vriezer pikken *ja alweer ja*
Eet smakelijk, Maple!
Eet smakelijk, Maple!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ehm, dat ik een beetje hoofdpijn heb?Alex schreef:Iemand nog wat te vertellen?
Ja, dat ik een mooie en knalroze lekkere tompouce had, heb je daar nou zomaar overheen gelezen?Alex schreef:Iemand nog wat te vertellen?
Ik heb nú trouwens te vertellen dat ik er misselijk van ben. Dat knalroze was best een beetje mierzoet...
Gast- Gast
Alex schreef:Heb ik ook al de hele dag!
Maar ik bedoelde meer iets leuks om te vertellen
Dat ik nu een pijnstiller ga nemen voor mijn reuma, maar dat daardoor ook de hoofdpijn af zal zakken!
Maple schreef:Ja, dat ik een mooie en knalroze lekkere tompouce had, heb je daar nou zomaar overheen gelezen?Alex schreef:Iemand nog wat te vertellen?
Ik heb nú trouwens te vertellen dat ik er misselijk van ben. Dat knalroze was best een beetje mierzoet...
Dat heb ik zeker gelezen en nu wil ik ook een tompouce!
Gast- Gast
Oh, ik heb morgen een dagje vrij, da's wel leuk om te vertellen. En ik heb vandaag zo heelrijk gewerkt en toen m'n collega (wiens zoontje bij mij op de groep zit) vertelde dat, toen zij vanmorgen aan haar zoontje vroeg of hij bij de kindjes ging spelen, hij wel 10x dolenthousiast 'Nina, Nina, Nina' heeft geroepen, kon m'n dag helemaal niet meer stuk
Edit: 'Nina' ben ik dus
Edit: 'Nina' ben ik dus
Gast- Gast
Yep... that's me!Alex schreef:Haha Sjaan, jij bekijkt het nemen van de pil tegen reuma van de positieve kant
Maple, dat is leuk om te horen he?
Ik doe vrijwilligerswerk op een kdv, ben er tussen 10 en 14u dus de ouders zie ik bijna nooit. Tijd geleden kwam ik een van 'mijn' kids tegen in de supermarkt met zijn moeder en broertje. Hij herkende mij en riep: 'Heeee, daar is Chantal!!!' (ik dus ) dus ik stelde me voor aan zijn moeder want die kende ik nog niet. Zij zei: 'Oh wat leuk dat ik je nu eens zie want *naam kindje* zegt altijd: 'Ik vind Chantal de liefste!'
Hahaha ik heb de hele dag lopen glimmen van plezier! Opmerkelijk was trouwens dat hij mij die dag voor het eerst in mijn rolstoel zag, maar het is hem niet eens opgevallen... terwijl hij altijd alles in de gaten heeft!
Princess, hij is ook echt mooi! Zag net de foto!
Leuk? Ik heb gewoon mijn week niet. Gisteren heb ik mijn donkere was gewassen, incl. het rokje dat ik aanhad... Ik was wezen tanken en had mijn bankpas in de zak van de rok gestoken.... Bankpas uitgewassen en vervolgens nog in de droger gedroogd, incl. de kleren natuurlijk.
Ik op het werk maar om 15.00u naar huis gegaan. Naar de bank. Want ik heb een lang weekend en zonder geld zitten? Leek mij niets. Bankpas aangevraagd en toen vroegen ze of ik het toch niet even bij de automaat wilde proberen. Deed het pasje het gewoon nog.
Ik op het werk maar om 15.00u naar huis gegaan. Naar de bank. Want ik heb een lang weekend en zonder geld zitten? Leek mij niets. Bankpas aangevraagd en toen vroegen ze of ik het toch niet even bij de automaat wilde proberen. Deed het pasje het gewoon nog.
Gast- Gast
Dat is toch een geluk bij een ongeluk, ABE! Waarom heb je het niet eerst geprobeerd?
Gast- Gast
Haha ABE, da's echt leuk nieuws! Anders had je toch nog een tijdje zonder pas gezeten, toch?
Haha, Sjaan, lief is dat he? Maakt idd mijn dag weer goed, ik vind dat altijd zo fijn om te horen!
Mijn collega wordt vergeleken met het logo van onze organisatie, er is één kindje die al vanaf dat hij bijna twee is, als hij het logo ziet, de naam van m'n collega roept. Dat vond zij ook zo leuk
Mijn collega wordt vergeleken met het logo van onze organisatie, er is één kindje die al vanaf dat hij bijna twee is, als hij het logo ziet, de naam van m'n collega roept. Dat vond zij ook zo leuk
Gast- Gast
Alex schreef:Dat is toch een geluk bij een ongeluk, ABE! Waarom heb je het niet eerst geprobeerd?
Als mijn pas nog heel was voor hij in de wasmachine was belandt, dan had ik het nog geprobeerd. Maar er zaten al meerdere barsten in. Vond het alleen zonde van het geld (en ja, dan praten we over 'slechts' €7,50. Kniepstuuver dat ik ben!) om een nieuwe aan te vragen. Ik telde eigenlijk één plus één op. Maar goed, ze kunnen kennelijk meer hebben dan ik had verwacht.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Haha ABE, da's echt leuk nieuws! Anders had je toch nog een tijdje zonder pas gezeten, toch?
Paar werkdagen en aangezien ik alles pin en rookverslaafd ben... Ik zag mezelf al helemaal verplicht afkicken van de Davidoffjes....
Gast- Gast
Thanks, Sjaantje!
Heerlijk he, van zulke opmerkingen van die kids! Ik word daar ook altijd helemaal vrolijk van!
Heerlijk he, van zulke opmerkingen van die kids! Ik word daar ook altijd helemaal vrolijk van!
Gast- Gast
Jeeee ik heb in augustus toch een weekje vakantie
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Hello ladies...
Wat gaan jullie morgen allemaal doen?
Wat gaan jullie morgen allemaal doen?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Haha, ja, ik vind dat zo leuk. En een meisje dat al bijna twee jaar van de groep is en nu bij een oudere groep zit en nog elke dag als ze naar huis gaat even bij ons langskomt om een ksuje te geven. En een ander meisje dat al ruim een jaar van de groep af is, mij om m'n nek springt en zegt: 'Ik vind jou zó lief!!'
En ouders die aangeven dat ik eigenlijk gewoon niet op vakantie mag gaan omdat hun kinderen (en stiekem waarschijnlijk ouder in kwestie ook ) me zo gaan missen...
Love my job
En ouders die aangeven dat ik eigenlijk gewoon niet op vakantie mag gaan omdat hun kinderen (en stiekem waarschijnlijk ouder in kwestie ook ) me zo gaan missen...
Love my job
Gast- Gast
Kids zijn zó open en eerlijk! Door 2 jochies die al bijna naar school gaan, ben ik zelfs omgedoopt tot 'prinses' en ze willen allebei wel met me trouwen...
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: