Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Goedenavond, ben onderweg naar groningen naar mijn nichtje even haar kamer daar bekijken .Wel zin in word gezellig.
Gaat lekker vandaag in mijn woonplaats. Las op twitter dat er vandaag twee branden geweest zijn. Laatst ook al 1. Nu ook in in het restaurant waar de vriendin van mijn broertje werkt. Die is nu dus werkloos. Wel zonde moet ze op zoek naar wat nieuws.
Gaat lekker vandaag in mijn woonplaats. Las op twitter dat er vandaag twee branden geweest zijn. Laatst ook al 1. Nu ook in in het restaurant waar de vriendin van mijn broertje werkt. Die is nu dus werkloos. Wel zonde moet ze op zoek naar wat nieuws.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Hoihoi, ik kom ook nog even gluren hier. Lekker dagje gehad met nichtje, we hebben veel buitengespeeld *eindelijk* en ik heb net nog een half uur in de zon gelegen, héérlijk!
Ben wel heel moe dus vanavond vroeg naar bed. Morgen lekker uitslapen, jeeeeej!
Ben wel heel moe dus vanavond vroeg naar bed. Morgen lekker uitslapen, jeeeeej!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
pfff ff paniek hier, m`n scherm viel uit en wat ik ook deed niks hielp :S
Maare m`n vriend wilde eerst geen openingsdans toen maar nu heeftie een dag op youtube gezocht en nu vindie zo`n mix van nummers wel leuk. Maar hij wil niet die standaard nummers. Dus we hebben nu ACDC met thunderstroke en dat is het :S daar gaan we dan met opblaasgitaartjes op spelen. dus als jullie nog tips hebben ...
Maare m`n vriend wilde eerst geen openingsdans toen maar nu heeftie een dag op youtube gezocht en nu vindie zo`n mix van nummers wel leuk. Maar hij wil niet die standaard nummers. Dus we hebben nu ACDC met thunderstroke en dat is het :S daar gaan we dan met opblaasgitaartjes op spelen. dus als jullie nog tips hebben ...
Gast- Gast
Lily schreef:pfff ff paniek hier, m`n scherm viel uit en wat ik ook deed niks hielp :S
Oh dat is wel even ingewikkeld.. Succes met zoeken!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Heerlijk nummer, maar ik vond jouw idee toch leukerLily schreef:pfff ff paniek hier, m`n scherm viel uit en wat ik ook deed niks hielp :S
dat is wel leuk maar inderdaad ook wel ingewikkeld. Ik zou er dan voor de lol op een onbewoond eiland ofzo tussendoor gooien.
Ook leuk, de woningbouw heeft bij mij een foutje gemaakt. Ik sta sinds 2009 ingeschreven. Sinds 2 weken hebben ze het systeem omgegooid. En nu sta ik ineens vanaf 2007 ingeschreven. Krijg er zo maar 2 jaar bij. Vind ik toch wel lief.
Ook leuk, de woningbouw heeft bij mij een foutje gemaakt. Ik sta sinds 2009 ingeschreven. Sinds 2 weken hebben ze het systeem omgegooid. En nu sta ik ineens vanaf 2007 ingeschreven. Krijg er zo maar 2 jaar bij. Vind ik toch wel lief.
Minx- Lady Post-a-lot
Haha da's nog es beter, Fairytale!
Ik heb vandaag van de woningbouw een nieuwe keukenkraan gekregen maar ik weet nog niet of ik er wel blij mee ben... Hij is nl een stuk lager dan de vorige kraan en omdat ik een aangepast (onderrijdbaar) aanrecht heb, is mijn gootsteen heel ondiep. Dus nu stoot ik steeds met de afwas tegen de kraan aan
Lily, I like to move it is ook geweldig!
Ik heb vandaag van de woningbouw een nieuwe keukenkraan gekregen maar ik weet nog niet of ik er wel blij mee ben... Hij is nl een stuk lager dan de vorige kraan en omdat ik een aangepast (onderrijdbaar) aanrecht heb, is mijn gootsteen heel ondiep. Dus nu stoot ik steeds met de afwas tegen de kraan aan
Lily, I like to move it is ook geweldig!
Haha wel een leuk foutje Fairytale
Ik zou zelf alleen daar te eerlijk voor zijn en het melden.
Chocolate Cookie- Ratel
Wel sfeerverhogend, vind ik!Lily schreef:is put your hands up van fedde le grand iets of niet? of ertussen te doen?
schrijf `m wel op moet m`n vriend maar keuren wattie er allemaal tussen wil. Heb ook nog een andere leuk gevonden
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Haha wel een leuk foutje Fairytale
kan ook zijn dat het gewoon klopt hoor. Omdat ze de punten omgerekend hebben naar inschrijving. Ik weet alleen dat die datum wel heel erg overeenkomt met de datum waarop ik 2 jaar later me ingeschreven heb. Ik heb zoiets van ja jammer dan. Ik studeer in November af en het zou wel lekker zijn om dan een huisje te kunnen huren. Alleen kan ik me dus met die omrekening niet voorstellen dat ik ineens 2 jaar meer zou krijgen.
Minx- Lady Post-a-lot
Ow die ken ik niet maar klinkt ook leuk! En dan ga je er een mix van maken, dus?
Lily, zoek je nummers om op te dansen? Hoeveel wil je er? En wat voor soort muziek wil je?
Gast- Gast
ja een aantal nummers aan elkaar zetten en overal een dansje op doen. Zoek maar eens op youtube, zijn er ontzettend veel alleen iedereen doet dezelfde nummers en dat wil m`n vriend niet. Pfff maar zie maar eens nieuwe nummer te vinden en makkelijke pasjes. Maar komt goed (hoop ik)
Gast- Gast
Zo, hier ben ik weer even....zoontjelief ligt in bed, al een tijdje, hij was doodmoe terwijl hij vanmiddag nog veel geslapen heeft. Het gaat nog niet goed met hem, hij heeft nog ruim 39 graden koorts en is nog steeds gloeiend heet en erg hangerig. Zijn oogjes staan ook een beetje vreemd, alsof hij een andere kleur ogen heeft ofzo. Maar goed, dat zal wel bij het ziek zijn horen.
Hij is wel nog steeds erg huilerig.
Hij is wel nog steeds erg huilerig.
Gast- Gast
Heb het geloof ik gemist Storm, maar wat heeft je zoontje?
Chocolate Cookie- Ratel
Wat zielig, Storm... Ik hoop dat hij gauw opknapt!
Lily, ik zat aan een gouwe ouwe te denken: The Ketchup Song
Lily, ik zat aan een gouwe ouwe te denken: The Ketchup Song
Aah, arme knul! Hopelijk knapt hij snel op, Storm! A. was vanavond ook niet lekker, bijna 39 graden koorts. Vanmiddag greep ze telkens naar haar oortjes en zei ze 'au', hopelijk heeft ze geen oorontsteking.
Gast- Gast
Helleu! Gooood evening!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
dat is ook nog een goede en weet er nog 1 maar kom niet op de naam van slide to the left slide, to the right.
Storm, hopelijk is je zoontje snel beter
Storm, hopelijk is je zoontje snel beter
Gast- Gast
Lily; Cha cha slide?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: