Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:maar komt er na die 13 dagen dan alles weer net zo snel aan?
Vorige kilo's zijn er ook vanaf gebleven, dus ik heb goede hoop
Gast- Gast
oke, ben blij dat ik niet hoef te dieeten (sorry dames) en graag gedaan Hoop dat je er iets mee kan.
Gast- Gast
Eind juli ga ik met Alex samen een shoot doen dus ik hoop dat ik dan net zo slank ben als zij
Gast- Gast
m`n moeder volgt het BenFit programma en die moet best wel veel eten maar ook veel sporten erbij. Maar die is nu al 27 kg afgevallen in 3 maanden (als ik het goed zeg)
Gast- Gast
Whaha dat was precies het eerste wat ik zei._Donnaa schreef:Ontbijten met koffie..
Dat wordt al niks..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ontbijten met koffie..
Dat wordt al niks..
8 vd 13 dagen koffie mét twee boterhammen
Maar 4 dagen alleen koffie.
Gast- Gast
Ik ontbijt met Cruesli met pure chocolade erin.
Misschien moet ik daar eens mee stoppen
Misschien moet ik daar eens mee stoppen
Gast- Gast
Okee, dat zou ik kunnen vervangen door thee.. Maar moet dat brood persee geroosterd dan? Want daar word ik niet blij van `s ochtends, haha..Reva schreef:_Donnaa schreef:Ontbijten met koffie..
Dat wordt al niks..
8 vd 13 dagen koffie mét twee boterhammen
Maar 4 dagen alleen koffie.
Gast- Gast
Ow Lexie, ik heb trouwens net het lippenspul uit New York op de post gedaan. Alleen de tekst op de kaart is niet meer relevant omdat ik je veel plezier wens met je vakantie Hij lag al een paar weken klaar in de gang, maar had steeds geen postzegels Nu heb ik er 200.
Gast- Gast
Hahaha, als ik het alleen al lees wordt ik al licht in m`n hoofd, maar misschien is het wel eens goed..Storm schreef:Whaha dat was precies het eerste wat ik zei._Donnaa schreef:Ontbijten met koffie..
Dat wordt al niks..
Ik hou wel van sla.. :-)
Gast- Gast
Alex schreef:Whahahaha, nou ik ga vast nog wel een keer op vakantie
Ja je hebt luxepaarden en werkpaarden..
Gast- Gast
Donnaa, weet het niet zeker, maar het roosteren zal met hem makkelijker verteren te maken hebben, denk ik. Maar ik rooster altijd mn brood, dus dat vond ik niet zo erg
Gast- Gast
Jaa, dat zou inderdaad kunnen.. Hmmm, nou misschien moet ik me er maar eens aan wagen..Reva schreef:Donnaa, weet het niet zeker, maar het roosteren zal met hem makkelijker verteren te maken hebben, denk ik. Maar ik rooster altijd mn brood, dus dat vond ik niet zo erg
Hou je het gemakkelijk vol? Of valt het je erg tegen?
Gast- Gast
Ik ga proberen af te vallen door elke avond een halfuur te hardlopen (lees: hijgend en zwoegend proberen vooruit te komen) en buikspieroefeningen te doen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaa, dat zou inderdaad kunnen.. Hmmm, nou misschien moet ik me er maar eens aan wagen..Reva schreef:Donnaa, weet het niet zeker, maar het roosteren zal met hem makkelijker verteren te maken hebben, denk ik. Maar ik rooster altijd mn brood, dus dat vond ik niet zo erg
Hou je het gemakkelijk vol? Of valt het je erg tegen?
Ik lust geen biefstuk en vis, dus dat was even balen Ze moesten ook heel hard lachen bij de slager (woon er tegenover en sta er weleens te kletsen met de eigenaar maar kom er eigenlijk alleen heeeeeeeeel soms voor gehakt of iets). En toen kwam ik opeens kogelbiefstuk halen (en vragen hoelang het moest bakken etc)
De rest valt me erg mee. Maar ben niet superstreng. Als ik wat extra wil, dan eet ik het en paar keer ook ander avondeten gedaan omdat ik met iemand of bij iemand at. Die kan ik moeilijk een glas water voor zn neus schuiven en zeggen 'Nou, dat was hem '
Gast- Gast
Bluuh, hardlopen is echt niks voor mij, haha. Dan gaan mn longen protesteren en hang ik de hele avond aan mn medicijnen Fietsen vind ik veel leuker en lekkerder!
Gast- Gast
Jaa idd Reva, knap hoor..
Als ik dit dieet zie; http://www.dieetwijzer.com/3dagendieet.html dan snap ik niet dat je ermee afvalt.. Dat is nog meer dan dat ik eet..
Als ik dit dieet zie; http://www.dieetwijzer.com/3dagendieet.html dan snap ik niet dat je ermee afvalt.. Dat is nog meer dan dat ik eet..
Gast- Gast
Ik heb hoofdpijn, keelpijn, een snotneus, prikogen en een zere enkel in de aanbieding..
Of iemand nog een vervelende collega?
Of iemand nog een vervelende collega?
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: