Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:dan word het tijd om een nieuwe lievelingsbroek te zoeken
Hahahaha, inderdaad
Gast- Gast
Ik was bij een kledingwinkel hier in het winkelcentrum en daar zoeken ze een parttime verkoopster. Ik heb gevraagd waar ik kan solliciteren en ik moet een brief schrijven en die met mijn cv daar inleveren. Maar wat zet ik in mijn brief? Ik ben hier zo slecht in
Gast- Gast
Storm schreef:En hoe lang ben je bezig met dat dieet??
Dag 12, al heb ik net koffie met slagroom en italiaanse bol met brie gegeten op terras
Maar jij bent al slank nu, dus ik denk dat het dan wel minder hard gaat.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik was bij een kledingwinkel hier in het winkelcentrum en daar zoeken ze een parttime verkoopster. Ik heb gevraagd waar ik kan solliciteren en ik moet een brief schrijven en die met mijn cv daar inleveren. Maar wat zet ik in mijn brief? Ik ben hier zo slecht in
Ik heb thuis op de computer zo`n standaard brief staan waar je dan gewoon het bedrijf hun gegevens moet aanpassen en de functie waarop je solliciteerd. Als je wil kan ik je die vanavond wel toemailen?
Gast- Gast
Je hebt nog nooit een foto van mij in vol ornaat gezien, hoorReva schreef:Storm schreef:En hoe lang ben je bezig met dat dieet??
Dag 12, al heb ik net koffie met slagroom en italiaanse bol met brie gegeten op terras
Maar jij bent al slank nu, dus ik denk dat het dan wel minder hard gaat.
Gast- Gast
Oh, als je dat zou willen doen, Lily? Ik pm je mijn e-mailadres dan wel!
Pff, er staat een voorbeeldbrief op een site, staat er als afzender de naam van mijn overleden neefje
Pff, er staat een voorbeeldbrief op een site, staat er als afzender de naam van mijn overleden neefje
Gast- Gast
Die zijn allemaal van super lang geleden.Reva schreef:Wel! Die tegen de muur En met je schilderij van Blond. En je hebt maat 38
Gast- Gast
Moet je googlen op 14 dagen dieet. Ik kan het niet volhouden, anders had ik het wel gedaan.Isabella schreef:Vertel mij het geheim van het dieet
Gast- Gast
Alex schreef:_Donnaa schreef:Wat is dat voor dieet dan?
13-dagen dieet ofzo.
Woordvoerder
Gast- Gast
alex ik heb hier op het werk mijn brief nog in een mail staan. Alle mails hier worden bewaard dus ook die van mij sollicitatie nog Moet je alleen linksbovenin de gegevens van het bedrijf typen. Zal je ff een PM sturen met de tekst die ik erin heb staan.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:_Donnaa schreef:Wat is dat voor dieet dan?
13-dagen dieet ofzo.
Woordvoerder
Classy vrouwen hebben dat nou eenmaal
Gast- Gast
Lily schreef:alex ik heb hier op het werk mijn brief nog in een mail staan. Alle mails hier worden bewaard dus ook die van mij sollicitatie nog Moet je alleen linksbovenin de gegevens van het bedrijf typen. Zal je ff een PM sturen met de tekst die ik erin heb staan.
Super! Dank je wel!
Gast- Gast
Lily schreef:maar komt er na die 13 dagen dan alles weer net zo snel aan?
Nee, dan ga je het weer 13 dagen doen.
Gast- Gast
Ik zou zo graag onder de 60 willen komen met mijn gewicht. Ik ben gewoon te dik voor mijn lengte (1.58) en daar voel ik me alles behalve prettig bij.
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: