Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Zo ik ben weer gedoucht en aangekleed
Ik hoop dat mijn haar nu mooi opdroogt want als ik het föhn word het zo´n pluizenbol
Ik hoop dat mijn haar nu mooi opdroogt want als ik het föhn word het zo´n pluizenbol
Gast- Gast
Wow, mooi op tijd StormStorm schreef:He Alex, je bent Lady Post a Lot geworden!
@Alex, dan ben je wel vindbaar als je de eerste tekens van dat e-mailadres intikt zeker?
Gast- Gast
Mijn haar zit echt zo stom. Vrijdag ga ik weer naar de kapper, kan ze het daarna gelijk mooi opsteken voor de bruiloft.
Gast- Gast
Storm schreef:Getver, ik heb een enge piep in mijn ademhaling..
Naar is dat he Storm Ik heb dat altijd/dagelijks. En het vervelende is dat ik me er zelf niet meer heel erg aan stoor (aan het geluid bedoel ik, wel het gevoel) maar andere mensen er wel vaak op reageren, waardoor ik er op ga letten en dan maak ik het juist erger
Gast- Gast
Nu is het weg maar ik heb wel een hele rare buikpijn. Wat stom dat mensen er bij jou op gaan letten. Hoe veel kilo ben je nu kwijt door dat dieet eigenlijk?Reva schreef:Storm schreef:Getver, ik heb een enge piep in mijn ademhaling..
Naar is dat he Storm Ik heb dat altijd/dagelijks. En het vervelende is dat ik me er zelf niet meer heel erg aan stoor (aan het geluid bedoel ik, wel het gevoel) maar andere mensen er wel vaak op reageren, waardoor ik er op ga letten en dan maak ik het juist erger
Gast- Gast
Storm schreef:Nu is het weg maar ik heb wel een hele rare buikpijn. Wat stom dat mensen er bij jou op gaan letten. Hoe veel kilo ben je nu kwijt door dat dieet eigenlijk?Reva schreef:Storm schreef:Getver, ik heb een enge piep in mijn ademhaling..
Geen idee, heb geen weegschaal. Ben vanavond even bij mijn ouders, zal daar even op de weegschaal springen
Oh en ik zou nog foto's maken! Even kijken of het lukt en broek aantrekken
Gast- Gast
WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA omg omg omg, mn gulp staat een stukje open zie ik tijdens het uploaden Waarom ben ik zo oncharmant
Gast- Gast
Dat wil ik ook, Reva!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
En beschamend genoeg draag ik hem nog gewoon Zonder riem of wat. Dus ik hijs hem dan constant op en schaam me eigenlijk bijna als er iemand achter me loop (geen gezicht bij benen/kont), maar is mn lievelingsbroek
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: