Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
ja maar dat vind ik altijd zo raar staan.
heb nu maar bedacht dat ik een hele andere outfit aan ga trekken + andere schoenen
heb nu maar bedacht dat ik een hele andere outfit aan ga trekken + andere schoenen
Gast- Gast
Hahaha, dat is ook een optie, Patries.
Gisteren bij de V&D zag ik een ge-wel-dig setje hangen van Jane Norman. Ik had het bijna gekocht voor vrijdag
Gisteren bij de V&D zag ik een ge-wel-dig setje hangen van Jane Norman. Ik had het bijna gekocht voor vrijdag
Gast- Gast
Waarom heb je hem niet gekocht?
Ik mag straks ook lekker shoppen van mijn verjaardagsgeld
Ik mag straks ook lekker shoppen van mijn verjaardagsgeld
Gast- Gast
Iemand van forum twitterde net dat het Humphreys (restaurant is). Ik zag ook al iets voorbij komen van Asbest, maar dat heb ik verder nog nergens gelezen.
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Iemand van forum twitterde net dat het Humphreys (restaurant is). Ik zag ook al iets voorbij komen van Asbest, maar dat heb ik verder nog nergens gelezen.
op nu.nl staat ook Humphreys (maar niks over asbest)
Gast- Gast
Ik las het ook op twitter, maar de foto nog niet gezien. Maar dat is zo te zien echt wel een flinke brand!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Wow, dat ziet er inderdaad heftig uit!
Patriesje, ik heb al een outfit voor vrijdag he, vandaar dat ik het niet gekocht heb!
Patriesje, ik heb al een outfit voor vrijdag he, vandaar dat ik het niet gekocht heb!
Gast- Gast
Weer asbestalarm. Mijn dochter mag haar huis (alweer) niet in. Was ik al bang voor oud pand #zwolle
#zwolle mogen huis niet meer in wegens asbest... stinkt flink hier, ramen gelukkig dicht #grotebrand
Het gebied rond het pand is afgezet en ontruimd. De brandweer adviseert omwonenden om ramen en deuren dicht te houden vanwege de rook en omdat er mogelijk asbest in het pand aanwezig is.
NOS [http://nos.nl/artikel/245155-grote-brand-in-centrum-zwolle.html]
#zwolle mogen huis niet meer in wegens asbest... stinkt flink hier, ramen gelukkig dicht #grotebrand
Het gebied rond het pand is afgezet en ontruimd. De brandweer adviseert omwonenden om ramen en deuren dicht te houden vanwege de rook en omdat er mogelijk asbest in het pand aanwezig is.
NOS [http://nos.nl/artikel/245155-grote-brand-in-centrum-zwolle.html]
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Hoezo weer? Was er laatst ook een brand in Zwolle dan?
Ja niet al te lang terug was er ook al een cafe (geloof ik) uitgebracht.
Edit: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/2423341/2011/04/26/Twee-gewonden-door-explosie-in-centrum-Zwolle.dhtml?redirected
Laatst aangepast door SunnyScience op wo 1 jun 2011 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Klinkt ernstig...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
SunnyScience schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Hoezo weer? Was er laatst ook een brand in Zwolle dan?
Ja niet al te lang terug was er ook al een cafe (geloof ik) uitgebracht.
Edit: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/2423341/2011/04/26/Twee-gewonden-door-explosie-in-centrum-Zwolle.dhtml?redirected
Laatst was daar wel die ontploffing.
Ik lees net dat het opgeschaald is naar een zeer grote brand!
May- Ratel
Storm schreef:Wat is er vrijdag Alex?
Dan is de bruiloft van onze vrienden, waar A. bruidsmeisje is.
Gast- Gast
Ooh wat leuk zeg!Alex schreef:Storm schreef:Wat is er vrijdag Alex?
Dan is de bruiloft van onze vrienden, waar A. bruidsmeisje is.
Gast- Gast
Woei! Issey Miyake parfum gekocht, voor 32 ipv 65 euro Dame bij de kassa was ook helemaal verbaasd, haha. HUUUH das goedkoop Stond ie bij de sale tafel? Yep Zegt ze 'Ja ik ben op vakantie geweest, dus ik zie allemaal nieuwe dingen'.
Whaha
Whaha
Gast- Gast
???ProudMama schreef:Bizar, dat je gewoon op je voornaam je account kan vinden hier...
Gast- Gast
Bij gebruikerslijst je voornaam invoeren, dan zie je je account...Storm schreef:???ProudMama schreef:Bizar, dat je gewoon op je voornaam je account kan vinden hier...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Bizar, dat je gewoon op je voornaam je account kan vinden hier...
Ja dat vind ik ook best bizar! Maar ook weer niet bij iedereen dus...
Laatst aangepast door May op wo 1 jun 2011 - 1:16; in totaal 1 keer bewerkt
May- Ratel
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: