Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Fearie schreef:Lily schreef:Caroow schreef:Ik ga vanavond naar Jurgen Raymann
oeh daar hou ik helemaal niet van.
Ik ga naar Najib Amhali volgend jaar maart Raymann is soms leuk, maar niet altijd
Najib is ook echt leuk! Daar wil ik ook nog wel eens heen.. Maar ik weet mijn rooster nooit van te voren, dus ik kan niet zo ver vooruit plannen maken..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
PM, gefeliciteerd met je trouwdag! Hoe laat heb je controle vandaag?
Pompidom, als ik nú nog naar knoflook zou stinken zou het niet best zijn
Gast- Gast
Alex schreef:
LOL Heb je iig geen last van muggen!
Binnenkort ff een Shabu-date plannen? Ik vond het super gezellig en O. ook!
Gast- Gast
Najib willen wij ook nog heen alleen zodra ik zie dat ie ergens in de buurt komt is het al uitverkocht. We zijn wel in januari naar Guido Weijers geweest en dat was ook super.
Gast- Gast
Jurgen Raymann vind ik ook niet zo leuk. Najib Amhali dan weer wel. Ik zou wel eens naar een show van Guido Weijers willen.
Gast- Gast
Shabu is meer K. zijn ding Misschien wil hij wel in DH, nu hij weet dat er aan de overkant een geweldige ijszaak zit
Gast- Gast
Ik moet de keuken nog opruimen maar heb ook geen zin meer...
Nog eventjes wat drinken en dan ga ik maar weer verder.
Als het straks klaar is dan ben ik weer helemaal blij.
Nog eventjes wat drinken en dan ga ik maar weer verder.
Als het straks klaar is dan ben ik weer helemaal blij.
Gast- Gast
Ik wacht op de post. Als het goed is zit de riem die ik gisteren heb besteld erbij!
Gast- Gast
dames kunnen jullie me helpen? Ik zoek een liedje dat hier wel eens in de kroeg wordt gedraaid. Het refrein is a ring ding ding ding ding ding ding a rong dong dong dong dong dong dong a rong dong dong dong dong. En je hebt er ook zo`n dansje bij. Misschien weten jullie wat ik bedoel
Gast- Gast
Lily schreef:dames kunnen jullie me helpen? Ik zoek een liedje dat hier wel eens in de kroeg wordt gedraaid. Het refrein is a ring ding ding ding ding ding ding a rong dong dong dong dong dong dong a rong dong dong dong dong. En je hebt er ook zo`n dansje bij. Misschien weten jullie wat ik bedoel
https://youtu.be/uVJLFfRYOj0
Gast- Gast
Alex schreef:Shabu is meer K. zijn ding Misschien wil hij wel in DH, nu hij weet dat er aan de overkant een geweldige ijszaak zit
O. is gister met de fiets een liter gaan halen Ik mocht niet fietsen maar had wel zin in ijs (en we hadden natuurlijk te vieren dat ik gister mijn laatste werkdag had!)
Oh, Guido Weijers vind ik niet leuk meer. Toen hij nog niet zo heel erg bekend was, heeft hij twee keer opgetreden tijdens de intro-week in mijn studie-stad. Ik heb me bescheurd van het lachen. Twee jaar later zag ik 'm weer, weer zo leuk. Maar toen heb ik een try-out gezien in een gewoon theater en ik vond het echt niet leuk meer! Zo jammer!
Wil ook wel weer een keer naar Najib, volg 'm ook op twitter, maar hij tweet zo beroerd met "me vrouw" enzo. Zou ook wel een keer naar Jurk willen btw!
Gast- Gast
Lily schreef:ja die tweede eindelijk haha. Thanks.
Haha gewoon gezocht op ring dong song
Dit liedje had ik ook als eerste in me hoofd toen ik het las
Gast- Gast
Lily schreef:ja die tweede eindelijk haha. Thanks.
Ik wist gelijk dat je die bedoelde! Nu zit ie in m'n hoofd, bedankt
Gast- Gast
ik ga nu snel naar mijn keuken en zet daar de radio maar aan om het liedje weer uit mijn hoofd te krijgen haha
Gast- Gast
ik vond op youtube alles Dr Dre en Shinee of zoiets, ach leuk zomers liedje met dit zonnetje
Gast- Gast
Ik ben net even naar het winkelcentrum geweest met mijn nieuwe schoenen aan, mennnnnn, wat deden mijn voeten pijn toen ik thuis kwam.
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: