Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen..
Ik moet huiswerk maken maar ik snap er niks van. En het helpt vast als ik het negeer en ga forummen
Ik moet huiswerk maken maar ik snap er niks van. En het helpt vast als ik het negeer en ga forummen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik dacht al, huh, dinsdag?Jordana schreef:Lily schreef:maar het is nu dinsdag, dan zal ie zaterdag toch wel weer een heel stuk beter zijn
Het is toch woensdag?
Morgen ladies!
Morgen trouwens!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Storm, geniet nog maar van die kriebel, voordat ie over een paar jaar echt voorgoed weg is
Ik heb zelfs al een paar jaar mijn verjaardag niet gevierd, alleen met het gezin (paps + vriendin, zus + zwager + nichtje) wat gedaan. Heb bedacht dit jaar wel te vieren, maar ja, grote kans dat ik dan in het ziekenhuis lig dus gaan we daar de boel maar versieren
Ik heb zelfs al een paar jaar mijn verjaardag niet gevierd, alleen met het gezin (paps + vriendin, zus + zwager + nichtje) wat gedaan. Heb bedacht dit jaar wel te vieren, maar ja, grote kans dat ik dan in het ziekenhuis lig dus gaan we daar de boel maar versieren
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
UhuhCaroow schreef:Goedemorgen..
Haha Sjaan en Anousch,
ja ik ga eind juli met een andere fotograaf naar Eindhoven en Storm en Alex fotograferen. Heb er echt zin in! En heb nog meer shoots in het vooruitzicht!
Had afgelopen vrijdag de eerste bruiloft (er staat en foto in het foto-topic) en zaterdag mijn eerste betaalde shoot Zo leuk!
ja ik ga eind juli met een andere fotograaf naar Eindhoven en Storm en Alex fotograferen. Heb er echt zin in! En heb nog meer shoots in het vooruitzicht!
Had afgelopen vrijdag de eerste bruiloft (er staat en foto in het foto-topic) en zaterdag mijn eerste betaalde shoot Zo leuk!
Gast- Gast
Ja pompidom het lijkt me ook leuk, en ook leuk om Alex te ontmoeten ik weet zeker dat het leuke foto's worden.
Gast- Gast
-Verkeerde quote-
Als ik mezelf maar geloof toch?
Ik heb vanmiddag een afspraak met iemand die het mij vast uit kan leggen, dus ik heb geen zin om er nu tijd en moeite in te stoppen..
Als ik mezelf maar geloof toch?
Ik heb vanmiddag een afspraak met iemand die het mij vast uit kan leggen, dus ik heb geen zin om er nu tijd en moeite in te stoppen..
Laatst aangepast door Caroow op di 31 mei 2011 - 22:41; in totaal 1 keer bewerkt
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Anousch, je hebt al een reactie!
Storm, ik denk dat het super gaaf gaat worden! Heb er alle vertrouwen in! Nu nog een visagiste vinden!
Storm, ik denk dat het super gaaf gaat worden! Heb er alle vertrouwen in! Nu nog een visagiste vinden!
Gast- Gast
Jeej! Er is post en het viel met een keiharde dreun op de mat. *Nieuwsgierig*
Bimbam- Kletskop
Pompidom, wat leuk! En wat super dat je ook al een betaalde shoot hebt gehad Ik ga zo de foto in het foto-topic even zoeken.
En ik ben nu al benieuwd naar de foto's met Storm en Alex
En ik ben nu al benieuwd naar de foto's met Storm en Alex
Ik ben wel een beetje zenuwachtig, ik moet bekennen dat ik heel onzeker kan zijn voor foto's, ik ben altijd bang dat ik er lelijk op sta. Heb in het verleden wel eens zoiets meegemaakt met een fotoshoot en dat heeft mijn zelfvertrouwen een flinke knauw gegeven.
Gast- Gast
Als er een stempel op staat met : 'In de naam der Koningin' zou ik maar niet al te hard Jeej roepenBimbam schreef:Jeej! Er is post en het viel met een keiharde dreun op de mat. *Nieuwsgierig*
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ben wel een beetje zenuwachtig, ik moet bekennen dat ik heel onzeker kan zijn voor foto's, ik ben altijd bang dat ik er lelijk op sta. Heb in het verleden wel eens zoiets meegemaakt met een fotoshoot en dat heeft mijn zelfvertrouwen een flinke knauw gegeven.
Dat kan ik me voorstellen, maar we zijn met z'n tweetjes als fotografen. De ene is aan het fotograferen, de ander geeft tips. We coachen je dus ook meteen, hoe je moet kijken, hoe je kunt staan, etc. Dat zal echt wel helpen!
Gast- Gast
Hahaha of 'GGN Gerechtsdeurwaarders' of iets van die strekking.ProudMama schreef:Als er een stempel op staat met : 'In de naam der Koningin' zou ik maar niet al te hard Jeej roepenBimbam schreef:Jeej! Er is post en het viel met een keiharde dreun op de mat. *Nieuwsgierig*
Gast- Gast
Storm schreef:Hahaha of 'GGN Gerechtsdeurwaarders' of iets van die strekking.ProudMama schreef:Als er een stempel op staat met : 'In de naam der Koningin' zou ik maar niet al te hard Jeej roepenBimbam schreef:Jeej! Er is post en het viel met een keiharde dreun op de mat. *Nieuwsgierig*
Hahaha ja idd!
Of een blauwe enveloppe, of iets dergelijks
Gast- Gast
Storm, ik kan me indenken dat zoiets slecht voor je zelfvertrouwen is, maar zo te lezen wordt er deze keer alles aan gedaan om supermooie foto's te maken. Dus ik wens je alvast heel veel plezier voor die dag!
Of Flanderijn & ..., die heb je ook in 25 combinaties geloof ik. Genoeg voor een kwartetspelletje...Storm schreef:Hahaha of 'GGN Gerechtsdeurwaarders' of iets van die strekking.ProudMama schreef:Als er een stempel op staat met : 'In de naam der Koningin' zou ik maar niet al te hard Jeej roepenBimbam schreef:Jeej! Er is post en het viel met een keiharde dreun op de mat. *Nieuwsgierig*
Gast- Gast
Staat er niet op! Dus: Jeej!ProudMama schreef:Als er een stempel op staat met : 'In de naam der Koningin' zou ik maar niet al te hard Jeej roepenBimbam schreef:Jeej! Er is post en het viel met een keiharde dreun op de mat. *Nieuwsgierig*
Ik had een brochure aangevraagd, maar dat ding is zo dik, het lijkt wel een boek!
Bimbam- Kletskop
Die blauwe enveloppe wil ik wel, vlg de voorlopige teruggave krijg ik geld terugpompidom schreef:Storm schreef:Hahaha of 'GGN Gerechtsdeurwaarders' of iets van die strekking.ProudMama schreef:Als er een stempel op staat met : 'In de naam der Koningin' zou ik maar niet al te hard Jeej roepenBimbam schreef:Jeej! Er is post en het viel met een keiharde dreun op de mat. *Nieuwsgierig*
Hahaha ja idd!
Gast- Gast
Ja, daar wacht ik ook nog steeds opProudMama schreef:Die blauwe enveloppe wil ik wel, vlg de voorlopige teruggave krijg ik geld terugpompidom schreef:Storm schreef:Hahaha of 'GGN Gerechtsdeurwaarders' of iets van die strekking.ProudMama schreef:Als er een stempel op staat met : 'In de naam der Koningin' zou ik maar niet al te hard Jeej roepenBimbam schreef:Jeej! Er is post en het viel met een keiharde dreun op de mat. *Nieuwsgierig*
Hahaha ja idd!
Bimbam- Kletskop
ProudMama schreef:Of Flanderijn & ..., die heb je ook in 25 combinaties geloof ik. Genoeg voor een kwartetspelletje...Storm schreef:Hahaha of 'GGN Gerechtsdeurwaarders' of iets van die strekking.ProudMama schreef:Als er een stempel op staat met : 'In de naam der Koningin' zou ik maar niet al te hard Jeej roepenBimbam schreef:Jeej! Er is post en het viel met een keiharde dreun op de mat. *Nieuwsgierig*
Oh ja, hoe kan ik Flanderijn nou vergeten!
En wat te denken van Lindorff en Intrum Justitia!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Die blauwe enveloppe wil ik wel, vlg de voorlopige teruggave krijg ik geld terugpompidom schreef:Storm schreef:Hahaha of 'GGN Gerechtsdeurwaarders' of iets van die strekking.ProudMama schreef:Als er een stempel op staat met : 'In de naam der Koningin' zou ik maar niet al te hard Jeej roepenBimbam schreef:Jeej! Er is post en het viel met een keiharde dreun op de mat. *Nieuwsgierig*
Hahaha ja idd!
Wij voor het eerst in jaren niet Ben vorig jaar gaan werken en mijn vriend had een uitkering, hij kreeg 17 euro terug. Vorige jaren waren leuker qua teruggaves haha
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: