Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Gezellig, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, en vreugd is goed.Isabella schreef:Ik wil ook even gillen, om mijn lichaam.
Maar wat is er met jouw lichaam? Ik heb het niet meegekregen denk ik?
"gewoon" de reuma, is even iets teveel allemaal voor mijn lichaam.
Gast- Gast
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zo
omdat....ik al meer dan 3 maanden ongesteld ben en ik heb nu buikpijn
omdat....ik al meer dan 3 maanden ongesteld ben en ik heb nu buikpijn
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Maple schreef:Ik wist helemaal niet dat jij reuma had
ik ook niet.. ramp joh als je dat hebt...en je bent nog zo jong
Ik zag zopas een heel mooie bruine ree op de heide Mijn paard was helemaal onder de indruk.
Gast- Gast
holie molie! mijn laptop lader is alle jezus heet! is dat normaal?!
Die van mij wordt ook altijd wel heel warm hoor, zal wel even voelen..... Hmm shit, kanderniebij. Maar warm wordt 'ie in elk geval wel, heet valt wel mee, geloof ik.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Aaaahhggrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............. (doet ook even mee)
Niet te hard hoor, anders schrikken je kindjes
Gast- Gast
Dan blijven ze van schrik nog even zitten denk ik, zijn ze gelijk bang voor meMaple schreef:ProudMama schreef:Aaaahhggrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............. (doet ook even mee)
Gast- Gast
Wat een herrie in dit topic zeg... Ik zou vanavond van alles gaan doen maar het wordt niks. Ik moet nog een jurk uitkiezen voor morgenavond, bruiloftsfeest... Maar ik heb geen zin *gaap*.
Gast- Gast
Of juist niet, kmen ze eruit, kunnen ze al van schrik gelijk al lopen en rennen ze meteen naar hun kamertje toe om zich daar onder de bedjes te verstoppen.ProudMama schreef:Dan blijven ze van schrik nog even zitten denk ik, zijn ze gelijk bang voor meMaple schreef:ProudMama schreef:Aaaahhggrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............. (doet ook even mee)
Gast- Gast
Ik heb net ook ff snel zitten neuzen voor iets leuks, morgenavond een etentje en heb besloten dat ik gewoon een keer ga. Voor de deur uitstappen, daar zitten... wat kan er mis gaan? En het is onze trouwdag, anders zie ik mijn man die dag niet eens.
Alleen kan niks leuks vinden
Alleen kan niks leuks vinden
Gast- Gast
Hahahaha, dan hebben ze pech. De bedjes staan in dozen in de woonkamerMaple schreef:Of juist niet, kmen ze eruit, kunnen ze al van schrik gelijk al lopen en rennen ze meteen naar hun kamertje toe om zich daar onder de bedjes te verstoppen.ProudMama schreef:Dan blijven ze van schrik nog even zitten denk ik, zijn ze gelijk bang voor meMaple schreef:ProudMama schreef:Aaaahhggrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............. (doet ook even mee)
Gast- Gast
pm gewoon lekker gaan!
zit echt naar een vreselijk dom programma te kijken; dunya en desie pfff kansloos
zit echt naar een vreselijk dom programma te kijken; dunya en desie pfff kansloos
Dan vinden ze vast wel ene ander verstopplekje. Kinderen zijn heel inventiefProudMama schreef:Hahahaha, dan hebben ze pech. De bedjes staan in dozen in de woonkamerMaple schreef:Of juist niet, kmen ze eruit, kunnen ze al van schrik gelijk al lopen en rennen ze meteen naar hun kamertje toe om zich daar onder de bedjes te verstoppen.ProudMama schreef:Dan blijven ze van schrik nog even zitten denk ik, zijn ze gelijk bang voor meMaple schreef:ProudMama schreef:Aaaahhggrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............. (doet ook even mee)
Gast- Gast
Dunya en Desie vond ik vroeger altijd leuk, bestaat dat nog, joh? Die zijn toch inmiddels haast al een jaar of 25?
Gast- Gast
Maple schreef:Dunya en Desie vond ik vroeger altijd leuk, bestaat dat nog, joh? Die zijn toch inmiddels haast al een jaar of 25?
Was ook een film van, die vond ik ook zo leuk!
Gast- Gast
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
echt geen idee... volgens mij wel oud ja!
ow ja was benidorm bastards aan het kijken online..
ow ja was benidorm bastards aan het kijken online..
Fibromyalgie wordt gezien als een vorm van reuma.ExpressoB schreef:Maple schreef:Ik wist helemaal niet dat jij reuma had
ik ook niet.. ramp joh als je dat hebt...en je bent nog zo jong
Gast- Gast
Maple schreef:Dunya en Desie vond ik vroeger altijd leuk, bestaat dat nog, joh? Die zijn toch inmiddels haast al een jaar of 25?
Ze zijn gewoon weer opnieuw begonnen met herhalen, gaap.
Gast- Gast
Ik me nou meer alleen voel als ooit te voren....
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: