Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Ik kon zopas niet fatsoenlijk paardrijden. Had gewoon een zweetkont!
Dus het bos in gegaan...
Glibbert daar opeens een slang van minstens een meter over het fietspad! Brrrr!!
Dus het bos in gegaan...
Glibbert daar opeens een slang van minstens een meter over het fietspad! Brrrr!!
Gast- Gast
ik moet wel ff wennen aan die nieuwe avatars, isabella heeft ook al een nieuwe.
Maare ik ben klaar met werken dus spreek jullie morgen weer.
Maare ik ben klaar met werken dus spreek jullie morgen weer.
Gast- Gast
Ik mag volgende week hospiteren
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Spannend, SuperGrover!
En tis inderdaad wennen, een aantal nieuwe avatars! Maar ze zijn wel heel leuk
Mijn soepie staat te borrelen, dus ik ga zo lekker buiten eten lalalalalalala ow wat ben ik blij met mijn tuintje!
En tis inderdaad wennen, een aantal nieuwe avatars! Maar ze zijn wel heel leuk
Mijn soepie staat te borrelen, dus ik ga zo lekker buiten eten lalalalalalala ow wat ben ik blij met mijn tuintje!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Kant-en-klare tomatensoep uit blik van de Lidl Zooooo lekker! Boterhammetje erbij *mjammie* Supergemakkelijk vandaag, morgen kook ik wel weer fatsoenlijkerYouandi schreef:Eet smakelijk Sjaantje! Wat voor soepje is het geworden?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Zeker spannend!
Eet smakelijk Sjaantje.
Eet smakelijk Sjaantje.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Wat balen. Nog iets aan te doen? Saus indikken?Maple schreef:Mijn spaghettisaus is mislukt 't Lijkt wel soep...
Gast- Gast
Nee, gewoon opetenSmikkell schreef:Wat balen. Nog iets aan te doen? Saus indikken?Maple schreef:Mijn spaghettisaus is mislukt 't Lijkt wel soep...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat balen. Nog iets aan te doen? Saus indikken?Maple schreef:Mijn spaghettisaus is mislukt 't Lijkt wel soep...
Allesbinder of bloem! Dat maakt het weer dikker
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Sjaantje schreef:Kant-en-klare tomatensoep uit blik van de Lidl Zooooo lekker! Boterhammetje erbij *mjammie* Supergemakkelijk vandaag, morgen kook ik wel weer fatsoenlijkerYouandi schreef:Eet smakelijk Sjaantje! Wat voor soepje is het geworden?
De tomatensoep van de Aldi is GODDELIJK! Vroeger, in het restaurant waar ik werkte, serveerden we het met een scheutje koksroom en iedereen maar vragen waar die heerlijke soep vandaan kwam. Nou ehmz.... Zelf gemaakt.
Gast- Gast
Bloem bij rode pastasaus zou ik niet doen. Jakk!Chocolate Cookie schreef:Smikkell schreef:Wat balen. Nog iets aan te doen? Saus indikken?Maple schreef:Mijn spaghettisaus is mislukt 't Lijkt wel soep...
Gast- Gast
Hmm, dan allesbinder, mocht je dat in huis hebbenSmikkell schreef:Bloem bij rode pastasaus zou ik niet doen. Jakk!Chocolate Cookie schreef:Smikkell schreef:Wat balen. Nog iets aan te doen? Saus indikken?Maple schreef:Mijn spaghettisaus is mislukt 't Lijkt wel soep...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Noem het soep met pasta als vermicelli en niemand praat er meer over!!Maple schreef:Nee, gewoon opetenSmikkell schreef:Wat balen. Nog iets aan te doen? Saus indikken?Maple schreef:Mijn spaghettisaus is mislukt 't Lijkt wel soep...
Gast- Gast
Vergeet de verse basilicum niet!!ProudMama schreef:Of serveren in een ice coup met rietje...
Gast- Gast
Precies, gewoon stug volhouden dat dit echt de bedoeling van het recept is...Smikkell schreef:Noem het soep met pasta als vermicelli en niemand praat er meer over!!Maple schreef:Nee, gewoon opetenSmikkell schreef:Wat balen. Nog iets aan te doen? Saus indikken?Maple schreef:Mijn spaghettisaus is mislukt 't Lijkt wel soep...
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: