Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Pauze is een tijdelijke periode van onderbreking van een handeling, met de
bedoeling om even tot rust te komen en daarna met frisse moed de draad
weer op te pakken.
Maar ik heb zo een vermoeden dat het er voor jou vandaag niet inzit.
weer op te pakken.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
silly-one schreef:Pauze is een tijdelijke periode van onderbreking van een handeling, met de
weer op te pakken.
Haha, ik heb officieel nooit pauze. Alleen geluk als afspraken korter zijn dan dat ik had ingepland Soms plan ik wat extra reistijd
Gast- Gast
Vertel Lily!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik denk dat we gewoon binnenkomen op een step maar dan moet ik daar nog ff een bijpassend liedje voor vinden en dat daarna de muziek overgaat in i gotta feeling - black eyes peas en dat we dan maar iedereen de dansvloer op trekken. Is het iets?
Gast- Gast
Lily schreef:nah ik denk dat we gewoon binnenkomen op een step maar dan moet ik daar nog ff een bijpassend liedje voor vinden en dat daarna de muziek overgaat in i gotta feeling - black eyes peas en dat we dan maar iedereen de dansvloer op trekken
Whahahhahaha. 'Op een step'. Op eentje samen of allebei een eigen?
Gast- Gast
nee allebei eentje, ik denk dat het al een opgave wordt om met mijn jurk te steppen Dat de Dj ons dan aankondig met hier is het bruidspaar met de quickstep en dat we dan op een step binnenkomen
Gast- Gast
Lily schreef:nee allebei eentje, ik denk dat het al een opgave wordt om met mijn jurk te steppen Dat de Dj ons dan aankondig met hier is het bruidspaar met de quickstep en dat we dan op een step binnenkomen
Whaha, ik denk dat ik dan als gast tegen de grond zou gaan door een lachstuip. Ik zou hem in optie houden
Gast- Gast
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, leuk idee Lily!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Zo ben een gesprek aan gegaan met mn leidinggevende
En ben erachter.. Het is een geld kwestie!!
Ik zit hier nu via een traject en dat kost het bedrijf 400 euro... In dec. moet het bedrijf mij een contract gaan geven en de volle loon betalen... En volgens mijn leiding gevende had ik de pech dat het dec. net de rustigste tijd was... En dan waarschijnlijk weer een nieuw iemand van het traject hier kon komen werken...
En ben erachter.. Het is een geld kwestie!!
Ik zit hier nu via een traject en dat kost het bedrijf 400 euro... In dec. moet het bedrijf mij een contract gaan geven en de volle loon betalen... En volgens mijn leiding gevende had ik de pech dat het dec. net de rustigste tijd was... En dan waarschijnlijk weer een nieuw iemand van het traject hier kon komen werken...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ow ja Ik vind het ook leuk Lily
Moezie- Kletskop
grappig idee inderdaad
vanmorgen training geweest en ben daarna ff de stad ingelopen
mijn bril(die ik zelden draag maar altijd in de auto ligt)ff recht laten zetten, die was gewoon krom
een nieuw leesboek gekocht voor 1,49 bij boekenvoordeel :-) ff lezen voor het slapen gaan vind ik heerlijk
ga dat Dasty spul(de ontvetter) eens proberen van de Wibra heb het vanmorgen gekocht
vanmorgen training geweest en ben daarna ff de stad ingelopen
mijn bril(die ik zelden draag maar altijd in de auto ligt)ff recht laten zetten, die was gewoon krom
een nieuw leesboek gekocht voor 1,49 bij boekenvoordeel :-) ff lezen voor het slapen gaan vind ik heerlijk
ga dat Dasty spul(de ontvetter) eens proberen van de Wibra heb het vanmorgen gekocht
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
uhm hier blijven tot ze zeggen dat ik weg moet.. En dan verer kijken.. Word het dan toch nog school (avond cursus) of ga ik iets heel anders doen
Moezie- Kletskop
Dasty is echt superspul Espresso
Als iemand het niks vind mag dat ook gezegd worden hoor
En welk boek heb je gekocht? En tja voor die 1.49 kan je niet sukkelen, bij de kringloopwinkel zijn ze soms nog duurder.
LP, maar het is wel al zeker dat je weg moet? Kan je nu dan ook al niet stilaan gaan zoeken naar wat anders?
En welk boek heb je gekocht? En tja voor die 1.49 kan je niet sukkelen, bij de kringloopwinkel zijn ze soms nog duurder.
LP, maar het is wel al zeker dat je weg moet? Kan je nu dan ook al niet stilaan gaan zoeken naar wat anders?
Gast- Gast
VC, had je de avondvierdaagse nog helemaal uitgelopen?
Bimbam- Kletskop
Yup, helemaal Met als gevolg dat ik nu het tempo heb van een hoogzwangere met bekkenklachten. Kan bijna niks meer nu.
Ja, dat is dan weer jammer, maar je kunt wel trots op jezelf zijn
Bimbam- Kletskop
Ja, heel jammer. Ik schuifel maar een beetje door mn huis en ik breng en haal alleen mijn zoontje, meer kan ik niet. En dan heb ik morgen ook nog sportdag op school, ik hoop dat het gaat, echt meedoen kan ik niet, maar afzeggen betekend dat ik eeuwig ruzie heb met mijn zoontje
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: