Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Patriesje schreef:Ben ik net bij onze beestjes,
Zijn een paar hebben jongen.
is er 1tje dood
Ah germ!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
ProudMama schreef:Maar je bent bijna klaar toch?SunnyScience schreef:ProudMama schreef:SunnyScience schreef:
Ik baal weer van mijn studie, zie vorige post oa.
Ik moet hierna nog een jaar, maar de professionaliteit is soms ver te zoeken! Het niveau trouwens ook...
Gast- Gast
Wel ff doorzetten dan hoor, anders is het zo zonde.SunnyScience schreef:ProudMama schreef:Maar je bent bijna klaar toch?SunnyScience schreef:ProudMama schreef:SunnyScience schreef:
Ik baal weer van mijn studie, zie vorige post oa.
Ik moet hierna nog een jaar, maar de professionaliteit is soms ver te zoeken! Het niveau trouwens ook...
O ja, was op mijn opleiding net zo. Er werd een stapel papier op tafel gekwakt met: Hier is een casus, werk maar uit, tot morgen...
Gast- Gast
Ohh, dat is niet mijn smaak, maar ze zijn wel sportief!Inge schreef:Donnaa http://www.zalando.nl/lacoste-yamini-sandalen-zwart-la211d00k-802.html?wmc=ZA_91&wt_cc1=1240075_1440042&zanpid=1510578898843632640
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ohh, dat is niet mijn smaak, maar ze zijn wel sportief!Inge schreef:Donnaa http://www.zalando.nl/lacoste-yamini-sandalen-zwart-la211d00k-802.html?wmc=ZA_91&wt_cc1=1240075_1440042&zanpid=1510578898843632640
Leukleuk!
Gast- Gast
Ja he
Mijne normaal ook niet (dacht ik), maar ben gek op lacoste en vind ze toch wel leuk
_Donnaa schreef:Ohh, dat is niet mijn smaak, maar ze zijn wel sportief!Inge schreef:Donnaa http://www.zalando.nl/lacoste-yamini-sandalen-zwart-la211d00k-802.html?wmc=ZA_91&wt_cc1=1240075_1440042&zanpid=1510578898843632640
Mijne normaal ook niet (dacht ik), maar ben gek op lacoste en vind ze toch wel leuk
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Bizar he?! Zo'n studie kost nog een klein vermogen ook...SunnyScience schreef:@PM, dit is een universitaire master en ik lach er gewoon om!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Bizar he?! Zo'n studie kost nog een klein vermogen ook...SunnyScience schreef:@PM, dit is een universitaire master en ik lach er gewoon om!
Tsja het is dat je toch doet naar een bachelor, als ik dit wist was ik wel wat anders gaan studeren...
Gast- Gast
SunnyScience schreef:ProudMama schreef:Bizar he?! Zo'n studie kost nog een klein vermogen ook...SunnyScience schreef:@PM, dit is een universitaire master en ik lach er gewoon om!
Tsja het is dat je toch doet naareen bachelor, als ik dit wist was ik wel wat anders gaan studeren...
Na
Gast- Gast
Ik wil ook dingen kopen..
Maar weet niet wat en waar
Moezie- Kletskop
@Reva, Waar! Dat krijg je als je meerdere dingen tegelijk doet Net ook een aantal uur in het Engels zitten typen, dat werkt ook net zo mee!
Gast- Gast
Ik mag volgende week een nieuwe telefoon bestellen..SunnyScience schreef:Ik heb gister dus nieuwe telefoon besteld een cadeautje voor mezelf!
En morgen m`n nieuwe tattoo..
Duur weekje..
Gast- Gast
Ik wil dingen krijgen...
nog 1 dagje wachten
En vrijdag gaan we vloerbedekking en een nieuw bed kopen
nog 1 dagje wachten
En vrijdag gaan we vloerbedekking en een nieuw bed kopen
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik mag volgende week een nieuwe telefoon bestellen..SunnyScience schreef:Ik heb gister dus nieuwe telefoon besteld een cadeautje voor mezelf!
Duur weekje..
Oww wat leuk, welke telefoon wordt het?
Whieeh tattoo, wat voor één?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik mag volgende week een nieuwe telefoon bestellen..SunnyScience schreef:Ik heb gister dus nieuwe telefoon besteld een cadeautje voor mezelf!
Duur weekje..
Ik straks mijn tattoo!! Ow ja antwoord nog op jou vraag!! Ik krijg 2 vlinders bewerkt met sterren en schaduw.. Teken voor mijn pappa
Moezie- Kletskop
HTC Wildfire SSunnyScience schreef:_Donnaa schreef:Ik mag volgende week een nieuwe telefoon bestellen..SunnyScience schreef:Ik heb gister dus nieuwe telefoon besteld een cadeautje voor mezelf!
Duur weekje..
Oww wat leuk, welke telefoon wordt het?
Whieeh tattoo, wat voor één?
En m`n tattoo show ik morgen wel
@LP, mooie idee hoor, ben benieuwd!
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Ik wil ook dingen kopen..
Ja en dat heb ik dus ook. Al weken. Ik heb leuke schoenen bij Zalando gezien (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH). Maar 1. heb ik die echt ontzettend niet nodig, volgens mij heb ik nog tien paar nieuwe (minstens) en 2. weet ik niet wat ze met je pakket doen als je niet thuis bent. Gaat niet naar t postkantoor dacht ik.
Ow en er zijn nog sieraden onderweg en morgen wehkamp. Maar ik wil NU iets.
Gast- Gast
@ Donna ben beniewd!
Ik heb nu de Wildfire, ga voor een nieuw Samsung
@LP mooi symbool!
Ik heb nu de Wildfire, ga voor een nieuw Samsung
@LP mooi symbool!
Gast- Gast
Reva schreef:loontjes-power schreef:Ik wil ook dingen kopen..
Ja en dat heb ik dus ook. Al weken. Ik heb leuke schoenen bij Zalando gezien (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH). Maar 1. heb ik die echt ontzettend niet nodig, volgens mij heb ik nog tien paar nieuwe (minstens) en 2. weet ik niet wat ze met je pakket doen als je niet thuis bent. Gaat niet naar t postkantoor dacht ik.
Ow en er zijn nog sieraden onderweg en morgen wehkamp. Maar ik wil NU iets.
Jeps me 2.. Heb nieuwe schoenen, heb nieuwe jurkjes, nieuwe parfum. Vriendlief R. is laatst jarig geweest en die heeft ook een boel gekregen
Moezie- Kletskop
Thnx!! Ik hoop dat die ook echt zo mooi word als ik in gedachten heb!!
Moezie- Kletskop
_Donnaa schreef:Samsung wil ik echt never nooit niet haha..
Hoezo niet Donnaa?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: