Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Kom niet verder als: KeizersneeAlex schreef:ProudMama schreef:Niet als ze gewoon goed liggen zoals die van mij...Alex schreef:Huh? Je mag toch je voorkeur geven als je van een tweeling moet gaan bevallen?
Als de eerste in hoofdligging ligt beval je gewoon, de 2e is niet zo belangrijk qua ligging.
Das balen. Ben je in dat geval al begonnen aan je bevallingsplan?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ze zijn hier verderop een boom aan het neerhalen (of in ieder geval de takken) en gelijk aan het versnipperen, en dat geeft me toch een vreselijke herrie
Ze zijn hier verderop een boom aan het neerhalen (of in ieder geval de takken) en gelijk aan het versnipperen, en dat geeft me toch een vreselijke herrie
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
ProudMama schreef:Kom niet verder als: KeizersneeAlex schreef:ProudMama schreef:Niet als ze gewoon goed liggen zoals die van mij...Alex schreef:Huh? Je mag toch je voorkeur geven als je van een tweeling moet gaan bevallen?
Als de eerste in hoofdligging ligt beval je gewoon, de 2e is niet zo belangrijk qua ligging.
Das balen. Ben je in dat geval al begonnen aan je bevallingsplan?
Zie je nou! Jij zet mij zelf op het verkeerde been!
Gast- Gast
Picture!Inge schreef:Donnaa die zijn wel heel leuk.
Ik heb leuke lacoste sandalen gezien... 80,- was het geloof ik... twijfel er nog over
Gast- Gast
Haha Alex, het is een plan, daar kan ik inzetten wat ik wil, of ze er in mee gaan is een tweede... En mijn zwangerschap houd zich in geen enkel opzicht aan de planning. Dus begin niet eens aan een plan denk ik...
Gast- Gast
Bij contante betalingen wel ja, via de pin betaal je gewoon 97 cent.Patriesje schreef:Alex schreef:€ 0,97 wordt toch naar beneden afgerond?
jup
Gast- Gast
ff opzoeken hoor_Donnaa schreef:Picture!Inge schreef:Donnaa die zijn wel heel leuk.
Ik heb leuke lacoste sandalen gezien... 80,- was het geloof ik... twijfel er nog over
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Haha Alex, het is een plan, daar kan ik inzetten wat ik wil, of ze er in mee gaan is een tweede... En mijn zwangerschap houd zich in geen enkel opzicht aan de planning. Dus begin niet eens aan een plan denk ik...
Groot gelijk. Ik had ook geen plan en dat was maar goed ook. Ik wilde een natuurlijke bevalling thuis en ik ben in het ziekenhuis met een keizersnede bevallen. Week best af van mijn plan
Gast- Gast
ProudMama schreef:Bij contante betalingen wel ja, via de pin betaal je gewoon 97 cent.Patriesje schreef:Alex schreef:€ 0,97 wordt toch naar beneden afgerond?
jup
Ja, oké, dat snap ik. Ik moest gisteren € 20, 97 betalen en de dame achter de kassa zei dat ik € 21,- moest betalen. De oplichtster.
Gast- Gast
Stopt het ook nog met regenen vandaag ik voel me echt deprie van het weer geloof ik.. Alles valt me zo zwaar..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik zei altijd: Ik begin met 1, ga heerlijk van mijn zwangerschap genieten en beval thuis...Alex schreef:ProudMama schreef:Haha Alex, het is een plan, daar kan ik inzetten wat ik wil, of ze er in mee gaan is een tweede... En mijn zwangerschap houd zich in geen enkel opzicht aan de planning. Dus begin niet eens aan een plan denk ik...
Groot gelijk. Ik had ook geen plan en dat was maar goed ook. Ik wilde een natuurlijke bevalling thuis en ik ben in het ziekenhuis met een keizersnede bevallen. Week best af van mijn plan
Euh...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik zei altijd: Ik begin met 1, ga heerlijk van mijn zwangerschap genieten en beval thuis...Alex schreef:ProudMama schreef:Haha Alex, het is een plan, daar kan ik inzetten wat ik wil, of ze er in mee gaan is een tweede... En mijn zwangerschap houd zich in geen enkel opzicht aan de planning. Dus begin niet eens aan een plan denk ik...
Euh...
Whahaha, mislukt!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Totaal...Bimbam schreef:ProudMama schreef:Ik zei altijd: Ik begin met 1, ga heerlijk van mijn zwangerschap genieten en beval thuis...Alex schreef:ProudMama schreef:Haha Alex, het is een plan, daar kan ik inzetten wat ik wil, of ze er in mee gaan is een tweede... En mijn zwangerschap houd zich in geen enkel opzicht aan de planning. Dus begin niet eens aan een plan denk ik...
Euh...
Whahaha, mislukt!
Gast- Gast
Aahhh, wat zielig! Degene die gevallen was?Patriesje schreef:Ben ik net bij onze beestjes,
Zijn een paar hebben jongen.
is er 1tje dood
Gast- Gast
Donnaa http://www.zalando.nl/lacoste-yamini-sandalen-zwart-la211d00k-802.html?wmc=ZA_91&wt_cc1=1240075_1440042&zanpid=1510578898843632640
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:SunnyScience schreef:
Ik baal weer van mijn studie, zie vorige post oa.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Aahhh, wat zielig! Degene die gevallen was?Patriesje schreef:Ben ik net bij onze beestjes,
Zijn een paar hebben jongen.
is er 1tje dood
Dat weet ik niet zeker, er waren 4 met die kleur en 1 daarvan is nu dood
Misschien dat mijn vriend het kan zien of die het was.
Gast- Gast
Maar je bent bijna klaar toch?SunnyScience schreef:ProudMama schreef:SunnyScience schreef:
Ik baal weer van mijn studie, zie vorige post oa.
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: