Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Ergste? Dan heb ik totaal ruptuur met daarna KS ivm niet los komende placenta, levenslang incontinent enz nog niet eens genoemd.Alex schreef:PM, jij gaat gewoon van het ergste uit, dan kan het alleen maar meevallen?
Ik ben nog heel realistisch...
Gast- Gast
Eindelijk Alex!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
ProudMama schreef:Ergste? Dan heb ik totaal ruptuur met daarna KS ivm niet los komende placenta, levenslang incontinent enz nog niet eens genoemd.Alex schreef:PM, jij gaat gewoon van het ergste uit, dan kan het alleen maar meevallen?
Whahahahaha ik zou gelijk voor de keizersnee gaan. Als je toch mag kiezen ...
Gast- Gast
Dat mag ik niet helaas...Alex schreef:ProudMama schreef:Ergste? Dan heb ik totaal ruptuur met daarna KS ivm niet los komende placenta, levenslang incontinent enz nog niet eens genoemd.Alex schreef:PM, jij gaat gewoon van het ergste uit, dan kan het alleen maar meevallen?
Whahahahaha ik zou gelijk voor de keizersnee gaan. Als je toch mag kiezen ...
Gast- Gast
Ik doe een bounce voor Alex
Ik liet hier laatst Replay sandaaltjes zien immers, maar die zijn niet in het zwart in NL..
Nu heb ik ze net besteld vanuit Engeland.. €101 euro..
Ik liet hier laatst Replay sandaaltjes zien immers, maar die zijn niet in het zwart in NL..
Nu heb ik ze net besteld vanuit Engeland.. €101 euro..
Gast- Gast
O god Donna... Die durf je toch bijna niet te dragen he
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Gelukkig alex! toch nog een beetje op tijd? (voor de rekeningen)
Ben alweer aangekleed, hoef er niet eerder uit als vanavond dus heb lekker m´n huispak aan
Ik zal maar weer even een to do lijst maken
Ben alweer aangekleed, hoef er niet eerder uit als vanavond dus heb lekker m´n huispak aan
Ik zal maar weer even een to do lijst maken
Gast- Gast
Storm, ik zou het gewoon een poging geven. En ach, als je op een moment iets extra's wil lijkt me dat niet zo'n ramp. Doe ik iig wel. Het nut van mezelf na 19u volproppen met een bord vol koolhydraten terwijl ik daarna op de bank plof vind ik eigenlijk gewoon heel zinloos. Dus dat voelt nu wel goed. Opzich zou ik wel 's middags af en toe pasta ofzo willen eten na dit dieet. Dan heb je er de rest van de dag nog wat aan!
Ik ga even proberen of ik vanavond of morgen overdag foto's kan maken van hoeveel te groot mijn broek is (rare zin)...
Ik ga even proberen of ik vanavond of morgen overdag foto's kan maken van hoeveel te groot mijn broek is (rare zin)...
Gast- Gast
dames hebben jullie nog ideeën voor een leuke openingsdans/binnenkomst `s avonds op onze bruiloft. We zaten al te denken aan een quickstep en dan binnenkomen op een step. Maar voor de rest ben ik inspiratieloos. En echt dansen wil m`n vriend niet.
Gast- Gast
Donnaa die zijn wel heel leuk.
Ik heb leuke lacoste sandalen gezien... 80,- was het geloof ik... twijfel er nog over
Hmz Reva, opzich klinkt het wel aanlokkelijk... misschien dat ik dat wel ga doen als het afvallen niet meer wil op de manier hoe ik nu bezig ben
Ik heb leuke lacoste sandalen gezien... 80,- was het geloof ik... twijfel er nog over
Hmz Reva, opzich klinkt het wel aanlokkelijk... misschien dat ik dat wel ga doen als het afvallen niet meer wil op de manier hoe ik nu bezig ben
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Niet als ze gewoon goed liggen zoals die van mij...Alex schreef:Huh? Je mag toch je voorkeur geven als je van een tweeling moet gaan bevallen?
Als de eerste in hoofdligging ligt beval je gewoon, de 2e is niet zo belangrijk qua ligging.
Gast- Gast
Suus schreef:Lijkt me best een zwaar dieet, Reva! Op dag 7 eet je bijna niets...! Denk niet dat ik dat vol zou houden.
Haha, ja dag 7 viel bij mij op vrijdag. Dan eet ik bijna nooit avondeten Heb toen wel een hele mango extra gegeten en 6 noten.
Gast- Gast
Ja, hier zijn ze 80 euro, maar omgerekend daar 86 en dan nog verzenden..ProudMama schreef:Wat een bedrag voor sandaaltjes Donnaa
Maar ze zijn wel gaaf...
Vakantiegeld cadeautje hoor, normaal doe ik het ook niet zo gek..
Gast- Gast
Lily schreef:dames hebben jullie nog ideeën voor een leuke openingsdans/binnenkomst `s avonds op onze bruiloft. We zaten al te denken aan een quickstep en dan binnenkomen op een step. Maar voor de rest ben ik inspiratieloos. En echt dansen wil m`n vriend niet.
De vogeltjesdans?
Gast- Gast
Kotsmisselijk daarna zeker?!Reva schreef:Suus schreef:Lijkt me best een zwaar dieet, Reva! Op dag 7 eet je bijna niets...! Denk niet dat ik dat vol zou houden.
Haha, ja dag 7 viel bij mij op vrijdag. Dan eet ik bijna nooit avondeten Heb toen wel een hele mango extra gegeten en 6 noten.
Gast- Gast
Ja daar heb je ook gelijk in ja. Ben benieuwd naar je foto's!Reva schreef:Storm, ik zou het gewoon een poging geven. En ach, als je op een moment iets extra's wil lijkt me dat niet zo'n ramp. Doe ik iig wel. Het nut van mezelf na 19u volproppen met een bord vol koolhydraten terwijl ik daarna op de bank plof vind ik eigenlijk gewoon heel zinloos. Dus dat voelt nu wel goed. Opzich zou ik wel 's middags af en toe pasta ofzo willen eten na dit dieet. Dan heb je er de rest van de dag nog wat aan!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Niet als ze gewoon goed liggen zoals die van mij...Alex schreef:Huh? Je mag toch je voorkeur geven als je van een tweeling moet gaan bevallen?
Als de eerste in hoofdligging ligt beval je gewoon, de 2e is niet zo belangrijk qua ligging.
Das balen. Ben je in dat geval al begonnen aan je bevallingsplan?
Gast- Gast
God ik word zo triest van mijn opleiding, veel informatie krijg je ook niet van docenten wat je nu moet. Vooral die smiley dan nog...
Emailconversatie:
Hoi S.,
Hoe zit het nu met de onderdelen van Current Topics die ik gemist heb? Is er hier al meer over bekend?
Hopelijk krijg ik zo snel mogelijke en duidelijk antwoord hierop.
Mvg,
-----
Dag ...,
Het inhalen van wat je gemist hebt is je eigen verantwoordelijkheid.
De ppt van de colleges staan op nestor. Je kunt bij mij een mapje ophalen met achtergrond teksten en de opdracht.
Groeten,
S.
----
Hoe zit het dan met het inleveren van die opdrachten en dergelijke?
----
gewoon inleveren.... ;-)
---
Ik kom straks hetgene wel even ophalen, aangezien ik om 13.00 global change volg.
Emailconversatie:
Hoi S.,
Hoe zit het nu met de onderdelen van Current Topics die ik gemist heb? Is er hier al meer over bekend?
Hopelijk krijg ik zo snel mogelijke en duidelijk antwoord hierop.
Mvg,
-----
Dag ...,
Het inhalen van wat je gemist hebt is je eigen verantwoordelijkheid.
De ppt van de colleges staan op nestor. Je kunt bij mij een mapje ophalen met achtergrond teksten en de opdracht.
Groeten,
S.
----
Hoe zit het dan met het inleveren van die opdrachten en dergelijke?
----
gewoon inleveren.... ;-)
---
Ik kom straks hetgene wel even ophalen, aangezien ik om 13.00 global change volg.
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: