Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Patriesje schreef:Dat soort dingen hebben wij totaal geen last van gehad.
We gingen nog gewoon met onze vrienden om.
Ik ben nu al benieuwd hoe het afloopt don!
En grmbl waarom ben je gister over dat muziekfeest begonnen, nu wil ik er ook heen
@ Reva, heb je wel het idee dat er wat af is?
Ja, zeker! Mn moeder zei het ook afgelopen zondag uit dezelf, terwijl ze niet weer dat ik die 13dagendingus doe
Gast- Gast
PM, fijn dat de bedjes er zijn en wat fijn dat je nu op 29 weken zit
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Oke dat verduidelijkt het wel_Donnaa schreef:Hahaha, ik ben een beetje warrig denk ik.. Deze opmerking stond gewoon los van jaloezie..Atelier Madame schreef:Ik vind je vrienden laten stikken iets heel anders dan jaloers zijn. Je vrienden laten stikken heeft mss wel te maken met te erg plakken, maar plakken is vaak een gevolg van meer dan alleen jaloerzie._Donnaa schreef:Ja, dat kan nog wel eens moeilijk voor hem worden mocht er iets bloeien, whaha..
Maar hij heeft bij z`n vorige relatie ook z`n vrienden laten stikken en dat wil hij nu absoluut niet weer.. Gelukkig maar, ik moet geen vent die plakt..
Als in; hij wil een hele hoop dingen anders doen dan toen..
Oooh ik heb zo weinig zin om te werken vandaag
het lijkt wel als je een korte week hebt je je daar zo erg op instelt dat hij alsnog lang lijkt
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Patriesje schreef:Anousch schreef:Patriesje schreef:@ Anousch, hoe is dat verhaal met je bloedsuiker afgelopen?
Moest gister bloedprikken in het ziekenhuis, en krijg vrijdag de uitslag!
Ohh vrijdag pas?
Nou dan is er niks ernstig met je bloedsuiker aan de hand want dat gebeurt dan direct!
Ze zeiden tegen mij dat het altijd 3 dagen duurt voordat die uitslag er is?
Want ben nu op 4 verschillende dingen geprikt.
Gast- Gast
Gogo! Leuk! Het wordt vanavond wel koud, maar het zou wel leuk zijn als je gaat, of kan je niet?Patriesje schreef:Dat soort dingen hebben wij totaal geen last van gehad.
We gingen nog gewoon met onze vrienden om.
Ik ben nu al benieuwd hoe het afloopt don!
En grmbl waarom ben je gister over dat muziekfeest begonnen, nu wil ik er ook heen
Als je gaat dan moeten we even nummers uitwisselen, dan kunnen we even smsen.
Ik ben ook benieuwd hoe het afloop.. Vrijdag gaan we bij hem thuis een film kijken.. :-)
Gast- Gast
ProudMama schreef:Daarom ben ik nu zo blij met mijn bril, lenzen kan ik echt niet verdragen.Reva schreef:loontjes-power schreef:Ow Reva schei uit over rode ogen Ik had zondag zo een mega last van de hooikoorts.. Pff mijn ogen deden zo een erge pijn!!
Haha ja en het stomme was, normaal denk ik jeetje pillen, doe je werk! Maar nu denk ik Wow blijkbaar doen ze dat dus wel :o
Zat gewoon op terras, make up op dus dan wrijf ik niet in mn ogen ofzo en opeens was het 'Huh je ogen worden helemaal rood opeens!' Waha.
Ik geloof als ik zondag dat pilletje niet had gehad, ik de hele dag in bed had gelegen!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik geloof dat ik dat ook wel heb.. Ben ook wel een beetje jaloers..Atelier Madame schreef:Haha dat snap ik, maar tis meer dat hij best populair is onder de meisjes van zn oude vereniging. Die m dan luidkeels en gillend begroeten.. en ik ken die meiden, ze hebben helemaal geen intenties, maar toch steekt het dan_Donnaa schreef:Ik denk dat dat redelijk gezonde jaloezie is hoorAtelier Madame schreef:Mijn vriend is trouwens totaaal niet jaloers, iig ik heb hem in ruim 1,5 jaar nog nooit op een situatie betrapt waarvan ik denk hee jij bent jaloers. Ik ben daarentegen wel heel jaloers. Kan er slecht tegen als er meisjes om zn nek hangen
Maarja, wat wil je.. M`n ex ging vreemd met m`n toen beste vriendin.. Alsof ik ooit nog een meid zou vertrouwen in de buurt van mijn vriend..
Gast- Gast
Nou idd, het is ook zo`n flutdag..Atelier Madame schreef:
het lijkt wel als je een korte week hebt je je daar zo erg op instelt dat hij alsnog lang lijkt
Gast- Gast
Patriesje schreef:@ Pm, leuk dat de bedjes er zijn!
Heb je er ook een plaatje van?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik geloof dat ik dat ook wel heb.. Ben ook wel een beetje jaloers..Atelier Madame schreef:Haha dat snap ik, maar tis meer dat hij best populair is onder de meisjes van zn oude vereniging. Die m dan luidkeels en gillend begroeten.. en ik ken die meiden, ze hebben helemaal geen intenties, maar toch steekt het dan_Donnaa schreef:Ik denk dat dat redelijk gezonde jaloezie is hoorAtelier Madame schreef:Mijn vriend is trouwens totaaal niet jaloers, iig ik heb hem in ruim 1,5 jaar nog nooit op een situatie betrapt waarvan ik denk hee jij bent jaloers. Ik ben daarentegen wel heel jaloers. Kan er slecht tegen als er meisjes om zn nek hangen
Maarja, wat wil je.. M`n ex ging vreemd met m`n toen beste vriendin.. Alsof ik ooit nog een meid zou vertrouwen in de buurt van mijn vriend..
het is gewoon ronduit kut als mensen je dat aandoen. Wel is een keer een vriendje gehad die vreemdging maar dat is echt al jaren geleden. Toch daarna wel bij een aantal vriendjes moeite gehad ze te vertrouwen, zeker in de buurt bij een goede vriendin van mij (die totaal 0.0 ervaring had met jongens maar ik voelde toch een bedreiging bij haar).
Atelier Madame- Ratel
_Donnaa schreef:Nou idd, het is ook zo`n flutdag..Atelier Madame schreef:
Atelier Madame- Ratel
Daarom kom ik ook eigenlijk niet meer buiten, als ik even buiten ga zitten moet ik bijna aan de zuurstof.loontjes-power schreef:ProudMama schreef:Daarom ben ik nu zo blij met mijn bril, lenzen kan ik echt niet verdragen.Reva schreef:loontjes-power schreef:Ow Reva schei uit over rode ogen Ik had zondag zo een mega last van de hooikoorts.. Pff mijn ogen deden zo een erge pijn!!
Haha ja en het stomme was, normaal denk ik jeetje pillen, doe je werk! Maar nu denk ik Wow blijkbaar doen ze dat dus wel :o
Zat gewoon op terras, make up op dus dan wrijf ik niet in mn ogen ofzo en opeens was het 'Huh je ogen worden helemaal rood opeens!' Waha.
Ik geloof als ik zondag dat pilletje niet had gehad, ik de hele dag in bed had gelegen!!
En het enige wat je mag is zo'n vrij verkrijgbaar pilletje wat niks doet...
Gast- Gast
leuk hoor! hoe groot is jouw buik inmiddels wel niet trouwens?ProudMama schreef:Patriesje schreef:@ Pm, leuk dat de bedjes er zijn!
Heb je er ook een plaatje van?
Atelier Madame- Ratel
Anousch schreef:
Bloedsuiker kunnen ze direct zien,
misschien dat het voor die andere dingen 3 dagen duurt?
@ Don, ik weet dat m´n vriend er niet echt van houd, en ik moet vanavond ook nog boodschappen doen voor mijn verjaardag morgen
Er wonen wel vrienden van ons in S en die gaan er vast wel heen.
Zou m´n vriend maar eens even smsen
Gast- Gast
GelukkigAnousch schreef:ProudMama schreef:Mogge Anousch. Hoe is het met jou vandaag?
Wel wat beter, thanks!
En met jou??
Hier z'n gangetje, vandaag weer een weekje erbij, dus we gaan er helemaal voor!!
Gast- Gast
Patriesje schreef:Anousch schreef:
Bloedsuiker kunnen ze direct zien,
misschien dat het voor die andere dingen 3 dagen duurt?
Hm raar.. want ik was geprikt, en kon meteen gaan want ze zette gewoon de buisjes weg en that's it..
Maargoed, hoor het vrijdag allemaal wel.
Gast- Gast
ProudMama schreef:GelukkigAnousch schreef:ProudMama schreef:Mogge Anousch. Hoe is het met jou vandaag?
Wel wat beter, thanks!
En met jou??
Hier z'n gangetje, vandaag weer een weekje erbij, dus we gaan er helemaal voor!!
Ah top!!
en super mooie bedjes!!!
Gast- Gast
thnxAtelier Madame schreef: leuk hoor! hoe groot is jouw buik inmiddels wel niet trouwens?
Mijn buik van zondag:
Gast- Gast
Mooi PM
+ mooie buik
+ mooie buik
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
In mijn overwegend grijs/ zwart/ witte huis staat het geweldigReva schreef:Ow wauw, PM! Die vind ik echt mooi
Zou mooi in mijn kleurloze huis staan
Gast- Gast
PM Wat een geweldig mooie bedjes!!
Ik heb me net even leeg gekotst tegen een collega.. Deze willen allemaal niet dat ik weg ga...
Ik heb me net even leeg gekotst tegen een collega.. Deze willen allemaal niet dat ik weg ga...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: