Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Sorry, gelijk gedaanAlex schreef:ProudMama schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa!!!Reva schreef:Goedemoeruguh.
PM, jeej! 29 nu he?
En als ik het zeg reageer je er niet op.
Gast- Gast
Ja mamaSunnyScience schreef:Alex schreef:Mijn punt is dat ik jouw verhaal lees, daar een reactie op geef en je er een vraag over stel. Voordat ik de rest van je verhaal en het antwoord op mijn vraag heb gelezen is alles al weg. Maar nu begrijp ik de strekking van wat je hebt verteld en ik heb alsnog antwoord op mijn vraag. En nogmaals, als jij je er niet prettig bij voelt als zulke dingen te lang online staan is het je goed recht om het weg te halen.
En nu is de discussie gesloten!
Gast- Gast
Omdat ze op mijn werk dachten dat ik niveau 4 opleiding deed.. ( mijn niveau en alle zooi staat op mijn cv) Maar goed ik heb een half jaar hier alle dingen gedaan op niveau 4 en daar ben ik ook op beoordeeld met een 7.5.
Nu is hun duidelijk dat ik geen niveau 4 heb.. Krijg ik alleen nog maar rotklusjes.. Koffie inschenken.. kopjes opruimen... Zoiets dus allemaal!!
Ook willen ze deze week weten of ik doorga met leren, wat dus inhoudt dat ik een voltijd opleiding moet doen en hier weg moet... Blegh...
Nu is hun duidelijk dat ik geen niveau 4 heb.. Krijg ik alleen nog maar rotklusjes.. Koffie inschenken.. kopjes opruimen... Zoiets dus allemaal!!
Ook willen ze deze week weten of ik doorga met leren, wat dus inhoudt dat ik een voltijd opleiding moet doen en hier weg moet... Blegh...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Goedemorgen!
Dat is balen LP...
Gefeliciteerd met je 29 weken, PM!
Dat is balen LP...
Gefeliciteerd met je 29 weken, PM!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Gaat je tattoo niet door?loontjes-power schreef:Whaaa ik baal ontzettend
Dat gelukkig wel Gaat meer over mn werk
Moezie- Kletskop
Reva schreef:LP, waarom baal je??
Had jij de huisarts nog gesproken over die Aerius pilletjes?
Ja ik heb ze trouwens zijn geweldige pilletjes!!
Moezie- Kletskop
Wat raar, LP. Zeker als je beoordeling gewoon goed is. Kun je daar.niet nog een keer over praten?
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Reva schreef:LP, waarom baal je??
Had jij de huisarts nog gesproken over die Aerius pilletjes?
Ja ik heb ze trouwens zijn geweldige pilletjes!!
Haha, ja. Ze waren op bij mijn apotheek gisteren...dus ik zit zonder. Nou dat merk ik. Knalrode ogen en niesbuien. Bah.
Gast- Gast
Hou op over hooikoorts, wordt er gek van!!
Lp: Is er geen mogelijkheid dat ze ervaringscertificaten uitschrijven voor je zodat je een kortere opleiding kan doen?
Je hebt tenslotte al gewerkt op dat niveau.
Suus: Thnx!!
Lp: Is er geen mogelijkheid dat ze ervaringscertificaten uitschrijven voor je zodat je een kortere opleiding kan doen?
Je hebt tenslotte al gewerkt op dat niveau.
Suus: Thnx!!
Gast- Gast
Ik heb zo een health check op mijn werk, ben benieuwd hoe gezond ik ben
Suus- Lady Post-a-lot
En als je niet gezond bent wordt je ontslagen?Suus schreef:Ik heb zo een health check op mijn werk, ben benieuwd hoe gezond ik ben
Gast- Gast
Goedemorgen!
Wat een rot weer zeg
Maar aan de andere kant dan vind ik het ook niet zo erg als ik de hele dag binnen blijf
@PM Jeej weer een week verder!!
Wat een rot weer zeg
Maar aan de andere kant dan vind ik het ook niet zo erg als ik de hele dag binnen blijf
@PM Jeej weer een week verder!!
Gast- Gast
Haha, nee hoor, is gewoon voor jezelf en aangezien ik bijna nooit bij de huisarts kom, leek het me wel goed om eens nagekeken te worden (het werd gratis aangeboden). De resultaten gaan ook direct naar mij en niet naar mijn leidinggevende.ProudMama schreef:En als je niet gezond bent wordt je ontslagen?Suus schreef:Ik heb zo een health check op mijn werk, ben benieuwd hoe gezond ik ben
Suus- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Aaaaaaaaaargh...ik wil zo graag een kilo per dag afvallen
Hoe is het met je 13 dagen dieet?
Gast- Gast
Okee, ladies..
Stel je bent aan het daten en komt erachter dat je date eigenlijk stik jaloers is, wat dan?
:-)
Stel je bent aan het daten en komt erachter dat je date eigenlijk stik jaloers is, wat dan?
:-)
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: