Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Dat vrees ik ook. Wordt nu zo nu en dan al wakker geschopt, laat staan als ze straks goede longetjes hebben...Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:Stuiterbal: Ik ben nu verplicht vroeg op hoor, ze komen tussen 7 en 11 de bedjes brengen...
haha nee zo bedoelde ik dat niet.... ik bedoelde het sarcastisch. Neem je rust maar zolang het nog kan..... (niet dat je dat niet doet.) jij word dadelijk dubbel zo bruut je bed uit gerammeld !!!!
Gast- Gast
Storm wat een rot streek van hem!! Als mijn vriend dit zou flikken zou ik ook echt mega piss of zijn.. En dan druk ik dat nog zacht uit..
Goedemorgen trouwens
Goedemorgen trouwens
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Nou Storm, goed recht dat je kwaad bent.. Wat een stomme actie
Goedemorgen.. :-)
Goedemorgen.. :-)
Gast- Gast
ProudMama schreef:@Storm: Je hebt alle reden om boos te zijn hoor! Zou ook echt heel kwaad worden!
Mee eens, Zou ik zelf ook zijn..
Goedemorgen,,
Heb vannacht onrustig geslapen en moet vandaag eerder en langer werken maar ik heb er nou echt geen zin in...
Voel me wat down...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Storm ik vind ook dat je alle reden hebt om boos te zijn. Dat liegen zou ik ook totaal niet tegen kunnen. En het is ook niet bepaald een klein bedrag ofzo, helemaal als je toch al krap bij kas zit.
Gast- Gast
heb jij uitgespookt Donna ?
Storm.. Ik zou het ook niet meer geloven.. Mijn god, doe je toch niet als je al zo krap zit...
En niet eens aan iets nuttigs..
Storm.. Ik zou het ook niet meer geloven.. Mijn god, doe je toch niet als je al zo krap zit...
En niet eens aan iets nuttigs..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Don: Dat moet zeer gedaan hebben vanmorgen toen je je bed uitstapte.
Jordana- Ratel
Ach, verliefd zijn geeft zoveel energie, dan heb je geen slaap nodig_Donnaa schreef:Ik ging pas om half 3 slapen en half 7 ging m`n wekker weer..
Gast- Gast
Ja sorry moest echt even mijn gal spuien SunnyScience, kan het nergens anders kwijt. Heb het verhaal ondertussen alweer verwijderd.
Gast- Gast
Storm, als je iemand zou moeten kunnen vertrouwen in moeilijkere tijden zou dat juist je partner moeten zijn. En dan zoiets doen en niet eens voor iets nuttigs ook...
Die van mij had echt een probleem gehad als ie thuis kwam!
Die van mij had echt een probleem gehad als ie thuis kwam!
Gast- Gast
Als je het toch na 10 seconden weer weghaalt kun je het net zo goed helemaal niet zeggen.
Maar goed, ik begrijp dat het iets is wat dus absoluut niet nodig is en ik kan me heel goed voorstellen dat je daar boos over bent.
Maar goed, ik begrijp dat het iets is wat dus absoluut niet nodig is en ik kan me heel goed voorstellen dat je daar boos over bent.
Gast- Gast
De wekker ging wel wat eerder dan ik klaar was met slapen, maar ik voel me prima..Jordana schreef:Don: Dat moet zeer gedaan hebben vanmorgen toen je je bed uitstapte.
Ik heb niks bijzonders uitgespookt.. MSNen met hem!
Gast- Gast
Ik vind je woede ook terecht hoor! Vreselijke vervelend als je mensen niet kan vertrouwen!
Ik zit even gtst terug te kijken, zo weer wat studiedingen doen! "heerlijk" artikel schrijven en dan vanmiddag practicum. Vanavond gezellig eten met mijn 'date' van vorige week!
Ik zit even gtst terug te kijken, zo weer wat studiedingen doen! "heerlijk" artikel schrijven en dan vanmiddag practicum. Vanavond gezellig eten met mijn 'date' van vorige week!
Gast- Gast
Hoezo? Jullie hebben het toch kunnen lezen en ik heb even mijn frustratie kunnen uiten, ik heb liever niet dat dat hier blijft staan.Alex schreef:Als je het toch na 10 seconden weer weghaalt kun je het net zo goed helemaal niet zeggen.
Gast- Gast
Storm schreef:Hoezo? Jullie hebben het toch kunnen lezen en ik heb even mijn frustratie kunnen uiten, ik heb liever niet dat dat hier blijft staan.Alex schreef:Als je het toch na 10 seconden weer weghaalt kun je het net zo goed helemaal niet zeggen.
Ik heb het gelezen en jij bent er vanaf (uit je hoofd), het was dus niet 10 seconden! En ik kan me voorstellen dat je niet alles hier wil laten staan...
Gast- Gast
Storm, heb het niet gelezen.. maar begrijp dat het een vervelende situatie is en terecht dat je kwaad ben (wat ik zo in de voorgaande reacties lees)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
_Donnaa schreef:De wekker ging wel wat eerder dan ik klaar was met slapen, maar ik voel me prima..Jordana schreef:Don: Dat moet zeer gedaan hebben vanmorgen toen je je bed uitstapte.
Jij zit gewoon op een hele grote roze wolk
Jordana- Ratel
Storm schreef:Hoezo? Jullie hebben het toch kunnen lezen en ik heb even mijn frustratie kunnen uiten, ik heb liever niet dat dat hier blijft staan.Alex schreef:Als je het toch na 10 seconden weer weghaalt kun je het net zo goed helemaal niet zeggen.
Nou ja, ik vroeg waar hij dat geld dan voor nodig had en blijkbaar heb je daar antwoord op gegeven en het snel weer weggehaald. Ondanks dat men denkt dat ik elke 5 seconden ververs en alles weet zijn er ook nog andere dingen die ik doe. Ik heb het dus gemist. Maar goed, je wil het niet laten staan en dat is je goed recht.
Gast- Gast
Ja..Jordana schreef:_Donnaa schreef:De wekker ging wel wat eerder dan ik klaar was met slapen, maar ik voel me prima..Jordana schreef:Don: Dat moet zeer gedaan hebben vanmorgen toen je je bed uitstapte.
Jij zit gewoon op een hele grote roze wolk
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: