Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Ok. *probeert niet te wennen*Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:girli schreef:Ik hoop echt niet dat het gaat onweren! Dan kan ik niet meer slapen.
Ben je nu weer terug Reva?
Nee.
Daarom heeft ze ook geen avatar. Anders gaan we weer teveel aan haar wennen enzo.
Ja. Een goede ontkenning is het halve euh werk
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Nee, ik had en heb echt een heel viezig beeld in mn hoofd...
De spinazietaartvreter heeft zn uitdrukkingen trouwens niet zo goed voor elkaar, wat mij ontzettend stoorde. Zo 'schoot hij een gat in de lucht van blijheid' etc
De spinazietaartvreter heeft zn uitdrukkingen trouwens niet zo goed voor elkaar, wat mij ontzettend stoorde. Zo 'schoot hij een gat in de lucht van blijheid' etc
Gast- Gast
girli schreef:Ok. *probeert niet te wennen*Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:girli schreef:Ik hoop echt niet dat het gaat onweren! Dan kan ik niet meer slapen.
Ben je nu weer terug Reva?
Nee.
Daarom heeft ze ook geen avatar. Anders gaan we weer teveel aan haar wennen enzo.
Ja. Een goede ontkenning is het halve euh werk
Statistiek buddy buddy
Gast- Gast
Oh ja, en een sprong voor open doel zeker. Beetje jammer. Moeten ze vooral in jouw aanwezigheid zeggen vond hij je spinazietaart lekker?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ook hier is t flut weer..
Ik ben nu opweg naar mijn allerlaatste stagedag..
Ook hier is t flut weer..
Ik ben nu opweg naar mijn allerlaatste stagedag..
Gast- Gast
Ik werk gelukkig thuis vandaag, dus hoef er niet doorheen. En dan heeft het ook wel weer iets knus eigenlijk.
Maareh... De voorspellingen zijn goed! Na morgen wordt het weer beter. En da's maar goed ook, want wij houden een BBQ dit weekend.
Maareh... De voorspellingen zijn goed! Na morgen wordt het weer beter. En da's maar goed ook, want wij houden een BBQ dit weekend.
Gast- Gast
Klopt.. vanaf morgen alweer 20 graden.. t weekend zelfs 27 graden.. en een heerlijk zonnetje erbij!
Gast- Gast
Goedemorgen !!!'
Hier veeeeeeeeeeeel te vroeg en bruut wakker gemaakt door die kleine draak !
PM neem je rust maar goed want voor je het weet word je je bed uit gerammeld !
Om 6:00 uur dacht mijn zoon het wel grappig te vinden om uit zijn bed te komen en tegen de deur aan te gaan bonken. Ik zat stijf rechtop in bed !
Nu ben ik dus brak. ! Dus vanmiddag maar mee slapen als hij naar bed gaat !
Hier veeeeeeeeeeeel te vroeg en bruut wakker gemaakt door die kleine draak !
PM neem je rust maar goed want voor je het weet word je je bed uit gerammeld !
Om 6:00 uur dacht mijn zoon het wel grappig te vinden om uit zijn bed te komen en tegen de deur aan te gaan bonken. Ik zat stijf rechtop in bed !
Nu ben ik dus brak. ! Dus vanmiddag maar mee slapen als hij naar bed gaat !
Gast- Gast
Stuiterbal: Ik ben nu verplicht vroeg op hoor, ze komen tussen 7 en 11 de bedjes brengen...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Stuiterbal: Ik ben nu verplicht vroeg op hoor, ze komen tussen 7 en 11 de bedjes brengen...
haha nee zo bedoelde ik dat niet.... ik bedoelde het sarcastisch. Neem je rust maar zolang het nog kan..... (niet dat je dat niet doet.) jij word dadelijk dubbel zo bruut je bed uit gerammeld !!!!
Gast- Gast
Ohh nee storm... waarom doet hij dat nou zonder overleg ???
En waarom heeft hij zo'n groot bedrag nodig?
En waarom heeft hij zo'n groot bedrag nodig?
Gast- Gast
PM, je hebt de 29 weken gehaald!
Ik slaap meestal wel zo kort, ja. Gisteravond heb ik nog een overhemd staan strijken, ruim een uur over gedaan. Ik kom 's avonds tot leven
Ik slaap meestal wel zo kort, ja. Gisteravond heb ik nog een overhemd staan strijken, ruim een uur over gedaan. Ik kom 's avonds tot leven
Gast- Gast
Dat is vervelend, Storm. Dat hij niet even vraagt of hij die pas mee mag nemen. En liegen over het bedrag is helemaal raar, waarom zou ie dat doen?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje Storm, wat klote joh! En dat hij dan ook nog liegt is helemaal erg! Waar had hij dat geld voor nodig dan?
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: