Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Nee, het zit net iets anders in elkaar, maar dat lees je waarschijnlijk alleen op de juist manier als je mijn huis kent zoals AlexAngel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:Als ik zeker weet dat ze het zijn ga ik het niet zelf doen, dan open ik de deur automatisch met een knop boven aan de trapAngel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:Als ik zeker weet dat ze het zijn niet. Maar doe niet zomaar voor iedereen de deur open tussen 7 en 11. Van jou wist ik dat je er met een paar min zou zijn, dus kon bijna niet missenAlex schreef:Ga je voor hun wel de deur zelf open doen? Tsssjj!
Dag ledikantjes.
Ow, dat maakt het verhaal al anders. Ik las het als; Als ze het zeker zijn, dan doe ik niet open.
Haha, dat geloof ik dan weer gelijk.
Gast- Gast
PM: Ik dacht ook even hetzelfde als ABE!
ABE, heb je trouwens mijn topic gelezen dat je me binnenkort in het ziekenhuis mag komen opzoeken? En neem je dan pizza mee?
ABE, heb je trouwens mijn topic gelezen dat je me binnenkort in het ziekenhuis mag komen opzoeken? En neem je dan pizza mee?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:
Ik lees het morgen even uitgebreid.
Gast- Gast
Da's goed! Zouden we wéér een ziekenhuis-meeting hebben hahahaAngel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:
Ik lees het morgen even uitgebreid.
Truste, PM!
Ik ga er trouwens ook in, ben doodop. Morgen weer vroeg uit de veren, dan komt mijn lieve nichtje weer! Helaas is er regen voorspeld dus we kunnen niet buitenspelen in de mooie tuin Woensdag wél, als het goed is!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
trusten..
ik ga denk ik ook zo maar
ik ga denk ik ook zo maar
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik wil geen onweer, daar ben ik echt bang voor.
Een paar weken geleden heeft het bijna 2 uur lang geonweerd. Dat was de eerste keer sinds ik alleen woon. Ik heb die nacht echt geen oog dicht gedaan. Nu heb ik vakantie, maar dan nog zit ik er niet op te wachten!!!
Een paar weken geleden heeft het bijna 2 uur lang geonweerd. Dat was de eerste keer sinds ik alleen woon. Ik heb die nacht echt geen oog dicht gedaan. Nu heb ik vakantie, maar dan nog zit ik er niet op te wachten!!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
gaat het onweren dan?!
volgens mij niet hoor..
gebeurd niks, lekker in je bedje blijven
volgens mij niet hoor..
gebeurd niks, lekker in je bedje blijven
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik slaap altijd dwars door onweer heen. Men praat dan over hoe erg het was en dat de donder keihard was en het huis trilde, en ik heb dan geen flauw idee waar het over gaat.
Gast- Gast
Heerlijk Alex, dat wil ik ook wel.
Ik associeer onweer met harde buien en dan overstroomde de straat altijd waar ik met mijn ouders woonde. Vandaar dat ik er een beetje bang voor ben (gemaakt).
Ik associeer onweer met harde buien en dan overstroomde de straat altijd waar ik met mijn ouders woonde. Vandaar dat ik er een beetje bang voor ben (gemaakt).
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik hoop echt niet dat het gaat onweren! Dan kan ik niet meer slapen.
Ben je nu weer terug Reva?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Ik hoop echt niet dat het gaat onweren! Dan kan ik niet meer slapen.
Nee.
Gast- Gast
hoi hoi
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Heerlijk onweer ! Het heeft hier een uurtje geleden wel even kort geregend maar volgens mij gaar het hier niet onweren
Gast- Gast
Reva schreef:girli schreef:Ik hoop echt niet dat het gaat onweren! Dan kan ik niet meer slapen.
Nee.
Daarom heeft ze ook geen avatar. Anders gaan we weer teveel aan haar wennen enzo.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:girli schreef:Ik hoop echt niet dat het gaat onweren! Dan kan ik niet meer slapen.
Nee.
Daarom heeft ze ook geen avatar. Anders gaan we weer teveel aan haar wennen enzo.
Ja. Een goede ontkenning is het halve euh werk
Gast- Gast
Alex schreef:Reev, waarom zei je gisteren ineens niks meer op de whats app?
Ik denk dat ik alleen nog maar aan rimpellige piepers kon denken...
Euuh...Piemels, niet piepers.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reev, waarom zei je gisteren ineens niks meer op de whats app?
Ik denk dat ik alleen nog maar aan rimpellige piepers kon denken...
Euuh...Piemels, niet piepers.
Whaha, die zag je niet aankomen, he?
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: