Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Angel Blue Eyes schreef:AH! GVD! Vandaag zou stief uitslag krijgen van kanker.... Moet ik nu nog bellen?
Ja tuurlijk!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Als er iets mis was, hadden ze jou dan niet al lang gebeld?Angel Blue Eyes schreef:AH! GVD! Vandaag zou stief uitslag krijgen van kanker.... Moet ik nu nog bellen?
Zit ook wat in ...
Gast- Gast
Juist, zo lezen mannen en raken in paniek!Angel Blue Eyes schreef: Maar het was alsof hij las:"Ik ben verliefd op je en ik wil je!"
Mmm, schiet dus ook niet op met die sollicitanten. Misschien zelf aantrekkelijke mannen benaderen en hun de functie aanbieden?
Gast- Gast
Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:AH! GVD! Vandaag zou stief uitslag krijgen van kanker.... Moet ik nu nog bellen?
Ja tuurlijk!
14 juni pas uitslag, vertelde hij net.
Paps stuurde afgelopen zaterdag nutteloze smsjes (na zijn laatste sms zie hierna). Dus ik hem gewaarschuwd. Het laatste smsje aan mij was:"Dikke kus van ons beiden" en deze is dus ook bij de patatboer terecht gekomen. Die stuurde terug: Bedankt, voor jullie hetzelfde :P:P
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op ma 30 mei 2011 - 9:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ProudMama schreef:Juist, zo lezen mannen en raken in paniek!Angel Blue Eyes schreef: Maar het was alsof hij las:"Ik ben verliefd op je en ik wil je!"
Mmm, schiet dus ook niet op met die sollicitanten. Misschien zelf aantrekkelijke mannen benaderen en hun de functie aanbieden?
Had ik al gedaan, maar die wilde wel dood met mij worden gevonden, maar neit dood met zijn ex-collega's (ook mijn ex-collega's). Beetje jammer. Was wel leuk geweest.
Gast- Gast
Pfft, moet morgen gewoon vroeg op! Ze komen de ledikantjes brengen (geen idee waar ze moeten staan tot het af is, dus hoop dat het een beetje plat in een doos zit) tussen 7 en 11 's morgens...
Da's toch geen tijd!!
Da's toch geen tijd!!
Gast- Gast
hallo allemaal, ben ik weer
ben weer thuis, zit achter m'n laptop met mijn haar in een handdoek en wedding crashers te kijken
ben weer thuis, zit achter m'n laptop met mijn haar in een handdoek en wedding crashers te kijken
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Weet je hoe lang mijn dag duurt als ik al om kwart voor 7 naast mijn bed sta?!Angel Blue Eyes schreef:Dan sta ik op en ben ik al bijna op de helft van mijn dag.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Weet je hoe lang mijn dag duurt als ik al om kwart voor 7 naast mijn bed sta?!Angel Blue Eyes schreef:Dan sta ik op en ben ik al bijna op de helft van mijn dag.
Nee, maar dat heb je er ook niet bij verteld.
Edit; Ik snap je wel. Tuurlijk wel. Maar tussendoor kun je toch wel even liggen?
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op ma 30 mei 2011 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bij ons zat het ledikantje in een platte doos! En onze babykamer komt ook bij Babydump vandaan (die van jullie ook, toch?).
Gast- Gast
Ben altijd blij als het al na 9en is als ik voor de eerste keer mijn ogen open doe. Dan draai ik me nog een keer om, en sta ik tegen 10en op.
Een half uur douchen... dan is de ochtend al een stuk op weg!!
Een half uur douchen... dan is de ochtend al een stuk op weg!!
Gast- Gast
Ja, die van ons ook. Zou wel mooi zijn, anders kan ik straks helemaal niet meer bewegen hier met al een dubbele kinderwagen en een stapel dozen in huis...Alex schreef:Bij ons zat het ledikantje in een platte doos! En onze babykamer komt ook bij Babydump vandaan (die van jullie ook, toch?).
Gast- Gast
Ja, je zal zien dat ze pas tegen 11en hier zijn. Ga wel lekker op de bank liggen, ben niet zo snel 2 trappen af om open te doen natuurlijk...Angel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:Weet je hoe lang mijn dag duurt als ik al om kwart voor 7 naast mijn bed sta?!Angel Blue Eyes schreef:Dan sta ik op en ben ik al bijna op de helft van mijn dag.
Edit; Ik snap je wel. Tuurlijk wel. Maar tussendoor kun je toch wel even liggen?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, je zal zien dat ze pas tegen 11en hier zijn. Ga wel lekker op de bank liggen, ben niet zo snel 2 trappen af om open te doen natuurlijk...Angel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:Weet je hoe lang mijn dag duurt als ik al om kwart voor 7 naast mijn bed sta?!Angel Blue Eyes schreef:Dan sta ik op en ben ik al bijna op de helft van mijn dag.
Snap ik meid. Mijn uitspraken zijn wat boerentrienerig.
Gast- Gast
Het is eigenlijk ook wel een gruwelijke luxe, totaal niet meer naar tijd te hoeven kijken...
Gast- Gast
Als ik zeker weet dat ze het zijn niet. Maar doe niet zomaar voor iedereen de deur open tussen 7 en 11. Van jou wist ik dat je er met een paar min zou zijn, dus kon bijna niet missenAlex schreef:Ga je voor hun wel de deur zelf open doen? Tsssjj!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Als ik zeker weet dat ze het zijn niet. Maar doe niet zomaar voor iedereen de deur open tussen 7 en 11. Van jou wist ik dat je er met een paar min zou zijn, dus kon bijna niet missenAlex schreef:Ga je voor hun wel de deur zelf open doen? Tsssjj!
Dag ledikantjes.
Gast- Gast
Als ik zeker weet dat ze het zijn ga ik het niet zelf doen, dan open ik de deur automatisch met een knop boven aan de trapAngel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:Als ik zeker weet dat ze het zijn niet. Maar doe niet zomaar voor iedereen de deur open tussen 7 en 11. Van jou wist ik dat je er met een paar min zou zijn, dus kon bijna niet missenAlex schreef:Ga je voor hun wel de deur zelf open doen? Tsssjj!
Dag ledikantjes.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Als ik zeker weet dat ze het zijn ga ik het niet zelf doen, dan open ik de deur automatisch met een knop boven aan de trapAngel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:Als ik zeker weet dat ze het zijn niet. Maar doe niet zomaar voor iedereen de deur open tussen 7 en 11. Van jou wist ik dat je er met een paar min zou zijn, dus kon bijna niet missenAlex schreef:Ga je voor hun wel de deur zelf open doen? Tsssjj!
Dag ledikantjes.
Ow, dat maakt het verhaal al anders. Ik las het als; Als ze het zeker zijn, dan doe ik niet open.
Gast- Gast
Nee, het zit net iets anders in elkaar, maar dat lees je waarschijnlijk alleen op de juist manier als je mijn huis kent zoals AlexAngel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:Als ik zeker weet dat ze het zijn ga ik het niet zelf doen, dan open ik de deur automatisch met een knop boven aan de trapAngel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:Als ik zeker weet dat ze het zijn niet. Maar doe niet zomaar voor iedereen de deur open tussen 7 en 11. Van jou wist ik dat je er met een paar min zou zijn, dus kon bijna niet missenAlex schreef:Ga je voor hun wel de deur zelf open doen? Tsssjj!
Dag ledikantjes.
Ow, dat maakt het verhaal al anders. Ik las het als; Als ze het zeker zijn, dan doe ik niet open.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: