Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Op mijn telefoon heb ik foto's, maar die kan ik niet op de laptop zetten. Zal binnenkort weer nieuwe maken zodra alle dozen en babyspullen weer boven staan...Angel Blue Eyes schreef:Zijn er foto's PM?! Ik ben namelijk zeer benieuwd...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Op mijn telefoon heb ik foto's, maar die kan ik niet op de laptop zetten. Zal binnenkort weer nieuwe maken zodra alle dozen en babyspullen weer boven staan...Angel Blue Eyes schreef:Zijn er foto's PM?! Ik ben namelijk zeer benieuwd...
Leuk! Ik ben zeer benieuwd!
Gast- Gast
Alex schreef:You should be, ABE! Het is echt heel mooi!
Ik wacht het af. Maar ik geloof je eigenlijk gelijk.
Gast- Gast
Sjeetje! En voor het idee was het al heel erg goed! Wat mooi! En dat zelf gemaakt? Wow!
Iets om echt trots op te zijn, PM!
Iets om echt trots op te zijn, PM!
Gast- Gast
Weet wat je zegt, Brennuss
Eigenlijk vind ik het absoluut niet leuk dat mijn collega-buurman per direct moet beginnen op een andere afdeling. Dat twee andere collega's bij een andere afdeling begonnen kon ik nog handelen, maar nu ben ik ook gewoon mijn brompot kwijt. Het is hem zeer zwaar gegund, echt waar. Maar ik voel me nu zo zielig alleen. Binnen een maand vertrekken er gewoon drie mensen aan mijn tafeltje.
Daarnaast heb ik vandaag onbedoeld een blauwtje gelopen.... Dat steekt, ondanks dat het niet hoort te steken....
Eigenlijk vind ik het absoluut niet leuk dat mijn collega-buurman per direct moet beginnen op een andere afdeling. Dat twee andere collega's bij een andere afdeling begonnen kon ik nog handelen, maar nu ben ik ook gewoon mijn brompot kwijt. Het is hem zeer zwaar gegund, echt waar. Maar ik voel me nu zo zielig alleen. Binnen een maand vertrekken er gewoon drie mensen aan mijn tafeltje.
Daarnaast heb ik vandaag onbedoeld een blauwtje gelopen.... Dat steekt, ondanks dat het niet hoort te steken....
Gast- Gast
Kan me goed voorstellen dat je daar de pest in heb. Krijg je wel nieuwe collega's of zit je daar nu in je uppie?
Blauwtje gelopen? Wat is er gebeurt?
Gast- Gast
ABE, het is nooit leuk om een blauwtje te lopen.
En het is ook niet tof dat je collega's bij bosjes naar een andere afdeling gaan, daar mag je je best rot over voelen.
En het is ook niet tof dat je collega's bij bosjes naar een andere afdeling gaan, daar mag je je best rot over voelen.
Gast- Gast
Ik snap dat ook wel. Je hebt eigenlijk nu dat zelfde gevoel als wanneer je binnen een bedrijf net nieuw bent Maar misschien krijg je er wel hele leuke collega's bij!
En een blauwtje gelopen? Zuuurrr!
En een blauwtje gelopen? Zuuurrr!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Kan me goed voorstellen dat je daar de pest in heb. Krijg je wel nieuwe collega's of zit je daar nu in je uppie?
We hebben meer dan een jaar met dezelfde mensen gewerkt. En toen kwamen er nieuwen en ging de oude garde verder de organisatie in. Nu verplaatst de oude-nieuwe garde zich ook en ondanks dat ik niet heb gesolliciteerd, nergens op, steekt het wel dat anderen wel verder gaan met hun leven/carriere. Ik krijg wel hints dat het voor mij ook beter wordt, maar ja, in hoeverre is het beter als we 3 fulltimers gaan inruilen voor 8 parttimers?
Gisteren heb ik een vriend van mij verteld dat ik hem vijf jaar geleden als een man zag waar ik mee oud zou kunnen worden. Maar dan praten we over vijf jaar geleden. En vandaag kreeg ik eerst of ik niet goed snik was, daarna dat hij het niet begreep(want ik was altijd zo koeltjes over mijn liefde voor hem, dat hij dacht dat hij er voor erbij was ), daarna dat ik altijd heel erg leuk ben geweest en nog steeds heel erg leuk ben, maar dat hij de ommegang met mij nu heel erg leuk vindt en geen relatie wil, zelfs niet met mijn huidige vriendin. Tja, ik vroeg er niet om, maar kreeg het wel aangereikt.
Gast- Gast
Hoe je het een ander ook gunt, dat beetje jaloezie is er natuurlijk wel, en dat is menselijk.
Is 1 van de 8 parttimers niet toevallig een super lekker ding?!
Oei, ja, mannen zijn:
1 - niet tactisch
2 - niet begripvol
3 - snappen niet dat dingen die vroeger speelden nu over kunnen zijn
4 - schrikken zich rot bij de uitspraak 'samen oud worden' en krijgen dan de neiging om hard weg te rennen
Is 1 van de 8 parttimers niet toevallig een super lekker ding?!
Oei, ja, mannen zijn:
1 - niet tactisch
2 - niet begripvol
3 - snappen niet dat dingen die vroeger speelden nu over kunnen zijn
4 - schrikken zich rot bij de uitspraak 'samen oud worden' en krijgen dan de neiging om hard weg te rennen
Gast- Gast
ProudMama schreef:Alex: Heb je je aanvraag al gedaan mbt je naam?
Nee, nog niet! Zou dat gewoon in het moderatortopic kunnen?
Gast- Gast
Nou, tot nu toe niet. Ik had TM en Seniors al opdracht gegeven om te screenen op vrijgezelle mannen, maar ben bang dat daar niets van komt. We kregen de acht nieuwe collega's vandaag per mail aangeboden, maar ben geen goede speurder, dus of het had een hond als avatar of het was (kuch: IS) vrouw.
En in alle punten heb je gelijk. Het is nog steeds een fantastische vent. Echt, ik kan met hem huilen en lachen. Hij rijdt als enige 250 km om bij mij te zijn, omdat mijn stief net is opgenomen in het ZH. Maar het was alsof hij las:"Ik ben verliefd op je en ik wil je!" Nou nee, tijden veranderen.
En in alle punten heb je gelijk. Het is nog steeds een fantastische vent. Echt, ik kan met hem huilen en lachen. Hij rijdt als enige 250 km om bij mij te zijn, omdat mijn stief net is opgenomen in het ZH. Maar het was alsof hij las:"Ik ben verliefd op je en ik wil je!" Nou nee, tijden veranderen.
Gast- Gast
AH! GVD! Vandaag zou stief uitslag krijgen van kanker.... Moet ik nu nog bellen?
Gast- Gast
Wat lees ik nou? Neeeeeeeeeeee Lex dat kan je me toch niet aandoen?Alex schreef:ProudMama schreef:Alex: Heb je je aanvraag al gedaan mbt je naam?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Vast wel!Alex schreef:ProudMama schreef:Alex: Heb je je aanvraag al gedaan mbt je naam?
Gast- Gast
Zijn ze nog zo laat wakker normaalgesproken? Zo ja, gewoon even bellen! En anders eerst smsje om te vragen of je nog even kunt bellen. Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk! Als je haar nog spreekt, doe haar maar de groeten en paps ook!Angel Blue Eyes schreef:AH! GVD! Vandaag zou stief uitslag krijgen van kanker.... Moet ik nu nog bellen?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Als er iets mis was, hadden ze jou dan niet al lang gebeld?Angel Blue Eyes schreef:AH! GVD! Vandaag zou stief uitslag krijgen van kanker.... Moet ik nu nog bellen?
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: