Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Dat heb ik ook, eigenlijkProudMama schreef:Ik wil juist niet teveel hebben staan, lekker rustig. En ook niet heel veel kleur, dan wordt ik knetter...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat heb ik ook, eigenlijkProudMama schreef:Ik wil juist niet teveel hebben staan, lekker rustig. En ook niet heel veel kleur, dan wordt ik knetter...
ik kan daar ook niet tegen..
gevolg: mijn huis is best saai en ongezellig..
Gast- Gast
Mensen vinden mijn huis daarom óf mooi, óf saai.Smikkell schreef:Dat heb ik ook, eigenlijkProudMama schreef:Ik wil juist niet teveel hebben staan, lekker rustig. En ook niet heel veel kleur, dan wordt ik knetter...
Gast- Gast
Storm schreef:Blegh, ik voel me kut.
Hey, ik dacht net aan je. Waarom voel jij je kut?
Gast- Gast
Ja geen idee eigenlijk, of eigenlijk wel. Mijn leven is niet zoals ik wil en ik voel me de hele dag zo onrustig en gefrustreerd omdat ik het maar niet veranderd krijg allemaal. Ik heb vannacht amper kunnen slapen omdat ik zo druk in mijn hoofd ben.
Gast- Gast
Dat vind ik hier niet hoor, absoluut niet. Alles past gewoon bij elkaar.Jade schreef:Smikkell schreef:Dat heb ik ook, eigenlijkProudMama schreef:Ik wil juist niet teveel hebben staan, lekker rustig. En ook niet heel veel kleur, dan wordt ik knetter...
Gast- Gast
Ik heb trouwens net online tarotkaarten gelegd en dat was best eng, want 1 kaart (de dood) zei dat ik twijfelde over mijn relatie en dat ik knopen moest gaan doorhakken. Het klopte precies, ik heb maar snel weggeklikt.
Gast- Gast
en daarom voel je je nu alleen nog maar kutter... Slecht slapen versterkt dat negatieve gevoel ook natuurlijk. Maar vervelend...Storm schreef:Ja geen idee eigenlijk, of eigenlijk wel. Mijn leven is niet zoals ik wil en ik voel me de hele dag zo onrustig en gefrustreerd omdat ik het maar niet veranderd krijg allemaal. Ik heb vannacht amper kunnen slapen omdat ik zo druk in mijn hoofd ben.
Gast- Gast
Zeg, als jij dik bent, dan ben ik een zeekoeStorm schreef:Ook voel ik me dik en ik wil heel graag afvallen, maar ik weet niet hoe.
Gast- Gast
Ik ben niet echt dik-dik met maat 38, maar ik ben wel 10 kilo zwaarder dan voorheen en ik zit gewoon niet lekker in mijn vel daardoor. Overal zie ik vetjes en op foto's een bol gezicht. Ik wil slank(er) zijn.Maple schreef:Zeg, als jij dik bent, dan ben ik een zeekoeStorm schreef:Ook voel ik me dik en ik wil heel graag afvallen, maar ik weet niet hoe.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dat vind ik hier niet hoor, absoluut niet. Alles past gewoon bij elkaar.Jade schreef:Smikkell schreef:Dat heb ik ook, eigenlijkProudMama schreef:Ik wil juist niet teveel hebben staan, lekker rustig. En ook niet heel veel kleur, dan wordt ik knetter...
het kan ook ontzettend mooi zijn..
bij mij is het nog niet af.. + dat ik geen giga budget heb (student) dus een beetje een bij elkaar geraapt zooitje
Gast- Gast
Ja, als je het zo uitlegt, kan ik het idd wel begrijpen. Vervelend meid, dat je je zo voelt... er komt momenteel ook wel even veel op je af, solliciteren, je relatie die niet lekker loopt en waar je al over twijfelt...Storm schreef:Ik ben niet echt dik-dik met maat 38, maar ik ben wel 10 kilo zwaarder dan voorheen en ik zit gewoon niet lekker in mijn vel daardoor. Overal zie ik vetjes en op foto's een bol gezicht. Ik wil slank(er) zijn.Maple schreef:Zeg, als jij dik bent, dan ben ik een zeekoeStorm schreef:Ook voel ik me dik en ik wil heel graag afvallen, maar ik weet niet hoe.
Gast- Gast
Thnx. Het is in elk geval uniek, deze meubels heeft niemandAlex schreef:PM, ik vind jouw huis mooi! Zo zou ik het bij mij ook wel willen ...
Gast- Gast
Meubels zijn allemaal hand gemaakt, dus niemand anders die ze heeft!Jade schreef:ProudMama schreef:Dat vind ik hier niet hoor, absoluut niet. Alles past gewoon bij elkaar.Jade schreef:Smikkell schreef:Dat heb ik ook, eigenlijkProudMama schreef:Ik wil juist niet teveel hebben staan, lekker rustig. En ook niet heel veel kleur, dan wordt ik knetter...
het kan ook ontzettend mooi zijn..
bij mij is het nog niet af.. + dat ik geen giga budget heb (student) dus een beetje een bij elkaar geraapt zooitje
Gast- Gast
ProudMama schreef:Thnx. Het is in elk geval uniek, deze meubels heeft niemandAlex schreef:PM, ik vind jouw huis mooi! Zo zou ik het bij mij ook wel willen ...
Heeft manlief ze zelf gemaakt?
Gast- Gast
Ja! Samen getekend en hij heeft ze gemaakt 2 jaar terug.Alex schreef:ProudMama schreef:Thnx. Het is in elk geval uniek, deze meubels heeft niemandAlex schreef:PM, ik vind jouw huis mooi! Zo zou ik het bij mij ook wel willen ...
Heeft manlief ze zelf gemaakt?
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: