Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Zwoesj, gefeliciteerd! Is het de functie waar we elkaar laatst op MSN over spraken?
Gast- Gast
Aiii, misschien ben ik wel zwanger, zo grappig ben ik!!ProudMama schreef:Smikkell schreef:Ik ga ze gebruiken als kastjes.June schreef:@ Smikkell: je mag 'm ook best met de trein brengen hoor. Je hoeft niet het hele eind te lopen ! Wel knap van je! Ga je iets met die kastjes doen?
@ PM: ik hoop zo dat ze nog eventjes braaf blijven zitten!
Gast- Gast
Gefeliciteerd!!Smikkell schreef:Nieuwe functie binnen het bedrijf..ProudMama schreef:Wat mis ik????Maple schreef:Gefeliciteerd!! :-)Zwoesj schreef:
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, verven en andere knopjes erop. En deze moet ik ook nog een beetje repareren..
Leuk! Dan kom ik gauw kijken
@ Zwoesj: mijn felicitaties staan al in je andere topic, niet dat ik dadelijk ook slecht beoordeeld word .
Gast- Gast
Zwanger zijn is ook heel grappigSmikkell schreef:Aiii, misschien ben ik wel zwanger, zo grappig ben ik!!ProudMama schreef:Smikkell schreef:Ik ga ze gebruiken als kastjes.June schreef:@ Smikkell: je mag 'm ook best met de trein brengen hoor. Je hoeft niet het hele eind te lopen ! Wel knap van je! Ga je iets met die kastjes doen?
@ PM: ik hoop zo dat ze nog eventjes braaf blijven zitten!
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Ja, verven en andere knopjes erop. En deze moet ik ook nog een beetje repareren..
Leuk! Dan kom ik gauw kijken
@ Zwoesj: mijn felicitaties staan al in je andere topic, niet dat ik dadelijk ook slecht beoordeeld word .
Haha nee hoor June zal ik niet doen
ABE, volgens mij wel... Had ik je verteld (maandag dan denk ik) dat ik een aanbieding gehad had? Zo ja dan is het deze. Voelt zo stom, sta er nog niet voor de volle 100% achter, maar dat komt nog wel.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Huh Smik, hoe ging het dan?
Zwoesj- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj: Maandag? Nee. Dan weet ik het toch niet.
Haha nee denk dat ik het met jou gehad heb over dingen die ik zelf graag zou doen. Maar dat zit er voorlopig nog niet in (geen plaats) en dan is dit de beste optie
Zwoesj- Ratel
Zullen we het gewoon bij deze optie houdenZwoesj schreef:Huh Smik, hoe ging het dan?
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj: Maandag? Nee. Dan weet ik het toch niet.
Haha nee denk dat ik het met jou gehad heb over dingen die ik zelf graag zou doen. Maar dat zit er voorlopig nog niet in (geen plaats) en dan is dit de beste optie
Volgens mij klopt dat wel. Maar neem aan dat dit wel een stap vooruit is? Gewoon voorgaan en achterstaan. Alles voor de toekomst toch? En de mooie dingen die je voor ogen hebt.
Gast- Gast
(weg)
(weg)
(niet quoten)
(weg)
(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op ma 30 mei 2011 - 8:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zullen we het gewoon bij deze optie houdenZwoesj schreef:Huh Smik, hoe ging het dan?
Nee nu wil ik het wel graag weten
Zwoesj- Ratel
Smikkell; Heb je die net van beneden geplukt? Wat een mooie kast! En wat ga je ermee doen? Als je er iets mee gaat doen?
Gast- Gast
Da's een heel makkelijk kastje denk ik zo maar! Ff beetje opknappen en het is nog mooi om te zien ook.
Gast- Gast
Ik denk dat ik deze alleen ga maken ( dat bovenste plankje is los) en andere knopjes er op (witte stenen).
Die vorige moet ik nog verven (weet nog steeds niet welke kleur). Daar zitten inmiddels al wel andere knopjes op.
Dit is dus die vorige..
(weg)
En daarvoor waren er nog een paar anderen
Die vorige moet ik nog verven (weet nog steeds niet welke kleur). Daar zitten inmiddels al wel andere knopjes op.
Dit is dus die vorige..
(weg)
En daarvoor waren er nog een paar anderen
Laatst aangepast door Smikkell op ma 30 mei 2011 - 8:51; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Dan maak ik hem gewoon liever (creme)wit.ProudMama schreef:White- wash is altijd gaaf. Gewoon theedoek in witte verf dopen en vegen...
Gast- Gast
Ik doe altijd witte grondverf en daarna witte verf en daarna met schuurpapier krassen maken
Gast- Gast
Maar mensen het wordt hier zo vol
(weg)
(weg)
Laatst aangepast door Smikkell op ma 30 mei 2011 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Of groter gaan wonen.ProudMama schreef:Als het te vol wordt moet je keuzes maken... Of stapelen...
Gast- Gast
Maple schreef:Of groter gaan wonen.ProudMama schreef:Als het te vol wordt moet je keuzes maken... Of stapelen...
Ik zag trouwens laatst wel een heel tof huis in de Viva. Deze hadden het hele huis volgestapeld. Een boekenkast boven de trap. Helemaal geweldig. Al vroeg ik me wel af hoe ze hun boeken uit de kast haalden. (ze, de eigenaresse, gaf ook wel toe dat het af en toe gevaarlijk was om een boek te pakken.)
Gast- Gast
Ik wil juist niet teveel hebben staan, lekker rustig. En ook niet heel veel kleur, dan wordt ik knetter...
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: