Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Patriesje schreef:Ik ben er ook weer eventjes (half want moet ook de kelder opruimen!)
Ik heb even jullie hulp nodig,
ik mag kiezen uit 4 verschillende geurtjes maar weet niet welke ik moet kiezen
- Davidoff - echo (50ml)
- Tommy hilfiger - Dreaming (50ml)
- Ed hardy - love & luck (50ml)
- Calvin klein - Contradiction (100ml)
Welke zouden jullie kiezen?!
Ik heb geen idee hoe hij ruikt maar ik zeg tommy hilfiger.. (maja heb daar een lichte tik van)
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ga naar de winkel en ruik zelf. Wij kunnen wel beslissen, maar het gaat om wat JIJ lekker vindt, toch? En wat er bij jouw huid past!Patriesje schreef:Haha ja alweer, er zijn nu weer andere mensen
Gast- Gast
Had je me zo gemist, dan?Jordana schreef:Maple schreef:Jooorrdaaanaaaaaa!!!
Lang niet gesproken, zeg
Ja eindelijk daar ben je.....
Gast- Gast
Hoi ABE!
@ All. Ik ga er ook weer vandoor!
Ga even de kop om de deur steken bij een vergadering, en dan weer terug naar m'n stekkie!
Maar eerst ff met m'n ouders knuffelen.
Blijf het toch eng vinden dat ze nu weggaan, straks gebeurt er weer iets met paps..
@ All. Ik ga er ook weer vandoor!
Ga even de kop om de deur steken bij een vergadering, en dan weer terug naar m'n stekkie!
Maar eerst ff met m'n ouders knuffelen.
Blijf het toch eng vinden dat ze nu weggaan, straks gebeurt er weer iets met paps..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Vriend wou film kijken met mij vanaaf.. Maar ik moet naar huis, 9u op training zijn
Ga ff mn spullen bij elkaar rapen en in tassen proppem zoals altijd haha
Ga ff mn spullen bij elkaar rapen en in tassen proppem zoals altijd haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:Ik breek mijn nek over de kastjes hier
Sukkel, wat ga je met al die kastjes doen ? Verjaardagscadeau voor mij ?
Gast- Gast
Ik kan het gewoon niet laten om die kastjes te laten staanJune schreef:Smikkell schreef:Ik breek mijn nek over de kastjes hier
Sukkel, wat ga je met al die kastjes doen ? Verjaardagscadeau voor mij ?
Daarnaast kost het aardig wat bloed, zweet en spierkracht om die kastjes boven te krijgen. Helemaal naar jou is dus onmogelijk. En daarnaast ben je nog niet jarig.
Gast- Gast
Dank je, nog 4 uurtjes...Burn schreef:PM: Alvast gefeliciteerd met de volgende week! :d
Gast- Gast
Foto?Smikkell schreef:Hij staat in de woonkamerProudMama schreef:Hup, kastje in je wangzakken en rennen!Smikkell schreef:Ow, er zijn weer buren vuil bij de container aan het zetten. Smikkel gaat zo maar weer eens kijken of zij het een en ander als een hamster mee naar haar holletje kan slapen. Ik zie al een hout kastje =)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ga naar de winkel en ruik zelf. Wij kunnen wel beslissen, maar het gaat om wat JIJ lekker vindt, toch? En wat er bij jouw huid past!Patriesje schreef:Haha ja alweer, er zijn nu weer andere mensen
Diegene waarvan ik het krijg moet/wil vanavond antwoord hebben, anders was ik inderdaad wel even naar de winkel gegaan!
Gast- Gast
Calvin Klein en Tommy Hilfiger zaten er toch ook tussen? Die luchtjes die jij noemde ken ik verder niet, maar ik vind veel andere geurtjes van die twee doorgaans wel erg lekker.
Of, nouja, ik haal Calvin Klein altijd door elkaar met DKNY, misschien dat ik nu een verkeerd luchtje voor me heb, hoor
Of, nouja, ik haal Calvin Klein altijd door elkaar met DKNY, misschien dat ik nu een verkeerd luchtje voor me heb, hoor
Gast- Gast
@ Smikkell: je mag 'm ook best met de trein brengen hoor. Je hoeft niet het hele eind te lopen ! Wel knap van je! Ga je iets met die kastjes doen?
@ PM: ik hoop zo dat ze nog eventjes braaf blijven zitten!
Gast- Gast
Haha heb je het ook al gelezen?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ga ze gebruiken als kastjes.June schreef:@ Smikkell: je mag 'm ook best met de trein brengen hoor. Je hoeft niet het hele eind te lopen ! Wel knap van je! Ga je iets met die kastjes doen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ga ze gebruiken als kastjes.June schreef:@ Smikkell: je mag 'm ook best met de trein brengen hoor. Je hoeft niet het hele eind te lopen ! Wel knap van je! Ga je iets met die kastjes doen?
Hahaha, ik bedoel meer: creatieve dingen of zo.. Schilderen of touw omheen wikkelen
Gast- Gast
Nieuwe functie binnen het bedrijf..ProudMama schreef:Wat mis ik????Maple schreef:Gefeliciteerd!! :-)Zwoesj schreef:
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ga ze gebruiken als kastjes.June schreef:@ Smikkell: je mag 'm ook best met de trein brengen hoor. Je hoeft niet het hele eind te lopen ! Wel knap van je! Ga je iets met die kastjes doen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nieuwe functie binnen het bedrijf..ProudMama schreef:Wat mis ik????Maple schreef:Gefeliciteerd!! :-)Zwoesj schreef:
Ah je leest het wel maar geen felicitaties? Thanks Smikk
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ja, verven en andere knopjes erop. En deze moet ik ook nog een beetje repareren..June schreef:Smikkell schreef:Ik ga ze gebruiken als kastjes.June schreef:@ Smikkell: je mag 'm ook best met de trein brengen hoor. Je hoeft niet het hele eind te lopen ! Wel knap van je! Ga je iets met die kastjes doen?
Hahaha, ik bedoel meer: creatieve dingen of zo.. Schilderen of touw omheen wikkelen
Gast- Gast
Nou, het ging eigenlijk een beetje anders, maar ik geloof dat ik deze optie minder erg vindZwoesj schreef:Smikkell schreef:Nieuwe functie binnen het bedrijf..ProudMama schreef:Wat mis ik????Maple schreef:Gefeliciteerd!! :-)Zwoesj schreef:
Ah je leest het wel maar geen felicitaties? Thanks Smikk
Maar uhh... gefeliciteerd!!!!
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: