Dagcafé
+20
Try
Zwerver
Bimbam
Burn
Happydobby
VeryCherry
Minx
Jordana
Chocolate Cookie
Moezie
Atelier Madame
Oasis
Flippin' Bitch
Mamasapje
ExpressoB
May
Merai
Sjaantje
Suus
Zwoesj
24 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Jordana schreef:Alex schreef:Ridderkerk? Maar ik weet niet wat het plaatsje met de P. dan is ...
P.apendrecht?
Oooh ja, maar dat is niet echt dicht bij elkaar ... Maar S.liedrecht zou dan weer het plaatsje met de S kunnen zijn, dat ligt dan wel weer naast elkaar. Dan klopt Ridderkerk niet denk ik ... Hmmm.
Gast- Gast
Maple schreef:Waar?Jordana schreef:Maple schreef:Je zág er ook super uit!!Jordana schreef:Mag ik even roepen dat ik eigenlijk weer even goed in mijn vel zit.. En ik me druk heb lopen maken om mijn rode jurk wat gewoon niet nodig was. Omdat ik van iedereen complimeten kreeg dat ik er supre uitzag
Fijn dat je goed in je vel zit, geniet ervan!
Heb met mijn lef hier ook even een foto geplaatst
fototopic
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ridderkerk ligt niet aan de Oude Maas! Wikipedia helpt jullie wel!Alex schreef:Ridderkerk? Maar ik weet niet wat het plaatsje met de P. dan is ...
Gast- Gast
Alex schreef:Jordana schreef:Alex schreef:Ridderkerk? Maar ik weet niet wat het plaatsje met de P. dan is ...
P.apendrecht?
Oooh ja, maar dat is niet echt dicht bij elkaar ... Maar S.liedrecht zou dan weer het plaatsje met de S kunnen zijn, dat ligt dan wel weer naast elkaar. Dan klopt Ridderkerk niet denk ik ... Hmmm.
Ja inderdaad daar heb je gelijk in.. Maar die p was het eerste wat mijn opkwam..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Dacht ook aan Ridderkerk, maar dat vind ik geen kakdorp.SunnyScience schreef:Ridderkerk ligt niet aan de Oude Maas! Wikipedia helpt jullie wel!Alex schreef:Ridderkerk? Maar ik weet niet wat het plaatsje met de P. dan is ...
Googlen op dorpjes aan de oude Maas geeft niet veel bruikbaars...
Gast- Gast
Ow balen, Alex! Ga je toch lekker met A. fietsen?
Ik heb een fietskilometerteller, voor 3 euro nog wat, haha. EeeechtHema Action.
Ik heb een fietskilometerteller, voor 3 euro nog wat, haha. Eeeecht
Gast- Gast
Hahaha, nu al dat is snel. 1 tip voeg geen 12 jarigen toe op twitter die twitteren te veel
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Niet alleen 12 jarigen hoor!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Bleh net vriendin teruggemaild. Ze was niet in staat om iedereen op te bellen. Haar oma is gister overleden, ze was al ziek en had een virus eroverheen gekregen Ik denk dat ik wel weet welke oma het is, we zijn destijds nog een keer bij haar op de koffie gegaan en het ging de laatste tijd al niet zo goed.
Echt het afgelopen jaar verliezen veel mensen om me heen mensen
- vader van vriendin
- vader van een vriend al heel lang in ziekenhuis
- mijn oma gaat niet heel supergoed
- nu oma van vriendin
DAMN
Echt het afgelopen jaar verliezen veel mensen om me heen mensen
- vader van vriendin
- vader van een vriend al heel lang in ziekenhuis
- mijn oma gaat niet heel supergoed
- nu oma van vriendin
DAMN
Gast- Gast
Idd.. Het zusje (16) van een vriendin is ook erg!Burn schreef:Niet alleen 12 jarigen hoor!
Gast- Gast
Fairytale schreef:Hahaha, nu al dat is snel. 1 tip voeg geen 12 jarigen toe op twitter die twitteren te veel
Nou 16-jarigen kunnen er ook wat van (mijn zusje) en dan heeft ze nog niet eens een blackberry!
Gast- Gast
Bah, de sportdag van mijn zoontje is ergens anders dan op school en ik weet niet eens waar. Weet alleen dat ik er om 08.15 al moet zijn
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Maple schreef:Ik heb nu al twitterfrustraties
Hahaha maar waarom ben jij niet te vinden?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
+1_Donnaa schreef:Idd.. Het zusje (16) van een vriendin is ook erg!Burn schreef:Niet alleen 12 jarigen hoor!
Gast- Gast
Kun je niet even rondbellen?VeryCherry schreef:Bah, de sportdag van mijn zoontje is ergens anders dan op school en ik weet niet eens waar. Weet alleen dat ik er om 08.15 al moet zijn
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Idd.. Het zusje (16) van een vriendin is ook erg!Burn schreef:Niet alleen 12 jarigen hoor!
Mijn collega van 18 twittert ook de hele dag door. En dan steeeeeeds over Chris Brown, gadverdarrie!
Hoe was je date trouwens?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Storm schreef:Kun je niet even rondbellen?VeryCherry schreef:Bah, de sportdag van mijn zoontje is ergens anders dan op school en ik weet niet eens waar. Weet alleen dat ik er om 08.15 al moet zijn
Vraag het wel aan de juf vanmiddag. Heb het ingetikt op google en dan komen er drie locaties uit
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: