Dagcafé
+20
Try
Zwerver
Bimbam
Burn
Happydobby
VeryCherry
Minx
Jordana
Chocolate Cookie
Moezie
Atelier Madame
Oasis
Flippin' Bitch
Mamasapje
ExpressoB
May
Merai
Sjaantje
Suus
Zwoesj
24 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:loontjes-power schreef:Dat zou echt erg zijn Alex!!
Ja, dat kun je wel zeggen ... Er moeten nogal wat rekeningen betaald worden en overmorgen wordt de hypotheek weer afgeschreven. Maar ik vraag me af of hij in z'n recht staat als hij dit doet. Hij hoort toch gewoon op de normale datum het salaris over te maken?
Nou als hij een normaal mens was wel ja! Maar goed verhalen van jou bewijzen maar weer dat dat niet zo is.. Ik hoop voor jou dat je het snel hebt.. Sommige mensen hebben geloof ik gewoon geen gevoelens
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Het eiland is omringd door de volgende rivieren: Beneden-Merwede, Nieuwe Merwede, Hollands Diep, Dordtsche Kil en Oude Maas.Storm schreef:Ehhh, dan heb ik nog geen idee PM!
Gast- Gast
Whaha, Storm, als je weet waar ik woon dan is het wel heel makkelijk om te bedenken waar PM dan woont
Gast- Gast
Meestal kan het na 3 dagen al, maar het hangt er ook vanaf wat ze precies prikken, sommige uitslagen duren iets langer.Anousch schreef:ProudMama schreef:Wat willen ze verder Anousch? Vond de arts het ook 'veel te hoog'?
Het bloedprikken van vandaag moet ik over een week ofzo voor bellen? maar dan ga ik meteen langs bij de huisarts want hij wilde ook weer mn buik voelen of dat het allemaal nog steeds goed zit na dat ik een maand die pillen gebruikt heb.
Het blijft voor jou ook wel spannend op deze manier he?! En dat terwijl het allemaal al niet zo lekker loopt in je leven...
Gast- Gast
Ik weet helemaal niet waar jij woont Alex, ik ging gewoon googlen op Zuid Holland Zuid en zodoende een vriend van me woont ook in Dordrecht, leuk stadje.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Het eiland is omringd door de volgende rivieren: Beneden-Merwede, Nieuwe Merwede, Hollands Diep, Dordtsche Kil en Oude Maas.Storm schreef:Ehhh, dan heb ik nog geen idee PM!
Tsja is een eiland. Ik kom uit een dorpje dat aan de Oude Maas ligt!
(Ben trouwens nog nooit in D. geweest... en het is best dichtbij..., nouja alleen met de trein erdoorheen!)
Laatst aangepast door SunnyScience op zo 29 mei 2011 - 22:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm schreef:Ik weet helemaal niet waar jij woont Alex, ik ging gewoon googlen op Zuid Holland Zuid en zodoende een vriend van me woont ook in Dordrecht, leuk stadje.
Huh? Staat dat niet op mijn Hyves dan?
Gast- Gast
Haha Wist ook niet dat dat een eiland was
En dat terwijl ik in Rotjekno heb gewoond
En dat terwijl ik in Rotjekno heb gewoond
Laatst aangepast door loontjes-power op zo 29 mei 2011 - 22:03; in totaal 1 keer bewerkt
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb serieus geen idee, kom amper op HyvesAlex schreef:Storm schreef:Ik weet helemaal niet waar jij woont Alex, ik ging gewoon googlen op Zuid Holland Zuid en zodoende een vriend van me woont ook in Dordrecht, leuk stadje.
Huh? Staat dat niet op mijn Hyves dan?
Gast- Gast
Welk dorpje???SunnyScience schreef:ProudMama schreef:Het eiland is omringd door de volgende rivieren: Beneden-Merwede, Nieuwe Merwede, Hollands Diep, Dordtsche Kil en Oude Maas.Storm schreef:Ehhh, dan heb ik nog geen idee PM!
(Ben trouwens nog nooit in D. geweest... en het is best dichtbij..., nouja alleen met de trein erdoorheen!)
Gast- Gast
ProudMama schreef:Welk dorpje???SunnyScience schreef:ProudMama schreef:Het eiland is omringd door de volgende rivieren: Beneden-Merwede, Nieuwe Merwede, Hollands Diep, Dordtsche Kil en Oude Maas.Storm schreef:Ehhh, dan heb ik nog geen idee PM!
Met de R, naast P. Ik zat trouwens op school in S (ook aan de Oude Maas).
Gast- Gast
Mag ik even roepen dat ik eigenlijk weer even goed in mijn vel zit.. En ik me druk heb lopen maken om mijn rode jurk wat gewoon niet nodig was. Omdat ik van iedereen complimeten kreeg dat ik er supre uitzag
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Meestal kan het na 3 dagen al, maar het hangt er ook vanaf wat ze precies prikken, sommige uitslagen duren iets langer.Anousch schreef:ProudMama schreef:Wat willen ze verder Anousch? Vond de arts het ook 'veel te hoog'?
Het bloedprikken van vandaag moet ik over een week ofzo voor bellen? maar dan ga ik meteen langs bij de huisarts want hij wilde ook weer mn buik voelen of dat het allemaal nog steeds goed zit na dat ik een maand die pillen gebruikt heb.
Het blijft voor jou ook wel spannend op deze manier he?! En dat terwijl het allemaal al niet zo lekker loopt in je leven...
Ah oke nou ja ik bel eind van de week wel ff..
Ja zeker, wil ook graag wat weten maarja..
Thanks voor de knuf!
Gast- Gast
Storm schreef:Oh en Alex, het staat niet op je Hyves, heb ik even gecheckt
Weet ik dat ook weer
Gast- Gast
Wow, das al best een tijdje dan PM
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
haha, ik heb weer zo'n dagje dat ik alles aan het regelen ben en tot nu toe gaat het goed
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Ik ben woensdag gewoon alweer 6 jaar getrouwd...
Wow! Hoe hou je het vol?
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: