Dagcafé
+20
Try
Zwerver
Bimbam
Burn
Happydobby
VeryCherry
Minx
Jordana
Chocolate Cookie
Moezie
Atelier Madame
Oasis
Flippin' Bitch
Mamasapje
ExpressoB
May
Merai
Sjaantje
Suus
Zwoesj
24 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Haha, neehoor, die bekentenis gaat van mij niet komen
Maar nog een weekje en dan ga ik voor het eerst iemand van het forum meeten en de eer is aan Jordana
Maar nog een weekje en dan ga ik voor het eerst iemand van het forum meeten en de eer is aan Jordana
Gast- Gast
ProudMama schreef:Voor de uitslag van de onderzoeken van de vorige keer? En?Anousch schreef:Goedemorgen!
Ben alweer terug uit het ziekenhuis!
Voor het bloedprikken!
(n.a.v. mn bloedsuiker dat woensdag hoger was)
Uit die andere onderzoeken is niks gekomen namelijk..
Gast- Gast
Whaha Jordana, jij maakt de naam van Maple wel heel bijzonder
Mijn dochter zit nu Dora te kijken, ik kan rustig de was ophangen. De afspraak bij de psycholoog van vanmiddag werd zojuist afgebeld en ik had echt zin om een stuk te gaan fietsen. Bah.
Mijn dochter zit nu Dora te kijken, ik kan rustig de was ophangen. De afspraak bij de psycholoog van vanmiddag werd zojuist afgebeld en ik had echt zin om een stuk te gaan fietsen. Bah.
Gast- Gast
Ik heb er ook zin in Maple..
Ja don Vond ik ook een straks plan Als ik ga rijden wat hij zegt kan ik straks makkelijk 1/22 halen
Ja don Vond ik ook een straks plan Als ik ga rijden wat hij zegt kan ik straks makkelijk 1/22 halen
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Whaha Jordana, jij maakt de naam van Maple wel heel bijzonder
Je kan toch alsnog gaan fietsen?
Gast- Gast
@Alex, je kan toch zo ook een stuk gaan fietsen? Ik vind er geen zak aan, maar dat is persoonlijk, haha..
Gast- Gast
Misschien moet je dan ook maar vertellen welke biecht van jou is? Dat doet het altijd goedSunnyScience schreef:I feel ignored
Heb er nog wel een aantal waarvan ik heel nieuwsgierig ben wie er achter zit...
Wel lekker he, als je doel gehaald is!!
Mijn dagdoel: Zorgen dat ik na het bezoek aan de gyn het ziekenhuis weer uit mag. Helaas kan ik daar weinig zelf aan doen haha...
Gast- Gast
Ja, dat vind ik ook hoor. Had maar al te graag één van die zwangere biechtjes geweest, maar helaas, die situatie is er nu even niet naar._Donnaa schreef:Verdikkeme Maple!
Gast- Gast
Als ik en huisje heb en het lijkt je leuk dan mag je altijd langskomenJordana schreef:
Gast- Gast
@Alex: Wat raar dat ze gewoon afbellen zeg?!
Ff de stad in voor klei dan maar? Heb je nu vast nodig
Ff de stad in voor klei dan maar? Heb je nu vast nodig
Gast- Gast
Ik ben net even buiten geweest.. My god is nu al warm..
Ah Maple ik dacht even dat we erachter waren wie de eerste zwangere is..
Ah Maple ik dacht even dat we erachter waren wie de eerste zwangere is..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Zou het ook heel leuk vinden voor jou! (als is zwanger zijn helemaal niet zo leuk als ze je doen geloven)Maple schreef:Ik zou het ook heel leuk voor mezelf vinden
Gast- Gast
ProudMama schreef:Misschien moet je dan ook maar vertellen welke biecht van jou is? Dat doet het altijd goedSunnyScience schreef:I feel ignored
Uhm ik heb nog niet echt gebiecht hier, ja heeeeeeel lang terug een keer misschien!
Maar ik sta niet in het flitsbiecht-topic.
Ik heb alleen maar reden op af en toe heel blij te reageren (zit beter in mijn vel dan paar maanden terug, psych etc.).
Gast- Gast
Ik ook!! Ben nog nooit in D. geweest trouwens, dus ben dubbel benieuwdJordana schreef: Ik heb er ook zin in Maple..
Gast- Gast
D als in eiland? Is leuk hier!!Maple schreef:Ik ook!! Ben nog nooit in D. geweest trouwens, dus ben dubbel benieuwdJordana schreef: Ik heb er ook zin in Maple..
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: