Dagcafé
+20
Try
Zwerver
Bimbam
Burn
Happydobby
VeryCherry
Minx
Jordana
Chocolate Cookie
Moezie
Atelier Madame
Oasis
Flippin' Bitch
Mamasapje
ExpressoB
May
Merai
Sjaantje
Suus
Zwoesj
24 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
_Donnaa schreef:Geen idee, hij vraagt me wat ik leuk vind om te doen, maar ik weet het niet..
Midgetgolfen
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, meestal zijn dat soort dingen voorgekomen uit uitjes met vrienden enzo.. In een grote groep..Merai schreef:_Donnaa schreef:Ja, best wel woei, want ik heb nog nooit een echte date gehad!Merai schreef:_Donnaa schreef:Hij heeft me zojuist officieel mee uit gevraagd!
Woei
Niet? Vind jou juist altijd erg daterig overkomen hier Maar wanneer, wat, waar, hoe? Vertel
Heb nooit echt 1 op 1 gedate.. Ja toen ik 14 was
Gast- Gast
Merai schreef:
Kennelijk verbaast het hem, of juist niet maar overvalt het hem. Ik weet het niet? Heb je het hem al gevraagd?
Nee, want ik zou niet weten hoe ik dat moet vragen. Hij moet maar eerst eens reageren. Misschien doet ie dat morgen? Vind het gewoon weird.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:
Kennelijk verbaast het hem, of juist niet maar overvalt het hem. Ik weet het niet? Heb je het hem al gevraagd?
Nee, want ik zou niet weten hoe ik dat moet vragen. Hij moet maar eerst eens reageren. Misschien doet ie dat morgen? Vind het gewoon weird.
Gewoon 'waarom reageer je nu niet meer?' Het is ook wel weird..
Merai- Ratel
Alex schreef:ABE, dat is wel heel eerlijk. De waarheid is hard, misschien kan hij daar niet zo best mee omgaan?
Hij begon er al mee dat hij mijn geheim vast niet mocht weten. Dus ik had al zoiets van "Dat is dus echt geen geheim". Dus ja... Het is wel heel eerlijk, maar goed kan er moeilijk over liegen. En het was makkelijk om te zeggen, omdat het nu niet meer speelt.
Gast- Gast
Nou meiden, ik wacht morgen nog even af en dan zie ik wel. Voor nu wens ik jullie een goede nachtrust toe. Ik ga mijn bedje opzoeken.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Nou meiden, ik wacht morgen nog even af en dan zie ik wel. Voor nu wens ik jullie een goede nachtrust toe. Ik ga mijn bedje opzoeken.
Slaap lekker!
Merai- Ratel
Jij ook lekker slapen Alex
Merai- Ratel
Wie zijn er nu nog over?
Merai- Ratel
Jeeej Reva, ga je me nog een keer vertellen waarom je nou eigenlijk van het forum verdwenen was?
Merai- Ratel
Reva schreef:Omdat ik de klotewijven en zeursnollen erg aanwezig vond/vind de laatste tijd.
Het kwam zo onverwacht! Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wie je bedoelt maar ik ben blij dat je er weer bent!
Merai- Ratel
Ik ben net wakker geworden en kan niet meer slapen. Ik heb het warm en zweet me kapot.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ben net wakker geworden en kan niet meer slapen. Ik heb het warm en zweet me kapot.
Vervelend! Kun je niet iets uittrekken? Of een raam open?
Merai- Ratel
Heb de raam in onze slaapkamer al open gezet maar ik vrees dat ik toch echt ziek begin te worden...
Gast- Gast
Ik weet ook even niet wie je bedoelt maar +1Merai schreef:Reva schreef:Omdat ik de klotewijven en zeursnollen erg aanwezig vond/vind de laatste tijd.
Het kwam zo onverwacht! Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wie je bedoelt maar ik ben blij dat je er weer bent!
Gast- Gast
Storm schreef:Heb de raam in onze slaapkamer al open gezet maar ik vrees dat ik toch echt ziek begin te worden...
Dat klinkt vervelend!
Merai- Ratel
Ik ben ook verkouden en rillerig nu Storm.. jij ook las ik!
Zit nu op mijn werk, nachtdienst tot 8 uur... pfff...
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Mamasapje schreef:Ik ben ook verkouden en rillerig nu Storm.. jij ook las ik!
Dat lijkt me zo zwaar!
Merai- Ratel
Ik ga mijn bedje maar weer eens opzoeken, welterusten voor de nog wakkere onder jullie
Merai- Ratel
Merai schreef:Mamasapje schreef:Ik ben ook verkouden en rillerig nu Storm.. jij ook las ik!
Dat lijkt me zo zwaar!
Is het ook wel want ik combineer het met dagdiensten... dus voor je in je ritme zit moet je alweer overdag werken. Ik werkte gisternacht en deze nacht dan tot 8 uur. Ik moet alleen dalijk ook weer om 12.30 aanwezig zijn voor een training. Dus maar heel kort even bijslapen. Als het goed is duurt dat maar 2 uurtjes en daarna heb ik thuis 3 kindjes die aandacht nodig hebben. Vanavond dan maar vroeg naar bedje, dinsdag weer om 10 uur beginnen met de dagdienst.
Ik heb me overigens prima vermaakt vannacht door eindexamens te maken van dit jaar. Voor geschiedenis had ik een 6.8 gehaald en voor wiskunde een een 6-je.. Ik moet zeggen dat ik dat zo'n 10 jaar na mijn eigen examens nog best knap vind haha... & tijdverdrijf:)
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: