Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+20
Try
Zwerver
Bimbam
Burn
Happydobby
VeryCherry
Minx
Jordana
Chocolate Cookie
Moezie
Atelier Madame
Oasis
Flippin' Bitch
Mamasapje
ExpressoB
May
Merai
Sjaantje
Suus
Zwoesj
24 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:26

Merai schreef:Trusten Alex en zusje!

Dit staat er dan weer heel grappig Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 11:27

Mama_van2 schreef:Nee, ik twijfel geen moment aan mezelf. Ik weet wie ik ben, wat zij heeft gezegd en gedaan zegt meer dan genoeg over haar dat over mij.

(nu is het nog een lang verhaal geworden haha maar het is ook moeilijk om het kort uit te leggen)

Heel goed! En een lang verhaal is niet erg toch Wink Logisch maar wel vervelend dat het soms invloed heeft op je relatie, hopelijk kunnen jullie er goed over praten.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:28

Angel Blue Eyes schreef:Wat een akeligheid, die schoonmoeder. Wat moet je daar dan toch mee? En dan je moeder ook nog verplichten om het contact met haar kleinkind te verbreken? Tssss!

Akelig is ze zeker. Ik ben er sinds gisteren ook van overtuigd dat ze geestelijk echt niet in orde is. Ze moet haast wel een stoornis o.d. hebben anders handel je niet zo. Haar eigen moeder mag niet meer langskomen omdat ze nog contact met ons heeft ....? Ze is echt gestoord.

Gast
Gast

Merai schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Ik denk dat ik ook maar eens ga slapen. laughcry

Bedenk me nu dat ik niet meer op je pens heb gereageerd, maar dat komt omdat ik me weinig kan voorstellen bij een pens bij jou. Als hij er zit is het vast een lief pensje smile Slaap lekker!

Nou hij is wel lekker zacht. En als ik voorover val, dan doe ik me niet zo'n pijn. :P Hij zit goed in de weg, haha.

Gast
Gast

Hij heeft me zojuist officieel mee uit gevraagd! bounce

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 11:28

Alex schreef:
Merai schreef:Trusten Alex en zusje!

Dit staat er dan weer heel grappig Laughing

Haha ja inderdaad smile Komt toch doordat Bert opeens verdwenen is Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 11:28

_Donnaa schreef:Hij heeft me zojuist officieel mee uit gevraagd! bounce

Woei Very Happy
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 11:29

Mama_van2 schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Wat een akeligheid, die schoonmoeder. Wat moet je daar dan toch mee? En dan je moeder ook nog verplichten om het contact met haar kleinkind te verbreken? Tssss!

Akelig is ze zeker. Ik ben er sinds gisteren ook van overtuigd dat ze geestelijk echt niet in orde is. Ze moet haast wel een stoornis o.d. hebben anders handel je niet zo. Haar eigen moeder mag niet meer langskomen omdat ze nog contact met ons heeft ....? Ze is echt gestoord.

Dat kan ook bijna niet anders, maar dat maakt het niet minder erg wat ze doet. Bah!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 11:29

Angel Blue Eyes schreef:
Merai schreef:

Bedenk me nu dat ik niet meer op je pens heb gereageerd, maar dat komt omdat ik me weinig kan voorstellen bij een pens bij jou. Als hij er zit is het vast een lief pensje smile Slaap lekker!

Nou hij is wel lekker zacht. En als ik voorover val, dan doe ik me niet zo'n pijn. :P Hij zit goed in de weg, haha.

Goed zo, gewoon de voordelen benadrukken Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:29

Mama_van2 schreef:

Nou inderdaad. Als je problemen hebt met anderen, dan heb alleen jij problemen met een ander en kun je anderen niet verplichten om ook problemen te hebben met anderen. Word niet goed van dergelijk kinderachtig gedrag. En trouwens, welke moeder belt pas na 1.5 week om te vragen hoe het met haar kleinkind is? Daar ben je toch wel eerder bij, of niet dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:30

We kunnen er goed over praten. Het is gewoon klote dat deze situatie bovenop alle ellende en zorgen rondom M.ara komen. Ze maakt het allemaal nog wat erger. Gelukkig denken mijn vriend en ik er hetzelfde over en lachen we er soms ook wel om, omdat we haar gedachte echt niet kunnen begrijpen. Over die meters dikke dossiers lachen we ook maar om, zou ze weleens willen zijn :P kan me niet voorstellen dat hij die namelijk heeft.

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 11:32

Mama_van2 schreef:We kunnen er goed over praten. Het is gewoon klote dat deze situatie bovenop alle ellende en zorgen rondom M.ara komen. Ze maakt het allemaal nog wat erger. Gelukkig denken mijn vriend en ik er hetzelfde over en lachen we er soms ook wel om, omdat we haar gedachte echt niet kunnen begrijpen. Over die meters dikke dossiers lachen we ook maar om, zou ze weleens willen zijn :P kan me niet voorstellen dat hij die namelijk heeft.

Ik begrijp heel goed dat het er bovenop komt, het is op zichzelf staand al heel erg ingrijpend en als je zoiets meemaakt als jullie met M. is dat wel het laatste dat je erbij kunt gebruiken! Goed dat jullie er over kunnen praten en lachen! Ik zou dan zo iemand zijn die vraagt om die dossiers, gewoon om te kijken hoever ze gaat in haar leugens, maar dat is natuurlijk ook niet de manier Twisted Evil
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:33

Merai schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Merai schreef:

Zit me net te bedenken dat hij ook kan dienen als skippiebal. Very Happy

Trouwens, zit nog wel met een vraagje voor het slapengaan. Ik was vandaag met een vriend aan het appen. We hadden het over liefde, oud willen worden met iemand etc. Ik gaf aan geen energie te willen steken in een relatie waarvan ik weet dat ik met de persoon niet oud wil worden. Hij vroeg of ik dat gevoel weleens voor iemand had gehad en of hij dan ook mocht weten wie die personen waren. Dus ik netjes drie namen genoemd, incl. zijn naam. Sindsdien zegt hij helemaal niets meer.... Wat is dat dan? nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:33

Klopt, ze belde pas na 1,5 week ziekenhuis opname om te vragen hoe het ging. Toen is mijn vriend wel uit zijn dak gegaan aan de telefoon. Puur omdat hij zo ontzettend gekwetst was door haar desintresse en het feit dat ze wel tijd had om bij haar nieuwe lover te zijn i.p.v bij haar zoon met zijn kind op de IC. Haar antwoord hierop was dat M.ara er toch niets aan had als ze was gekomen ? Duh, M.ara misschien niet nee maar je zoon misschien wel ?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:34

Jeej! Superleuk!

Gast
Gast

Merai schreef:

Woei Very Happy
Ja, best wel woei, want ik heb nog nooit een echte date gehad! :shock:

Gast
Gast

ABE, ooojee misschien een gevoelige plek bij hem geraakt ?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:35

Alex schreef:

Jeej! Superleuk!

Leuk ! Wat gaat jullie doen ?

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 11:35

Angel Blue Eyes schreef:
Merai schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Merai schreef:

Zit me net te bedenken dat hij ook kan dienen als skippiebal. Very Happy

Trouwens, zit nog wel met een vraagje voor het slapengaan. Ik was vandaag met een vriend aan het appen. We hadden het over liefde, oud willen worden met iemand etc. Ik gaf aan geen energie te willen steken in een relatie waarvan ik weet dat ik met de persoon niet oud wil worden. Hij vroeg of ik dat gevoel weleens voor iemand had gehad en of hij dan ook mocht weten wie die personen waren. Dus ik netjes drie namen genoemd, incl. zijn naam. Sindsdien zegt hij helemaal niets meer.... Wat is dat dan? nerd

Haha smile

Kennelijk verbaast het hem, of juist niet maar overvalt het hem. Ik weet het niet? Heb je het hem al gevraagd? smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:36

Mama_van2 schreef:ABE, ooojee misschien een gevoelige plek bij hem geraakt ?

Sja, dat denk ik. Maar weet niet goed hoe ik zijn instant radiostilte moet opvatten. Het is iets wat vroeger heeft gespeeld, in de tijd dat we een relatie hadden, maar niet zo zeer op dit moment aan de orde. Dat had ik ook gezegd, maar ja.

Top Donnaaa! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:36

Geen idee, hij vraagt me wat ik leuk vind om te doen, maar ik weet het niet.. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 11:36

_Donnaa schreef:
Merai schreef:

Woei Very Happy
Ja, best wel woei, want ik heb nog nooit een echte date gehad! :shock:

Niet? Vind jou juist altijd erg daterig overkomen hier Very Happy Maar wanneer, wat, waar, hoe? Vertel smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:37

ABE, dat is wel heel eerlijk. De waarheid is hard, misschien kan hij daar niet zo best mee omgaan?

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 11:37

Mama_van2 schreef:Klopt, ze belde pas na 1,5 week ziekenhuis opname om te vragen hoe het ging. Toen is mijn vriend wel uit zijn dak gegaan aan de telefoon. Puur omdat hij zo ontzettend gekwetst was door haar desintresse en het feit dat ze wel tijd had om bij haar nieuwe lover te zijn i.p.v bij haar zoon met zijn kind op de IC. Haar antwoord hierop was dat M.ara er toch niets aan had als ze was gekomen ? Duh, M.ara misschien niet nee maar je zoon misschien wel ?

Goed van je vriend dat hij het heeft uitgesproken naar haar. Wat een stom wijf!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:37

Meiden, ik ga ook maar eens slapen. De wekker gaat weer om 07.00 Sleep Ik kom morgen weer verder kletsen, gezellig hier ! Slaap lekker allemaal.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: