Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+20
Try
Zwerver
Bimbam
Burn
Happydobby
VeryCherry
Minx
Jordana
Chocolate Cookie
Moezie
Atelier Madame
Oasis
Flippin' Bitch
Mamasapje
ExpressoB
May
Merai
Sjaantje
Suus
Zwoesj
24 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:02

Mama_van2 schreef:Wat gaan jullie snel zeg haha .... Jullie zijn een stel schatten door dat te zeggen, doet me goed. Ik ben ook heeeeeel blij dat ik haar moeder mag zijn, zou niet anders willen I love you

Maare Alex, wat een lijntje, je ziet er echt goed uit.

Natuurlijk zou je niet anders willen! Je bent supermama!

Dank je wel voor je complimentje, dat doet mij dan weer goed smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:03

Dat weet ik en dat voelt goed. In werkelijkheid maken we het namelijk weleens anders mee. Zolang we zelf maar weten dat we vol voor haar gaan en natuurlijk voor S.
En als ik dan hier toch nog even trots mag zijn. M. heeft vandaag meedere keren van de salontafel naar de bank overgestapt met 1 handje. Zo er nu hou ik er over op
👅

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:03

Merai schreef:
Alex schreef:
Dat weet ik dus niet precies. Aan de ene kant vind ik het wel een mooie foto, op deze foto zie ik dan weer wel dat ik best slank ben en ik vind het jurkje ook ge-wel-dig, maar ik weet niet ... misschien is het inderdaad de manier waarop ik kijk dat het 't net niet is.

Dat mag ook toch? Zijn er veel foto's gemaakt?

Ik heb 117 foto's gekregen van de fotograaf en er zijn er 6 die eventueel wel leuk zouden kunnen zijn. Er is er GEEN die eruit springt voor me, echt heel jammer.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:04

Mama_van2 schreef:Dat weet ik en dat voelt goed. In werkelijkheid maken we het namelijk weleens anders mee. Zolang we zelf maar weten dat we vol voor haar gaan en natuurlijk voor S.
En als ik dan hier toch nog even trots mag zijn. M. heeft vandaag meedere keren van de salontafel naar de bank overgestapt met 1 handje. Zo er nu hou ik er over op
👅

Superknap! cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:05

Echt Alex, ik meen het, je bent een ontzettend mooie vrouw. Het rode jurkje staat je echt heel goed en je make up staat er heel mooi bij. Jammer dat er geen 1 foto echt voor je uitspringt, jammer is dat dan hé. Kan je nog meer foto's laten zien ?

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 11:08

Mama_van2 schreef:Dat weet ik en dat voelt goed. In werkelijkheid maken we het namelijk weleens anders mee. Zolang we zelf maar weten dat we vol voor haar gaan en natuurlijk voor S.
👅

Het verbaast me dat je dat in de werkelijkheid anders meemaakt, hebben die mensen dan zo'n bord voor hun kop? Evil or Very Mad
Je mag hier altijd trots komen vertellen, volgens mij is iedereen stiekem ook een beetje trots op die kleine (en grote!) kanjer van jullie! Wat gaat M. ontzettend vooruit zeg!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 11:09

Alex schreef:
Merai schreef:
Alex schreef:
Dat weet ik dus niet precies. Aan de ene kant vind ik het wel een mooie foto, op deze foto zie ik dan weer wel dat ik best slank ben en ik vind het jurkje ook ge-wel-dig, maar ik weet niet ... misschien is het inderdaad de manier waarop ik kijk dat het 't net niet is.

Dat mag ook toch? Zijn er veel foto's gemaakt?

Ik heb 117 foto's gekregen van de fotograaf en er zijn er 6 die eventueel wel leuk zouden kunnen zijn. Er is er GEEN die eruit springt voor me, echt heel jammer.

Dat is wel heel jammer ja! Ben stiekem wel benieuwd naar de rest van de foto's smile

Edit: Zie nu de foto van jou en A. in het lepeltopic, wat straal je daar! I love you
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:10

Deze twee kunnen er ook nog wel mee door, hoewel ik de tweede een beetje vreemd vind omdat het mijn eigen hand is die de lippenstift vasthoudt, maar het lijkt of iemand anders 'm vast heeft. Snap je wat ik bedoel?

Laatst aangepast door Alex op zo 29 mei 2011 - 11:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:11

Eehm ja, die mensen zijn echt zegmaar gerust gestoord. Het erge hiervan is dat het mijn schoonouders zijn. Echt heel erg voor mijn vriend en kwetsend. Gisteren is er weer het 1 en ander gezegd en dat kan gewoon niet meer door de beugel. Je wil jezelf niet druk maken, het naast je neer leggen maar eerlijk is eerlijk, het doet gewoon wel pijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:12

Jeetje, mama_van2, wat erg dat je schoonouders zo zijn. Zeker ook voor je vriend moet dat moeilijk zijn. Hoe gaat hij ermee om?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:13

Die bovenste Alex, die vind ik echt heel mooi, je straalt ! De onderste foto vind ik persoonlijk wat minder mooi omdat je hand en zo dichtbij opstaat. Is dat jurkje trouwens van de h&m ? Dan heb ik hem in het beige in de kast hangen, heb hem nog niet gedragen.

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 11:13

Alex schreef:Deze twee kunnen er ook nog wel mee door, hoewel ik de tweede een beetje vreemd vind omdat het mijn eigen hand is die de lippenstift vasthoudt, maar het lijkt of iemand anders 'm vast heeft. Snap je wat ik bedoel?

*

*

Ik vind ze beide erg mooi, die bovenste springt er wel echt uit! Ik snap wel wat je bedoelt met die hand maar vind het niet storend.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 11:14

Mama_van2 schreef:Eehm ja, die mensen zijn echt zegmaar gerust gestoord. Het erge hiervan is dat het mijn schoonouders zijn. Echt heel erg voor mijn vriend en kwetsend. Gisteren is er weer het 1 en ander gezegd en dat kan gewoon niet meer door de beugel. Je wil jezelf niet druk maken, het naast je neer leggen maar eerlijk is eerlijk, het doet gewoon wel pijn.

Wat erg zeg! Ik kan me voorstellen dat dat heel veel pijn doet. Wil je kwijt wat ze erover zeggen dan? Grr.. word er gewoon plaatsvervangend boos om!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:15

Mama_van2 schreef:Die bovenste Alex, die vind ik echt heel mooi, je straalt ! De onderste foto vind ik persoonlijk wat minder mooi omdat je hand en zo dichtbij opstaat. Is dat jurkje trouwens van de h&m ? Dan heb ik hem in het beige in de kast hangen, heb hem nog niet gedragen.

Klopt, het jurkje is van de H&M!

Wat jij hebt bij de onderste foto heb ik dus ook. Ik denk dat ie vanuit een verkeerde hoek genomen is ofzo, ik vind het echt jammer want het idee was wel leuk.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:19

Die lippenstiftfoto moet je bijknippen dat je alleen de vingers nog ziet; dan issie veel mooier!

Ik ga proberen te slapen... Trusten!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:19

Zusje, bedankt voor de tip! Ik zal het proberen!

Dames, ik kan mijn ogen amper openhouden. Ik ga mijn bed in.

Weltrusten!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:20

Alex schreef:Jeetje, mama_van2, wat erg dat je schoonouders zo zijn. Zeker ook voor je vriend moet dat moeilijk zijn. Hoe gaat hij ermee om?

Niet. Het is een heel lang verhaal, even kort gezegd. In aug. is M.ara opgenomen in B.reda met 24 insulten per dag. Ze lag hier 1 week en moest toen over naar de IC in Rotterdam omdat ze aan de topzorg zaten en ze aan de beademing moest. M.ara heeft 5 dagen op de IC gelegen, daarna is ze 2 weken naar de medium care gegaan. Mijn schoonouders hebben ons pas voor de eerste keer gebeld om de 6e dag dat M.ara in Rotterdam lag. Ondertussen zat mijn schoonmoeder wel een weekend bij haar nieuwe vriend. (Ze heeft een lat-relatie ondanks dat ze getrouwd is met mijn schoonvader). Ze zijn niet langs gekomen,hebben ons niet gebeld, geen kaartje gestuurd,helemaal niets.

Op de 6e dag is mijn vriend helemaal uit zijn dak gegaan aan de telefoon toen zijn moeder dus voor de eerste keer in 1,5 week ziekenhuis opname belde. Ze heeft toen de hoorn op de haal gegooid en daarna heeft ze nooit niets meer van zichzelf laten horen. Ze heeft nooit meer gebeld, nooit meer gevraags hoe het met M.ara gaat, hoe het met haar zoon gaat, het het met S.enna gaat, wat de diagnose en levensverwachting van M.ara is, ga zo maar door, ze weet helemaal niets af van M.ara en het interreseerd haar helemaal niets.

Nu belde gisteren de oma van mijn vriend (de moeder van zijn moeder) en zijn oma vertelde dat ze niet meer welkom is bij haar eigen dochter (mijn schoonmoeder dus) omdat ze nog contact heeft met ons. Het arme mensje van 80 weet nu niet meer wat ze moet doen. Ze wordt door mijn schoonmoeder opgezet tegen ons terwijl wij dus echt helemaal niets verkeerd hebben gedaan.

Zo zijn er nog een heleboel dingen gebeurd en gezegd door mijn schoonmoeder die echt niet door de beugel kunnen. M.ara was net 1 week terug van 5 weken ziekenhuis en ze heeft mij allerlei mailtjes gestuurd waarin erge dingen stonden over mijn vriend. Dat is bang van hem moest zijn, dat hij meters dikke dossiers had bij de Riagg en wat allemaal wel niet meer. Ontzettend triest allemaal. Wel pijnlijk, onze relatie lijd hier ondanks dat we dat niet willen er toch weleens onder.

Laatst aangepast door Mama_van2 op zo 29 mei 2011 - 11:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:20

Nu zitten we alweer bijna 2 uren te chatten.. angel

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 11:22

Trusten Alex en zusje!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 11:23

Mama_van2 schreef:
Alex schreef:Jeetje, mama_van2, wat erg dat je schoonouders zo zijn. Zeker ook voor je vriend moet dat moeilijk zijn. Hoe gaat hij ermee om?

*

Pff wat een verhaal. Onvoorstelbaar dat een moeder dat haar kind kan aandoen! Ik weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen, ik hoop alleen dat jullie nooit aan jezelf gaan twijfelen hierdoor! hug

Edit: Zie nu je edit, wat een triest geval. Die heeft kennelijk nog een heleboel te leren.

Laatst aangepast door Merai op zo 29 mei 2011 - 11:25; in totaal 1 keer bewerkt
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:24

Ik denk dat ik ook maar eens ga slapen. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:25

Nee, ik twijfel geen moment aan mezelf. Ik weet wie ik ben, wat zij heeft gezegd en gedaan zegt meer dan genoeg over haar dat over mij.

(nu is het nog een lang verhaal geworden haha maar het is ook moeilijk om het kort uit te leggen)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:26

Wat een akeligheid, die schoonmoeder. Wat moet je daar dan toch mee? En dan je moeder ook nog verplichten om het contact met haar kleinkind te verbreken? Tssss!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:26

Jeetje, mama_van2, wat een verhaal. Wat een misselijk mens is die schoonmoeder van jou. En het zet jullie relatie dan ook nog eens onder druk, terwijl jullie je ook al druk maken om M.ara en er zo goed mogelijk proberen te zijn voor S.enna ... Wat moeilijk voor jullie. Dagcafé - Pagina 17 699888

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 11:26

Angel Blue Eyes schreef:Ik denk dat ik ook maar eens ga slapen. laughcry

Bedenk me nu dat ik niet meer op je pens heb gereageerd, maar dat komt omdat ik me weinig kan voorstellen bij een pens bij jou. Als hij er zit is het vast een lief pensje smile Slaap lekker!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud