Dagcafé
+20
Try
Zwerver
Bimbam
Burn
Happydobby
VeryCherry
Minx
Jordana
Chocolate Cookie
Moezie
Atelier Madame
Oasis
Flippin' Bitch
Mamasapje
ExpressoB
May
Merai
Sjaantje
Suus
Zwoesj
24 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Eerlijk? Ik vind het jurkje (en het lichaam erin) echt prachtig, ik vind je er alleen een beetje verdrietig opstaan, dat vind ik jammer.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ben je mooi Alex, heel mooi figuur ook. Alleen je kijkt niet alsof je je heel erg goed voelt, en dat is jammer.
Gast- Gast
Mamavan2, ik vind jouw onderschrift zo mooi, echt ontroerend! Vergeet het steeds te zeggen, maar bij deze
Merai- Ratel
Merai schreef:Mamavan2, ik vind jouw onderschrift zo mooi, echt ontroerend! Vergeet het steeds te zeggen, maar bij deze
Wat lief van je ! Het omvat voor mij alles wat ik voor haar voel.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Vind je dat ? Ik vind haar juist 'zwoel' kijken, beetje mysterieus.
Misschien is het mijn interpretatie doordat ik weet dat ze niet lekker in haar vel zit maar ik zie eerder verdriet.
Edit: Wat vind je er zelf van?
Laatst aangepast door Merai op zo 29 mei 2011 - 10:54; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
Mama_van2 schreef:Merai schreef:Mamavan2, ik vind jouw onderschrift zo mooi, echt ontroerend! Vergeet het steeds te zeggen, maar bij deze
Dat kan ik me helemaal voorstellen, en dat maakt je ook tot de fantastische moeder die je bent!
Merai- Ratel
Merai schreef:Mama_van2 schreef:Vind je dat ? Ik vind haar juist 'zwoel' kijken, beetje mysterieus.
Misschien is het mijn interpretatie doordat ik weet dat ze niet lekker in haar vel zit maar ik zie eerder verdriet.
Nou, waarom jat je mijn zinnen?
Gast- Gast
Merai schreef:Mama_van2 schreef:Merai schreef:Mamavan2, ik vind jouw onderschrift zo mooi, echt ontroerend! Vergeet het steeds te zeggen, maar bij deze
Dat kan ik me helemaal voorstellen, en dat maakt je ook tot de fantastische moeder die je bent!
En Mara is echt gezegend met jou als moeder.
Gast- Gast
Merai schreef:Mama_van2 schreef:Vind je dat ? Ik vind haar juist 'zwoel' kijken, beetje mysterieus.
Whaha, nou ik moest dus naar een punt opzij/achter de fotograaf kijken met mijn mond open maar niet lachen. Daarbij was het freezing, dus ik had het niet bepaald naar mijn zin Dus jullie kunnen allebei ergens wel gelijk hebben.
Gast- Gast
Dat zou natuurlijk kunnen. Ik wist niet dat ze nu niet lekker in haar vel zit. Misschien ga je er dan inderdaad met andere ogen naar kijken. Ik kom ook maar even ongevraagd binnen vallen in dit topic
Gast- Gast
Isabella schreef:Merai schreef:Mama_van2 schreef:Vind je dat ? Ik vind haar juist 'zwoel' kijken, beetje mysterieus.
Nou, waarom jat je mijn zinnen?
Omdat ik eigenlijk een dief ben
Merai- Ratel
Isabella schreef:Merai schreef:Mama_van2 schreef:Merai schreef:Mamavan2, ik vind jouw onderschrift zo mooi, echt ontroerend! Vergeet het steeds te zeggen, maar bij deze
En Mara is echt gezegend met jou als moeder.
Helemaal mee eens!
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Dat zou natuurlijk kunnen. Ik wist niet dat ze nu niet lekker in haar vel zit. Misschien ga je er dan inderdaad met andere ogen naar kijken. Ik kom ook maar even ongevraagd binnen vallen in dit topic
Ik heb ook nog nooit gevraagd of ik hier binnen mocht vallen hoor Leuk dat je er bent!
Merai- Ratel
Merai schreef:
Dat weet ik dus niet precies. Aan de ene kant vind ik het wel een mooie foto, op deze foto zie ik dan weer wel dat ik best slank ben en ik vind het jurkje ook ge-wel-dig, maar ik weet niet ... misschien is het inderdaad de manier waarop ik kijk dat het 't net niet is.
Gast- Gast
Alex schreef:Merai schreef:Mama_van2 schreef:Vind je dat ? Ik vind haar juist 'zwoel' kijken, beetje mysterieus.
Whaha, nou ik moest dus naar een punt opzij/achter de fotograaf kijken met mijn mond open maar niet lachen. Daarbij was het freezing, dus ik had het niet bepaald naar mijn zin Dus jullie kunnen allebei ergens wel gelijk hebben.
Maar los van die hele discussie hoop ik dat je oppikt dat iedereen hier stunned is door je mooie figuur
Merai- Ratel
Alex schreef:Merai schreef:
Dat weet ik dus niet precies. Aan de ene kant vind ik het wel een mooie foto, op deze foto zie ik dan weer wel dat ik best slank ben en ik vind het jurkje ook ge-wel-dig, maar ik weet niet ... misschien is het inderdaad de manier waarop ik kijk dat het 't net niet is.
Dat mag ook toch? Zijn er veel foto's gemaakt?
Merai- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Hoi!
Mijn haar is weer zonder uitgroei.
Mooie foto, Alex!
Dat vraagt om een foto
Merai- Ratel
Wat gaan jullie snel zeg haha .... Jullie zijn een stel schatten door dat te zeggen, doet me goed. Ik ben ook heeeeeel blij dat ik haar moeder mag zijn, zou niet anders willen
Maare Alex, wat een lijntje, je ziet er echt goed uit.
Gast- Gast
Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Hoi!
Mooie foto, Alex!
Dat vraagt om een foto
Niet vanavond. Ik ben make-uploos en ik voel me een .
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Wat gaan jullie snel zeg haha .... Jullie zijn een stel schatten door dat te zeggen, doet me goed. Ik ben ook heeeeeel blij dat ik haar moeder mag zijn, zou niet anders willen
Blij dat het je goed doet! Als je er ooit aan twijfelt kom je dit forum maar doorlezen volgens mij is iedereen hier vol respect over hoe jullie ermee omgaan (en terecht!)
Merai- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Hoi!
Mooie foto, Alex!
Dat vraagt om een foto
Niet vanavond. Ik ben make-uploos en ik voel me een .
Komt dat door je roze krulletjes?
Merai- Ratel
Merai schreef:
Komt dat door je roze krulletjes?
Nee, door mijn pens die in de weg hangt.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: