Dagcafé
+20
Try
Zwerver
Bimbam
Burn
Happydobby
VeryCherry
Minx
Jordana
Chocolate Cookie
Moezie
Atelier Madame
Oasis
Flippin' Bitch
Mamasapje
ExpressoB
May
Merai
Sjaantje
Suus
Zwoesj
24 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Alle dames met vriend/man kunnen toch een potje van thuis meenmen? Of heb je liever vers?
Gast- Gast
Ik ben altijd vooral bang dat ik uit zo'n stoel glij. Wat een drama is dat...
Mijn man vind ze 'mensonterend'
Gast- Gast
Als het maar glijdt.Reva schreef:Alle dames met vriend/man kunnen toch een potje van thuis meenmen? Of heb je liever vers?
Gast- Gast
Ja zeg, dat glijklaar maken kunnen wij vrouwen ook, hoor.Smikkell schreef:Ow, maar Maple, daarmee kunnen we wel die glijbaan glijklaar mee maken. Hebben wie die zeep ook niet nodig. Ik denk alleen dat we te weinig mannelijke forummers hebben voor die hele glijbaan.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Voor anderenMerai schreef:Smikkell schreef:Ow, ik moet echt gaan slapen.Zit hier al 2 uur met nog steeds lege evaluaties
Van het weekend? Genoeg om trots op te zijn toch? Als je het op hebt geschreven kun je met een gerust hart gaan (proberen te) slapen
Oh.. moet het morgen af?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Morgen inleverenMerai schreef:Smikkell schreef:Voor anderenMerai schreef:Smikkell schreef:Ow, ik moet echt gaan slapen.Zit hier al 2 uur met nog steeds lege evaluaties
Van het weekend? Genoeg om trots op te zijn toch? Als je het op hebt geschreven kun je met een gerust hart gaan (proberen te) slapen
Oh.. moet het morgen af?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik ben altijd vooral bang dat ik uit zo'n stoel glij. Wat een drama is dat...
Vrouwonterend dus, hij heeft makkelijk praten Maar ik snap wat je bedoelt, het lijkt me niet het leuke gedeelte aan kinderen krijgen!
Merai- Ratel
Bah, ik moet nog afwassen
Krijg een eter morgen, kan moeilijk zeggen pak maar een krant en een plastic vork
Krijg een eter morgen, kan moeilijk zeggen pak maar een krant en een plastic vork
Gast- Gast
Smikkell schreef:Morgen inleverenMerai schreef:Smikkell schreef:Voor anderenMerai schreef:Smikkell schreef:Ow, ik moet echt gaan slapen.Zit hier al 2 uur met nog steeds lege evaluaties
Oh.. moet het morgen af?
Dan zou ik er toch maar even wat aan gaan doen
Merai- Ratel
Maple schreef:Ja zeg, dat glijklaar maken kunnen wij vrouwen ook, hoor.Smikkell schreef:Ow, maar Maple, daarmee kunnen we wel die glijbaan glijklaar mee maken. Hebben wie die zeep ook niet nodig. Ik denk alleen dat we te weinig mannelijke forummers hebben voor die hele glijbaan.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik las: Zite hier al 2 uur met lege ovulatiesSmikkell schreef:Ow, ik moet echt gaan slapen.Zit hier al 2 uur met nog steeds lege evaluaties
Dat heb je als je zwanger bent, dan zie je dingen die er niet zijn.
Gast- Gast
Reva schreef:Bah, ik moet nog afwassen
Dat kan je wel zeggen, ik denk alleen dat je het maar één keer kan zeggen
Merai- Ratel
O, die inwendige onderzoeken zijn vooral bedoeld om te zorgen dat die kinderen binnen blijvenMerai schreef:ProudMama schreef:Ik ben altijd vooral bang dat ik uit zo'n stoel glij. Wat een drama is dat...
Vrouwonterend dus, hij heeft makkelijk praten Maar ik snap wat je bedoelt, het lijkt me niet het leuke gedeelte aan kinderen krijgen!
Gast- Gast
Reva schreef:Bah, ik moet nog afwassen
Je kan ook iets eten waar je geen bord en bestek voor nodig hebt
Gast- Gast
IK.BEN.NIET.ZWANGERAlex schreef:Maple schreef:Ik las: Zite hier al 2 uur met lege ovulatiesSmikkell schreef:Ow, ik moet echt gaan slapen.Zit hier al 2 uur met nog steeds lege evaluaties
Dat heb je als je zwanger bent, dan zie je dingen die er niet zijn.
Gast- Gast
ProudMama schreef:O, die inwendige onderzoeken zijn vooral bedoeld om te zorgen dat die kinderen binnen blijvenMerai schreef:ProudMama schreef:Ik ben altijd vooral bang dat ik uit zo'n stoel glij. Wat een drama is dat...
Ja en dat is dan weer wel belangrijk natuurlijk.. Wel super fijn dat je alweer een paar weken verder bent nu!
Merai- Ratel
Reva schreef:Bedoel je 'yoghurt', Alex?
Merai- Ratel
Dat soort yoghurt heb je geen bestek voor nodig...Reva schreef:Bedoel je 'yoghurt', Alex?
Gast- Gast
Weer thuis. Zijn wezen uiteten en daarna naar de bios geweest(fastf.5)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Gast- Gast
Mijn moeder zei vandaag 'Zooo, ik zie echt aan je taille dat je bent afgevallen zeg'
Hoezeeeee
Hoezeeeee
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: