Dagcafé
+20
Try
Zwerver
Bimbam
Burn
Happydobby
VeryCherry
Minx
Jordana
Chocolate Cookie
Moezie
Atelier Madame
Oasis
Flippin' Bitch
Mamasapje
ExpressoB
May
Merai
Sjaantje
Suus
Zwoesj
24 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Onze afstandbediening (van de TV ) werkte ook op de TV van de buren. Lol dat we hadden! MIsschien...Alex schreef:Ik ben een keer op een 'Ladies Night' geweest en daar kon je dus allerlei genotsknotsen enzo kopen. Er was ook een soort 'ei' bij en die kon je in je vagina doen en je partner kon dan met een afstandsbediening de vibratie regelen. Met een bereik van 50 meter. Wij wilden onze toenmalige buurvrouw er 1 cadeau doen en de afstandsbediening zelf houden
Wie weet..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Ik ben een keer op een 'Ladies Night' geweest en daar kon je dus allerlei genotsknotsen enzo kopen. Er was ook een soort 'ei' bij en die kon je in je vagina doen en je partner kon dan met een afstandsbediening de vibratie regelen. Met een bereik van 50 meter. Wij wilden onze toenmalige buurvrouw er 1 cadeau doen en de afstandsbediening zelf houden
Die zijn wel leuk
Gast- Gast
Ik ga echt helemaal stuk hier...Reva schreef:Het is gewoon vermoeiend om naar te kijken al. Want je hebt de zuignap, daarin zit een trilei. Okee, dan heb je een draadje vanaf de zuignap naar een afstandsbediening van je ei. Dan heb je nog een pompje voor die zuignap. Dan heb je dus je linker en rechterhand al vol..
Maar. Je moet ook nog die zuignap op 1 of ander manier op een dusdanige manier zien te plaatsen dat wanneer je in het pompje knijpt je geen luchtexplosie/blubbergeluid hoort en hij dus niet goed zit. Stom geluid en je voelt niks. En dan zeggen ze nog dat het als orale seks moet voelen Dus je knijpt je de tering in dat pompje en met pech zuigt de boel niet vast en laat ie weer los. Moet je ook weer je afstandsbediening loslaten, terwijl je net in een lekker rtime zat. Dus dan speel je weer even loodgieter met je zuignap plaatsen en ga je weer verder. Om bloedchagrijnig van te worden.
Gast- Gast
Zou het ook werken van U. tot A.?Merai schreef:Smikkell schreef:Onze afstandbediening (van de TV ) werkte ook op de TV van de buren. Lol dat we hadden! MIsschien...Alex schreef:Ik ben een keer op een 'Ladies Night' geweest en daar kon je dus allerlei genotsknotsen enzo kopen. Er was ook een soort 'ei' bij en die kon je in je vagina doen en je partner kon dan met een afstandsbediening de vibratie regelen. Met een bereik van 50 meter. Wij wilden onze toenmalige buurvrouw er 1 cadeau doen en de afstandsbediening zelf houden
Wie weet..
Gast- Gast
Ow, ***, jullie hebben geen TV.Smikkell schreef:Zou het ook werken van U. tot A.?Merai schreef:Smikkell schreef:Onze afstandbediening (van de TV ) werkte ook op de TV van de buren. Lol dat we hadden! MIsschien...Alex schreef:Ik ben een keer op een 'Ladies Night' geweest en daar kon je dus allerlei genotsknotsen enzo kopen. Er was ook een soort 'ei' bij en die kon je in je vagina doen en je partner kon dan met een afstandsbediening de vibratie regelen. Met een bereik van 50 meter. Wij wilden onze toenmalige buurvrouw er 1 cadeau doen en de afstandsbediening zelf houden
Wie weet..
Gast- Gast
+1 Hahahaha!Smikkell schreef:Ik ga echt helemaal stuk hier...Reva schreef:Het is gewoon vermoeiend om naar te kijken al. Want je hebt de zuignap, daarin zit een trilei. Okee, dan heb je een draadje vanaf de zuignap naar een afstandsbediening van je ei. Dan heb je nog een pompje voor die zuignap. Dan heb je dus je linker en rechterhand al vol..
Maar. Je moet ook nog die zuignap op 1 of ander manier op een dusdanige manier zien te plaatsen dat wanneer je in het pompje knijpt je geen luchtexplosie/blubbergeluid hoort en hij dus niet goed zit. Stom geluid en je voelt niks. En dan zeggen ze nog dat het als orale seks moet voelen Dus je knijpt je de tering in dat pompje en met pech zuigt de boel niet vast en laat ie weer los. Moet je ook weer je afstandsbediening loslaten, terwijl je net in een lekker rtime zat. Dus dan speel je weer even loodgieter met je zuignap plaatsen en ga je weer verder. Om bloedchagrijnig van te worden.
Reev, ik krijg bijna medelijden met je
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pfft, mij te lastig, doe mij maar gewoon een man die ik ter plekke instructies kan geven...
Gast- Gast
PM, ik wou nog even hier op reageren (stond nog op mn scherm nadat ik vanmiddag de pc heb achtergelaten):
Totdat ABE het opbiechtte heb ik geen moment gedacht dat het biecht-waardig was Maar ik ben wel blij dat ik nu weet dat ik niet de enige volwassene met deze 'afwijking' ben hahaha!
ProudMama schreef:Jou ook een beetje ja
Had je het ook opgebiecht als ABE het niet had gedaan?
Heb trouwens 4 schattige labeldoekjes liggen hier.
Totdat ABE het opbiechtte heb ik geen moment gedacht dat het biecht-waardig was Maar ik ben wel blij dat ik nu weet dat ik niet de enige volwassene met deze 'afwijking' ben hahaha!
Haha Reva je hebt het er maar druk mee Ik heb hier nog wel een goodiebag liggen met wat producten die sinds mijn vrijgezelle periode voorbij is nooit meer tevoorschijn komen
Merai- Ratel
Stuiterbal schreef:Ik ga naar bed. Ik kiep om en morgen weer vroeg eruit...
slaap lekker allemaal !
Welterusten en rustig aan!
Merai- Ratel
GATVERDAMME, Reva!
Truste, Stuitertje! Had ik al gevraagd of het gister leuk was, trouwens? Zag wel je foto in het fototopic
Truste, Stuitertje! Had ik al gevraagd of het gister leuk was, trouwens? Zag wel je foto in het fototopic
Iemand (ik dacht Donnaa) vond het eruit zien alsof iemand 'ondergeyoghurt' werd...Alex schreef:ProudMama schreef:Die smiley vind ik niet meer leuk...
Welke?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Goodevening ladies!
Haaai! Rook je dat het over seks ging? Vertel eens over gisterenavond
Merai- Ratel
Haha PM, wat een woord. Als je vent zo kijkt terwijl hij je 'onderyoghurt' is er toch mis lijkt me
Merai- Ratel
Ik ga naar bed, meiden. Ik val bijna in slaap hier in de tuin (jaaaaah ik zit nog lekker buiten!) Morgen weer mega-vroeg op want moet naar de orthopeed voor mijn knieën. Zie er wel tegenop maar ben toch ook benieuwd wat hij te zeggen heeft. En ik ben echt helemaal kapot en ik ben nog een zandbeest nu dus ik moet eigenlijk ook nog even flink onder de douche. Blegh, geen zin in want heb er eigenlijk de energie niet meer voor, maar toch maar even doen.
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: