Dagcafé
+20
Try
Zwerver
Bimbam
Burn
Happydobby
VeryCherry
Minx
Jordana
Chocolate Cookie
Moezie
Atelier Madame
Oasis
Flippin' Bitch
Mamasapje
ExpressoB
May
Merai
Sjaantje
Suus
Zwoesj
24 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Ik ben geloof ik nog nooit klaargekomenReva schreef:Nou volgens de expert een gevoel alsof je vagina naar binnen wordt gezogen.
Ik begin nu ook ernstig aan mezelf te twijfelen......
Gast- Gast
Heb ik dat ooit beweerd dan?ProudMama schreef:Maple schreef:Een.... wipwalvis? Een WIPwalvis?
En ik maar denken dat Sjaan een braaf meisje was...
Maar idd een wipwalvis:
maar dan in het geel...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben geloof ik no nooit klaargekomenReva schreef:Nou volgens de expert een gevoel alsof je vagina naar binnen wordt gezogen.
Dat dacht ik op dat moment ook.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Reva; Wie is die expert dan? Die graaf Willem Custhart? Of hoe heette ie? Die van je nachtkastje?
Edwin Gustaaf Wijngaarde bedoel je? Nee, die niet. Het was een seksexpert ofzo.
Gast- Gast
Haha het wordt echt een herhaling van gisterenavond, zie je nou wel dat het leuk was Maar die expert was iemand uit een tv programma dat Persephone aan het kijken was. Een vrouw twijfelde of ze wel echt klaarkwam, waarop de expert (ook een vrouw) ging uitleggen hoe het voelde. Wat dus niet echt herkenbaar klinkt..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Smikkell schreef:Het speelgoed vliegt je hier om de oren..
hahaha en wat voor een speelgoed...... wipwalvis... "stof" zuiger....
Gast- Gast
Op dat moment was ik tandjes aan het poetsen en verhaaltjes aan het voorlezen denk...Merai schreef:Haha het wordt echt een herhaling van gisterenavond, zie je nou wel dat het leuk was Maar die expert was iemand uit een tv programma dat Persephone aan het kijken was. Een vrouw twijfelde of ze wel echt klaarkwam, waarop de expert (ook een vrouw) ging uitleggen hoe het voelde. Wat dus niet echt herkenbaar klinkt..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben geloof ik no nooit klaargekomenReva schreef:Nou volgens de expert een gevoel alsof je vagina naar binnen wordt gezogen.
Die ligt in mijn nachtkastje. En dat meen ik echt serieus.
Edit: alleen heeft die van mij ook nog een trillend ei onder de zuignap.
Laatst aangepast door Reva op zo 29 mei 2011 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Stof? Daar? spinnenraggen? Iewl!!Stuiterbal schreef:Smikkell schreef:Het speelgoed vliegt je hier om de oren..
hahaha en wat voor een speelgoed...... wipwalvis... "stof" zuiger....
Gast- Gast
Reva schreef:ProudMama schreef:Reva; Wie is die expert dan? Die graaf Willem Custhart? Of hoe heette ie? Die van je nachtkastje?
Edwin Gustaaf Wijngaarde bedoel je? Nee, die niet. Het was een seksexpert ofzo.
Dat heet een sexpert
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben geloof ik no nooit klaargekomenReva schreef:Nou volgens de expert een gevoel alsof je vagina naar binnen wordt gezogen.
Whahaha der schamlippen sauger
Merai- Ratel
Is het wat?Reva schreef:
Gast- Gast
Smikkell schreef:Is het wat?Reva schreef:
Nee, tis een ingewikkeld geheel.
Gast- Gast
Ik zou m laten liggen denk ik, lijkt me niet gezond...Reva schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben geloof ik no nooit klaargekomenReva schreef:Nou volgens de expert een gevoel alsof je vagina naar binnen wordt gezogen.
Haha, lijkt beetje op vacuumpomp voor tijdens de bevalling...
Gast- Gast
Reva schreef:
Rijst ons allen de vraag.. Is het wat?
Edit: Spuit elf
Laatst aangepast door Merai op zo 29 mei 2011 - 9:32; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
Brrrrrrrrrr.... klinkt creepy :SMerai schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben geloof ik no nooit klaargekomenReva schreef:Nou volgens de expert een gevoel alsof je vagina naar binnen wordt gezogen.
Whahaha der schamlippen sauger
Ik ben een keer op een 'Ladies Night' geweest en daar kon je dus allerlei genotsknotsen enzo kopen. Er was ook een soort 'ei' bij en die kon je in je vagina doen en je partner kon dan met een afstandsbediening de vibratie regelen. Met een bereik van 50 meter. Wij wilden onze toenmalige buurvrouw er 1 cadeau doen en de afstandsbediening zelf houden
Gast- Gast
Alex schreef:Ik ben een keer op een 'Ladies Night' geweest en daar kon je dus allerlei genotsknotsen enzo kopen. Er was ook een soort 'ei' bij en die kon je in je vagina doen en je partner had een afstandsbediening waarmee hij/zij de vibratie kon regelen. Met een bereik van 50 meter. Wij wilden onze toenmalige buurvrouw er 1 cadeau doen en de afstandsbediening zelf houden
Haha Wat een vriendelijk cadeau, is je buurvrouw zo leuk?
Ik heb ooit de tip gekregen om dat soort avonden te gaan geven zodat ik vaak over seks kon praten
Merai- Ratel
Onze afstandbediening (van de TV ) werkte ook op de TV van de buren. Lol dat we hadden! MIsschien...Alex schreef:Ik ben een keer op een 'Ladies Night' geweest en daar kon je dus allerlei genotsknotsen enzo kopen. Er was ook een soort 'ei' bij en die kon je in je vagina doen en je partner kon dan met een afstandsbediening de vibratie regelen. Met een bereik van 50 meter. Wij wilden onze toenmalige buurvrouw er 1 cadeau doen en de afstandsbediening zelf houden
Gast- Gast
Het is gewoon vermoeiend om naar te kijken al. Want je hebt de zuignap, daarin zit een trilei. Okee, dan heb je een draadje vanaf de zuignap naar een afstandsbediening van je ei. Dan heb je nog een pompje voor die zuignap. Dan heb je dus je linker en rechterhand al vol..
Maar. Je moet ook nog die zuignap op 1 of ander manier op een dusdanige manier zien te plaatsen dat wanneer je in het pompje knijpt je geen luchtexplosie/blubbergeluid hoort en hij dus niet goed zit. Stom geluid en je voelt niks. En dan zeggen ze nog dat het als orale seks moet voelen Dus je knijpt je de tering in dat pompje en met pech zuigt de boel niet vast en laat ie weer los. Moet je ook weer je afstandsbediening loslaten, terwijl je net in een lekker rtime zat. Dus dan speel je weer even loodgieter met je zuignap plaatsen en ga je weer verder. Om bloedchagrijnig van te worden.
Maar. Je moet ook nog die zuignap op 1 of ander manier op een dusdanige manier zien te plaatsen dat wanneer je in het pompje knijpt je geen luchtexplosie/blubbergeluid hoort en hij dus niet goed zit. Stom geluid en je voelt niks. En dan zeggen ze nog dat het als orale seks moet voelen Dus je knijpt je de tering in dat pompje en met pech zuigt de boel niet vast en laat ie weer los. Moet je ook weer je afstandsbediening loslaten, terwijl je net in een lekker rtime zat. Dus dan speel je weer even loodgieter met je zuignap plaatsen en ga je weer verder. Om bloedchagrijnig van te worden.
Gast- Gast
Ik heb op therapie ook al de nodige bijnamen (en stempels) geloof ik.Merai schreef:
Ik heb ooit de tip gekregen om dat soort avonden te gaan geven zodat ik vaak over seks kon praten
Gast- Gast
Oeh zo'n Ladies Night is leuk!!!
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: