Dagcafé
+20
Try
Zwerver
Bimbam
Burn
Happydobby
VeryCherry
Minx
Jordana
Chocolate Cookie
Moezie
Atelier Madame
Oasis
Flippin' Bitch
Mamasapje
ExpressoB
May
Merai
Sjaantje
Suus
Zwoesj
24 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Ja zeg, je denkt toch niet dat ik dáárvoor van m'n luie gat af kom?Alex schreef:Maple schreef:Snik... ik mis manlief... Want wie moet er nu de lamp aandoen terwijl ik in de schemer zit?
Gokje. Jijzelf?
Gast- Gast
Dat vind ik fijn om te horen. En ook gewoon wel terecht!Sjaantje schreef:
Hahahahahaha!!!!! *valt van de stoel van het lachen*
Heb je trouwens gehoord dat mijn mega-boete grotendeels is kwijtgescholden, Smikk? Ik hoef nog maar 30 te betalen ipv 180
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Klein zeepje is genoeg. Ik heb een kleine glijbaan voor kleine kontjesSmikkell schreef:Mét zeep..Sjaantje schreef:Jullie zijn welkom! Allemaal van de glijbaan af hahahaMaple schreef:Ik zal et meetingcomitee wel vragen d eplannen om te gooien. Ik zie gras, dus ook picknickruimte.
Nou dan moedig ik wel vanaf de zijkant aan
Gast- Gast
En als je toch van je luie gat afkomt, doe dan meteen hier ook een lichtje aan!Maple schreef:Ja zeg, je denkt toch niet dat ik dáárvoor van m'n luie gat af kom?Alex schreef:Maple schreef:Snik... ik mis manlief... Want wie moet er nu de lamp aandoen terwijl ik in de schemer zit?
Gokje. Jijzelf?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ben geloof ik blij dat ik dat gemist heb..Merai schreef:Alex schreef:Reva schreef:Ow gaan we het weer over klaarkomen, dode vogeltjes en de kermis hebben?
Ja, wanna join?
Lijkt mij een heel goed idee, ik vond het bijzonder gezellig
Nou zeg
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Kom jij maar van jóúw luie gat af en doe maar bij mij een lichtje aan.Smikkell schreef:En als je toch van je luie gat afkomt, doe dan meteen hier ook een lichtje aan!Maple schreef:Ja zeg, je denkt toch niet dat ik dáárvoor van m'n luie gat af kom?Alex schreef:Maple schreef:Snik... ik mis manlief... Want wie moet er nu de lamp aandoen terwijl ik in de schemer zit?
Gokje. Jijzelf?
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Merai schreef:Alex schreef:Reva schreef:Ow gaan we het weer over klaarkomen, dode vogeltjes en de kermis hebben?
Ja, wanna join?
Doe maar niet ik kan daar niet tegen......
Waar kun je niet tegen? Het zijn nogal uiteenlopende onderwerpen?
Merai- Ratel
Word ik nou gewoon geweigerd voor deze meeting? Wat is dat voor deurbeleid?Sjaantje schreef:Klein zeepje is genoeg. Ik heb een kleine glijbaan voor kleine kontjesSmikkell schreef:Mét zeep..Sjaantje schreef:Jullie zijn welkom! Allemaal van de glijbaan af hahahaMaple schreef:Ik zal et meetingcomitee wel vragen d eplannen om te gooien. Ik zie gras, dus ook picknickruimte.
Gast- Gast
Oh, ik kan er een heel samenhangend verhaal van maken, als het moet hoor. Of het smakelijk is om naar te luisteren is een tweede.Merai schreef:Stuiterbal schreef:Merai schreef:Alex schreef:Reva schreef:Ow gaan we het weer over klaarkomen, dode vogeltjes en de kermis hebben?
Ja, wanna join?
Gast- Gast
Mis ik iets?Merai schreef:Smikkell schreef:Ben geloof ik blij dat ik dat gemist heb..Merai schreef:Alex schreef:Reva schreef:Ow gaan we het weer over klaarkomen, dode vogeltjes en de kermis hebben?
Ja, wanna join?
Nou zeg
Gast- Gast
Merai schreef:Stuiterbal schreef:Merai schreef:Alex schreef:Reva schreef:Ow gaan we het weer over klaarkomen, dode vogeltjes en de kermis hebben?
Ja, wanna join?
Dode vogeltje natuurlijk..... ik word daar zo verdrietig van
nah oke dan .... klaarkomen ???? wat was dat ook alweer ???
Gast- Gast
Ik heb zelf geen klein kontje, maar wel 2 kleine kontjes in mijn buik, mag ik dan wel? (als voelen 2 kleine kontjes tegen je ribben niet klein aan)
Gast- Gast
Nee hoor, je wordt niet geweigerd! Ik heb ook nog een wipwapje (die gele op de foto, staat ie er duidelijk op? een wipwalvis) en daar kun je mooi een bil aan iedere zijkant hangenSmikkell schreef:Word ik nou gewoon geweigerd voor deze meeting? Wat is dat voor deurbeleid?Sjaantje schreef:Klein zeepje is genoeg. Ik heb een kleine glijbaan voor kleine kontjesSmikkell schreef:Mét zeep..Sjaantje schreef:Jullie zijn welkom! Allemaal van de glijbaan af hahahaMaple schreef:Ik zal et meetingcomitee wel vragen d eplannen om te gooien. Ik zie gras, dus ook picknickruimte.
En de boete is niet helemaal kwijtgescholden, juist omdát ie terecht is uitgeschreven. Ik had daar niet mogen parkeren met een niet-geldige kaart. Maar omdat ik heb aangetoond dat ik nog steeds recht heb op een parkeerkaart (kopie vd nieuwe meegestuurd) is de boete 150,- verminderd. Kopietje was veel waard dus
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Merai, ik denk dat het vast wel een keer ter sprake komt tijdens een van onze sessies (oeh wat klinkt dat eng).
Gast- Gast
Maple schreef:Oh, ik kan er een heel samenhangend verhaal van maken, als het moet hoor. Of het smakelijk is om naar te luisteren is een tweede.Merai schreef:Stuiterbal schreef:
Haha ja dat is waar, dat is ook wel een leuke uitdaging Als we ons straks écht vervelen....
Merai- Ratel
Nah? Nah... NAH??? Ben jij het alter-ego van lily?Stuiterbal schreef:
Geen idee wat dat is, kan me wel iets herinneren van vroeger...
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Merai schreef:Stuiterbal schreef:Merai schreef:Alex schreef:Reva schreef:Ow gaan we het weer over klaarkomen, dode vogeltjes en de kermis hebben?
Ja, wanna join?
Dode vogeltje natuurlijk..... ik word daar zo verdrietig van
Nou volgens de expert een gevoel alsof je vagina naar binnen wordt gezogen.
Gast- Gast
Alex schreef:Merai, ik denk dat het vast wel een keer ter sprake komt tijdens een van onze sessies (oeh wat klinkt dat eng).
Dat lijkt me niet onverstandig En dat klinkt niet eng, dat klinkt alsof jullie goed voor jezelf en de relatie (willen) zorgen!
Merai- Ratel
Reva schreef:Stuiterbal schreef:
Nou volgens de expert een gevoel alsof je vagina naar binnen wordt gezogen.
Haha
Merai- Ratel
Maple schreef:Een.... wipwalvis? Een WIPwalvis?
En ik maar denken dat Sjaan een braaf meisje was...
Gast- Gast
Ik ben geloof ik nog nooit klaargekomenReva schreef:Nou volgens de expert een gevoel alsof je vagina naar binnen wordt gezogen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben geloof ik no nooit klaargekomenReva schreef:Nou volgens de expert een gevoel alsof je vagina naar binnen wordt gezogen.
Dat dacht ik op dat moment ook.
Gast- Gast
Reva; Wie is die expert dan? Die graaf Willem Custhart? Of hoe heette ie? Die van je nachtkastje?
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: