Dagcafé
+20
Try
Zwerver
Bimbam
Burn
Happydobby
VeryCherry
Minx
Jordana
Chocolate Cookie
Moezie
Atelier Madame
Oasis
Flippin' Bitch
Mamasapje
ExpressoB
May
Merai
Sjaantje
Suus
Zwoesj
24 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Over 6 weken mogen ze van mij komen, over 8 weken zijn ze er zeker, want na de 36 weken wordt ik ingeleid.Smikkell schreef:Ik hoop nog gevuld.ProudMama schreef:Ja, en iedere dag is tie groter...Alex schreef:Ik heb die buik donderdag in 't echt gezien! Echt huge!
Hoe ziet dat er over 6 weken uit??? of 8?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Okee, dat ging makkelijk.Alex schreef:
Oké. Dan niet.
Ik mag de confrontatie niet opzoeken van mijn therapeut
Gast- Gast
Ik weet nog zo goed dat je kwam vertellen dat je zwanger was..ProudMama schreef:Over 6 weken mogen ze van mij komen, over 8 weken zijn ze er zeker, want na de 36 weken wordt ik ingeleid.Smikkell schreef:Ik hoop nog gevuld.ProudMama schreef:Ja, en iedere dag is tie groter...Alex schreef:Ik heb die buik donderdag in 't echt gezien! Echt huge!
Gast- Gast
Zusje schreef:Smikkell schreef:Nou, ik ben gek, maar niet zo gek! Al vond ik het wel erg leuk om Zusje en ex te zien dansen.Zwoesj schreef:Kom maar op Zusje, ik kan je aan
Smikkell ook aan de dans
Maar Zwoesj, prik maar een feest; klinkt als een leuke meeting (ben 24 juni 2 wkn naar NYS).
Zal binnenkort eens kijken of er een leuk feest in de buurt Den Haag / Rotterdam / Utrecht is En Smikkell, dan gaan wij je leren dansen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Alex schreef:Smikkell schreef:Okee, dat ging makkelijk.Alex schreef:
Oké. Dan niet.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Heb je ook onpersoonlijke dan?Reva schreef:Wel cool, een persoonlijke stalker
Nou mijn exvriend had veel stalkpraatjes, maar maakte ze niet echt waar. Das best onpersoonlijk toch, op afstand stalken.
Gast- Gast
Das ook nog niet zo heel lang geleden, december...Smikkell schreef:Ik weet nog zo goed dat je kwam vertellen dat je zwanger was..ProudMama schreef:Over 6 weken mogen ze van mij komen, over 8 weken zijn ze er zeker, want na de 36 weken wordt ik ingeleid.Smikkell schreef:Ik hoop nog gevuld.ProudMama schreef:Ja, en iedere dag is tie groter...Alex schreef:Ik heb die buik donderdag in 't echt gezien! Echt huge!
Kan vooral mijn eerste echo- gevoel nog heel goed bovenhalen, het moment dat we het tweede knipperlichtje op het scherm zagen.
Gast- Gast
Alex schreef:Smikkell schreef:Okee, dat ging makkelijk.Alex schreef:
Oké. Dan niet.
Heb ik wat gemist
Gast- Gast
Aha, ik dacht al: onpersoonlijke stalker stalkt je hond. Of je pumps...Reva schreef:ProudMama schreef:Heb je ook onpersoonlijke dan?Reva schreef:Wel cool, een persoonlijke stalker
Nou mijn exvriend had veel stalkpraatjes, maar maakte ze niet echt waar. Das best onpersoonlijk toch, op afstand stalken.
Gast- Gast
Wie is er nieuwsgierig naar het eindresultaat van Sjaan's tuin?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Wij!!Sjaantje schreef:Wie is er nieuwsgierig naar het eindresultaat van Sjaan's tuin?
Gast- Gast
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Nou ja, er kan nog wat aankleding komen in de vorm van plantjes, en mijn tuinset moet ik ook nog bestellen, maar het zware werk is AF! Er ligt nog wat rommel achter m'n schuur die nog naar stort moet, maar de tuin an sich is klaar
Ik ga de foto's even uploaden dus jullie zien ze zo in mijn topic!
Ik ga de foto's even uploaden dus jullie zien ze zo in mijn topic!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Kijken de kleintjes ook mee dan?ProudMama schreef:Wij!!Sjaantje schreef:Wie is er nieuwsgierig naar het eindresultaat van Sjaan's tuin?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wij!!Sjaantje schreef:Wie is er nieuwsgierig naar het eindresultaat van Sjaan's tuin?
Praat voor jezelf.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Smikkell schreef:Okee, dat ging makkelijk.Alex schreef:
Oké. Dan niet.
Heb ik wat gemist
Geen idee? Heb je wat gemist?
Gast- Gast
Heb je nog meer foto's gemaakt, Smikk? Staan ze hier ergens in het topic/fototopic?
Gast- Gast
Reva schreef:Zwoesj schreef:Is het af????
Anders is het toch geen eindresultaat.
Sorry zal het noooit meer zeggen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ja, mij, toen ik voor je deur stond :-)Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Smikkell schreef:Okee, dat ging makkelijk.Alex schreef:
Oké. Dan niet.
Heb ik wat gemist
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Smikkell schreef:Okee, dat ging makkelijk.Alex schreef:
Oké. Dan niet.
Heb ik wat gemist
Ja...jou!
Gast- Gast
Nee, staan nog op mijn telefoon.Reva schreef:Heb je nog meer foto's gemaakt, Smikk? Staan ze hier ergens in het topic/fototopic?
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: