Dagcafé
+20
Try
Zwerver
Bimbam
Burn
Happydobby
VeryCherry
Minx
Jordana
Chocolate Cookie
Moezie
Atelier Madame
Oasis
Flippin' Bitch
Mamasapje
ExpressoB
May
Merai
Sjaantje
Suus
Zwoesj
24 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Kom maar op Zusje, ik kan je aan
Smikkell ook aan de dans
Smikkell ook aan de dans
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Nou, ik ben gek, maar niet zo gek! Al vond ik het wel erg leuk om Zusje en ex te zien dansen.Zwoesj schreef:Kom maar op Zusje, ik kan je aan
Smikkell ook aan de dans
Gast- Gast
Daarom juist. Dat werkte op mijn zenuwen.Smikkell schreef:Terwijl er echt niets grappigs werd gezegd.ProudMama schreef:Zora: Whahahhaaha, nee, dan laat mijn man me opsluiten!
Heb van de week wel 's avonds laat liggen gieren van het lachen in bed. Op een 4 persoonskamer met 3 lege bedden...
Valt me mee dat ze me niet opgesloten hebben toen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Terwijl er echt niets grappigs werd gezegd.ProudMama schreef:Zora: Whahahhaaha, nee, dan laat mijn man me opsluiten!
Heb van de week wel 's avonds laat liggen gieren van het lachen in bed. Op een 4 persoonskamer met 3 lege bedden...
Heus wel!
Gast- Gast
Nietus.Alex schreef:Smikkell schreef:Terwijl er echt niets grappigs werd gezegd.ProudMama schreef:Zora: Whahahhaaha, nee, dan laat mijn man me opsluiten!
Heus wel!
Gast- Gast
Neuh, dan ben ik over een half jaar nog zwanger en heb je mijn laatste buikfoto gezien? Dat kan geen half jaar meer groeien, dan ontplof ik...Smikkell schreef:10.000 per kind bedoel je?ProudMama schreef:Niet langer als max 36 a 37 weken.Smikkell schreef:Dat wordt een lange zwangerschap.ProudMama schreef:Ik ga bij 10000 bevallen heb ik besloten. Dus het kan zijn dat ik over een paar weken even moet minderen als het te snel gaat
Ach, mocht ik voor die tijd op 9999 zitten maar ik gewoon een 2e account aan
Gast- Gast
Niet gezien.ProudMama schreef:Neuh, dan ben ik over een half jaar nog zwanger en heb je mijn laatste buikfoto gezien? Dat kan geen half jaar meer groeien, dan ontplof ik...
Gast- Gast
Staat een poffertjeskraam vlak bij je huisReva schreef:Ik heb trek in wat lekkers.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Staat een poffertjeskraam vlak bij je huisReva schreef:Ik heb trek in wat lekkers.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nietus.Alex schreef:Smikkell schreef:Terwijl er echt niets grappigs werd gezegd.ProudMama schreef:Zora: Whahahhaaha, nee, dan laat mijn man me opsluiten!
Heus wel!
Oké. Dan niet.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Staat een poffertjeskraam vlak bij je huisReva schreef:Ik heb trek in wat lekkers.
Nee, is weg. En dat weet ik zeker aangezien ik 100 rondjes heb gereden en nogal hard ook Snackbar op de hoek wel nog open, maar die's vieeeesssch.
Gast- Gast
Zo ziet het er uit na ruim 28 weken. Als dat nog 26 weken door moet groeien...Smikkell schreef:Niet gezien.ProudMama schreef:Neuh, dan ben ik over een half jaar nog zwanger en heb je mijn laatste buikfoto gezien? Dat kan geen half jaar meer groeien, dan ontplof ik...
Laatst aangepast door ProudMama op zo 29 mei 2011 - 8:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, ik ben gek, maar niet zo gek! Al vond ik het wel erg leuk om Zusje en ex te zien dansen.Zwoesj schreef:Kom maar op Zusje, ik kan je aan
Smikkell ook aan de dans
Maar Zwoesj, prik maar een feest; klinkt als een leuke meeting (ben 24 juni 2 wkn naar NYS).
Gast- Gast
SUper mooie buik PM!
EN als je nog eens zolang moet dan kan je niet meer op je benen staan joh
EN als je nog eens zolang moet dan kan je niet meer op je benen staan joh
Gast- Gast
Ja, en iedere dag is tie groter...Alex schreef:Ik heb die buik donderdag in 't echt gezien! Echt huge!
Hoe ziet dat er over 6 weken uit??? of 8?
Gast- Gast
Okee, dat ging makkelijk.Alex schreef:Smikkell schreef:Nietus.Alex schreef:Smikkell schreef:Terwijl er echt niets grappigs werd gezegd.ProudMama schreef:Zora: Whahahhaaha, nee, dan laat mijn man me opsluiten!
Heus wel!
Oké. Dan niet.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Staat een poffertjeskraam vlak bij je huisReva schreef:Ik heb trek in wat lekkers.
Nee, is weg. En dat weet ik zeker aangezien ik 100 rondjes heb gereden en nogal hard ook Snackbar op de hoek wel nog open, maar die's vieeeesssch.
Gast- Gast
Ik hoop nog gevuld.ProudMama schreef:Ja, en iedere dag is tie groter...Alex schreef:Ik heb die buik donderdag in 't echt gezien! Echt huge!
Hoe ziet dat er over 6 weken uit??? of 8?
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: